bana lise yıllarımı hatırlatan ex yönetici. beyaz futbol çakalları gibi bizde bunun gibi kerizleri gazlayıp makara yapardık.
Sık geçen başlıklar
levent nazifoğlu 3
ekşi'de göryok oyle istifa edecegim deyip kacmak. hesap vereceksin!!! cavanda'yi neden aldin? kadrodisi kalmis futbolcuya neden 2 milyon euro bonservis verdin? sakat serdar azize kefilim deyip neden 4.5 milyon euro bonservis verdin? bu sezonu yatarak gecirdi serdar. almanya'da 500 bin euro para alan tolga cigerciye 3 milyon euro bonservis odeyip neden yillik 2 milyon euro verdin? galatasaray'a ettirdigin zararin haddi hesabi yok. nasilsa cebinizden 5 kurus cikmiyor ya, rahat rahat harcayin anasini satiyim.
ulan nerede klas ünal aysal, ali dürüst yönetimi nerede bu adamlar. ağzını yaya yaya istediği kelimeleri kullanarak konuşuyor. konumunun farkında değil. sanki çotanakspor'u yönetiyorsunuz anasını satayım. biraz asil olun.
edit: ulan adam ertem'in bile ayarlarını bozdu. ak partiyi eleştirecekti neredeyse.
ertem - 500 milyon dolar mı tl mi?
rok - ne fark eder ya
ertem - 4 katı oldu neredeyse dolar nasıl farketmez.
edit: ulan adam ertem'in bile ayarlarını bozdu. ak partiyi eleştirecekti neredeyse.
ertem - 500 milyon dolar mı tl mi?
rok - ne fark eder ya
ertem - 4 katı oldu neredeyse dolar nasıl farketmez.