iyi olan erol bulut'un kovulması. kötü olan emre'nin yerine gelmesi.
Sık geçen başlıklar
siphonensis lacus 33
ekşi profilitwiter'dan bir yorum:
erbakan'ın kızı da şeriat istiyodu. miras ortaya gelince, şeriata göre yarım pay almamak, medeni kanuna göre eşit pay almak, için kardeşini mahkemeye verdi.
erbakan'ın kızı da şeriat istiyodu. miras ortaya gelince, şeriata göre yarım pay almamak, medeni kanuna göre eşit pay almak, için kardeşini mahkemeye verdi.
ileride işsizlikten kırılacak, açlıkla mücadele edecek z kuşağı için çok önemli ssk. aman ha atlamayın bunları.
kısa çöp uzun çöpten hakkını alacak elbette.!
sakarya’daki coşkunlar havai fişek fabrikası’nda 2014’te meydana gelen patlamada hayatını kaybeden işçi yılmaz şapoğlu’nun ailesi, fabrikanın şikayeti sonucunda “fabrikanın patlamada oluşan zarar nedeniyle kar elde edememesi” gerekçesiyle 1 milyon 800 bin liralık cezayı ödemekle baş başa .
sakarya’da bulunan coşkunlar havai fişek fabrikası’nda geçen hafta meydana gelen patlama sonrasında, fabrikada önceki yıllarda da 6 işçinin hayatını kaybettiği ortaya çıktı.
iddiaya göre, 2014 yılında meydana gelen patlamada hayatını kaybeden işçi yılmaz şapoğlu’nun ailesine, dava açmamaları için para teklifi edildi. para teklifini reddeden aileye, bilirkişi raporunun ardından fabrika tarafından açılan dava sonucunda “fabrikanın zarara uğratıldığı” gerekçesiyle 1 milyon 800 bin liralık ceza verildi. konuya ilişkin konuşan şapoğlu ailesi’nin avukatı mehmet şenol, sakarya’da hazırlanan bilirkişi raporunun hatalı olduğunu kaydetti.
fabrika sahipleri aileye taziyeye bile gitmemiş
14 aralık 2014 tarihinde yılmaz şapoğlu’nun fabrikada yağmur oluklarını yapmak için pazar günü görevlendirildiğini ve işini yaptığı sırada meydana gelen patlama sonucu hayatını kaybettiğini belirten şenol, “normalde bu fabrika zaten sabıkalı bir fabrika. 2014 yılından önce de birçok patlama meydana gelmiş ve bu patlamalarda da çok sayıda insan ölmüş. bunların davalarının bir kısmı hala görülüyor, bir kısmı görülmüyor ve bir kısmı da kapatılmış. yılmaz şapoğlu öldükten sonra fabrika sahipleri aileye taziyeye bile gelmiyor, aileyi üzen noktalardan birisi de bu. daha sonra ‘aileye para verelim, sussunlar, olay böyle bitsin kapansın’ diyerek para teklifinde bulunuyorlar. tabi burada 38 yaşında hayatını kaybeden bir aile babası ve eşini kaybede ve o sırada hamile olan acılı bir eş var. üç çocuk babasız kalıyor. anne ise eşini kaybettikten 5 gün sonra dördüncü çocuklarını dünyaya getiriyor. aile bu teklifi kabul etmiyor ve şiddetle reddediyor” diye konuştu.
https://www.sakaryayenihaber.com/…ceza-h114597.html
sakarya’daki coşkunlar havai fişek fabrikası’nda 2014’te meydana gelen patlamada hayatını kaybeden işçi yılmaz şapoğlu’nun ailesi, fabrikanın şikayeti sonucunda “fabrikanın patlamada oluşan zarar nedeniyle kar elde edememesi” gerekçesiyle 1 milyon 800 bin liralık cezayı ödemekle baş başa .
sakarya’da bulunan coşkunlar havai fişek fabrikası’nda geçen hafta meydana gelen patlama sonrasında, fabrikada önceki yıllarda da 6 işçinin hayatını kaybettiği ortaya çıktı.
iddiaya göre, 2014 yılında meydana gelen patlamada hayatını kaybeden işçi yılmaz şapoğlu’nun ailesine, dava açmamaları için para teklifi edildi. para teklifini reddeden aileye, bilirkişi raporunun ardından fabrika tarafından açılan dava sonucunda “fabrikanın zarara uğratıldığı” gerekçesiyle 1 milyon 800 bin liralık ceza verildi. konuya ilişkin konuşan şapoğlu ailesi’nin avukatı mehmet şenol, sakarya’da hazırlanan bilirkişi raporunun hatalı olduğunu kaydetti.
fabrika sahipleri aileye taziyeye bile gitmemiş
14 aralık 2014 tarihinde yılmaz şapoğlu’nun fabrikada yağmur oluklarını yapmak için pazar günü görevlendirildiğini ve işini yaptığı sırada meydana gelen patlama sonucu hayatını kaybettiğini belirten şenol, “normalde bu fabrika zaten sabıkalı bir fabrika. 2014 yılından önce de birçok patlama meydana gelmiş ve bu patlamalarda da çok sayıda insan ölmüş. bunların davalarının bir kısmı hala görülüyor, bir kısmı görülmüyor ve bir kısmı da kapatılmış. yılmaz şapoğlu öldükten sonra fabrika sahipleri aileye taziyeye bile gelmiyor, aileyi üzen noktalardan birisi de bu. daha sonra ‘aileye para verelim, sussunlar, olay böyle bitsin kapansın’ diyerek para teklifinde bulunuyorlar. tabi burada 38 yaşında hayatını kaybeden bir aile babası ve eşini kaybede ve o sırada hamile olan acılı bir eş var. üç çocuk babasız kalıyor. anne ise eşini kaybettikten 5 gün sonra dördüncü çocuklarını dünyaya getiriyor. aile bu teklifi kabul etmiyor ve şiddetle reddediyor” diye konuştu.
https://www.sakaryayenihaber.com/…ceza-h114597.html
operasyon maşallah çok iyi gidiyor. esad kurşun atmadan kaybettiği toprakları tek tek geri alıyor.!
4 kişilik ailenin
açlık sınırı; 1680 tl
yoksulluk sınırı; 5473 tl
ülke gelirinin (800 milyar dolar) yarısını nüfusun %1’lik kesimi yerken, diğer %99’luk kesimin uyanması dileğiyle. 1 mayıs kutlu olsun..!
açlık sınırı; 1680 tl
yoksulluk sınırı; 5473 tl
ülke gelirinin (800 milyar dolar) yarısını nüfusun %1’lik kesimi yerken, diğer %99’luk kesimin uyanması dileğiyle. 1 mayıs kutlu olsun..!
biz tutmayalım seni.
sosyal medyada dolaşan 45 saniyelik taraftarın izmir marşı sloganını videosunu ben çektim. şeref tribünün önündeydim. cumhurbaşkanı arkamda idi. taraftarlardan kimse fazla ilgi göstermedi arkasını bile dönüp bakmadı kimse. (varlığı sadece sigara içenleri etkiledi. kimseye sigara içirmediler)
o statda bir kişinin askeri olunur. o da, mustafa kemal'in...
o statda bir kişinin askeri olunur. o da, mustafa kemal'in...
gün gelecek serdar ortaç gibi kapı kapı gezip özür dileyeceksiniz.
türk askerinin canlı yakaladığı ışid'li canlı bombalar.
videodaki geçen şu diyalog güzel;
-bunun gözünü kim patlattı ya?
-ben çok yüzüne vurdum belki ondan olabilir.
bu ışid'liler ve destekçileri videoda inleyen terörist gibi acı çekerek gebersinler. acı çeke çeke.
https://twitter.com/…turk/status/817096545304715270
edit: bu görüntüler kimlerin hoşuna gitmedi de entry eksiliyorsunuz a ibneler(!)
videodaki geçen şu diyalog güzel;
-bunun gözünü kim patlattı ya?
-ben çok yüzüne vurdum belki ondan olabilir.
bu ışid'liler ve destekçileri videoda inleyen terörist gibi acı çekerek gebersinler. acı çeke çeke.
https://twitter.com/…turk/status/817096545304715270
edit: bu görüntüler kimlerin hoşuna gitmedi de entry eksiliyorsunuz a ibneler(!)
çomaristanda sıradan bir gün.
keşke imam hatip kapatsa
dinci her yerde dinci...
--- spoiler ---
yeni zelanda’da bir papaz christchurch kentinde yaşanan 7.5 büyüklüğünde depremden eşcinselleri sorumlu tuttu.
kaosgl sitesinin haberine göre, kader kilisesi papazı brian tamaki, pazar günü yaptığı vaazı sırasında dünyanın “bazı insan günahlarına ceza verdiğini” söyledi. “eğer önümüzdeki yıl doğal afetler devam ederse, nedenini biliyorsunuz.
christchurch'da büyük çaplı depremler daha önce de oldu. 2011’de 185 kişiyi öldüren depremi hatırlayabilirsiniz.” diyen papaz tamaki, depremin eşcinselliğe izin verilmesi nedeniyle verilen bir “ceza” olduğunu ileri sürerek şöyle devam etti: “orada kiliseler hayal edemeyeceğiniz bir cesaretle her türlü faaliyete izin verdiler. cezalarını da buldular. kiliseler kilise gibi değildi. eşcinselliğe izin verdiler, eşcinsel papazlar kiliseye aktif şekilde dahil oldular.”
--- spoiler ---
http://odatv.com/…ebi-escinseller-2011161200_m.html
--- spoiler ---
yeni zelanda’da bir papaz christchurch kentinde yaşanan 7.5 büyüklüğünde depremden eşcinselleri sorumlu tuttu.
kaosgl sitesinin haberine göre, kader kilisesi papazı brian tamaki, pazar günü yaptığı vaazı sırasında dünyanın “bazı insan günahlarına ceza verdiğini” söyledi. “eğer önümüzdeki yıl doğal afetler devam ederse, nedenini biliyorsunuz.
christchurch'da büyük çaplı depremler daha önce de oldu. 2011’de 185 kişiyi öldüren depremi hatırlayabilirsiniz.” diyen papaz tamaki, depremin eşcinselliğe izin verilmesi nedeniyle verilen bir “ceza” olduğunu ileri sürerek şöyle devam etti: “orada kiliseler hayal edemeyeceğiniz bir cesaretle her türlü faaliyete izin verdiler. cezalarını da buldular. kiliseler kilise gibi değildi. eşcinselliğe izin verdiler, eşcinsel papazlar kiliseye aktif şekilde dahil oldular.”
--- spoiler ---
http://odatv.com/…ebi-escinseller-2011161200_m.html
çomara laf anlatılmaz, çomara dayak atılır... hepimiz aykut erdoğdu gibi ayağa kalktığımızda her şey değişecek...
murakami'ye de grammy verilmeli...
darbe gecesi tayyip erdoğan bu konuşmayı yaparken "ben cumhurun başıyım" dedikten sonra; arkadan
"başkomutan" de "başkomutan" de
diyen kim acaba?
ya "üst akıl" ya "enişte"
https://twitter.com/…ta34/status/784748423232692225
edit: 17 temmuz'da yüklenen video
https://m.youtube.com/watch?v=2ki3a4h3vkg
"başkomutan" de "başkomutan" de
diyen kim acaba?
ya "üst akıl" ya "enişte"
https://twitter.com/…ta34/status/784748423232692225
edit: 17 temmuz'da yüklenen video
https://m.youtube.com/watch?v=2ki3a4h3vkg
amerika'lılar hala kimi lider gördüklerini gösteren fotoğrafıdır...
http://i.hizliresim.com/bdebgd.jpg
http://i.hizliresim.com/bdebgd.jpg
iddia doğru ise alman lisesi müdürü düşünülebilir yerine...