bu maçın hakemi zamanında, muhteşem bir hakem olan kuzenimin hakkını yiyerek klasmana çıkmış, sonrasında da muhtemelen aynı torpil sistemiyle yürüyerek bu ligin hakemi olmuştur. arkadaşlar bu sistemden çok fazla bir şey beklemeyin, zira siz hakem alımlarında dönen torpili bilseydiniz maçlarda hiç hakem istemezdiniz. hele hele trabzon lobisi bu konuda ne kadar liyakatsiz ve hatta şerefsizdir ki cidden akıllara zarar.
Sık geçen başlıklar
aragorn reyizzz 5
ekşi profiliak partili amcam' a laf anlatmak. anlatmaya çalışmak.
bana eskilerden bir anımı hatırlatan olay, kalabalık bir arkadaş gurubuyla denize gitmiştik, arkadaşlarım dediğime bakmayın içlerinde kuzenlerim, kız kardeşlerim falanda var unisex bir gurup, birbirimize şaka yapıyoruz suyun dibinden yüzerek bacak arasına girip omuza alma hareketini bilir herkes, neyse ben millete yapıyorum şakayı 1 yaptım 2 yaptım en son birini daha aldım omuza kalktım abi ayağa... ulan biri çığırış bağırış çırpınıyor omuzumda yahu yukarıya da bakamıyorum ensede kız kafa kalkmıyor. millet tip tip bakıyor falan, ben çaktım tavayı omuza aldığım kız benim kuzen değil aga, çöktüm tekrar suyun dibine böle götüm götüm bir dakika falan gittim alakasız bir yerden çıktım döndüm kumsala, tabii tüm gün dalga geçtiler benimle de...
işin özü hadi ben denizin dibine kaçtım bu usta nereye kaçsın abi ? arabanın altına mı saklandı acaba ?
işin özü hadi ben denizin dibine kaçtım bu usta nereye kaçsın abi ? arabanın altına mı saklandı acaba ?