(bkz: seni sikerim çocuk)
Sık geçen başlıklar
sad clown 5
ekşi profili(bkz: orospu çocuğu taksici)
(bkz: uber)
(bkz: teşekkürler)
edit: bir de ""bugün bir müşteri aldım, gideceği yere götürdüm, indiğinde, taksimetreye baktığımda, fazla ücret yazdığını gördüm. müşteriye ne kadar yazdığını söyleyince müşteri de ‘bu kadar yere bu kadar para olur mu?’ dedi. bende haklı buldum, ne verirsen dedim." demiş...
(bkz: ne verirsen)
(bkz: at yalanı sikeyim inananı)
(bkz: uber)
(bkz: teşekkürler)
edit: bir de ""bugün bir müşteri aldım, gideceği yere götürdüm, indiğinde, taksimetreye baktığımda, fazla ücret yazdığını gördüm. müşteriye ne kadar yazdığını söyleyince müşteri de ‘bu kadar yere bu kadar para olur mu?’ dedi. bende haklı buldum, ne verirsen dedim." demiş...
(bkz: ne verirsen)
(bkz: at yalanı sikeyim inananı)
"ya bi siktirin gidin" diyerek çıkıştığım tanımlama.
oldu amk o bunu der şu şunu der diyerek bu ülkede reklam namına bi sik yapılmasın,
ondan sonra buraya çıkıp "şömdökö röklömlör bok göbö" demesini bilin.
ulan bi kendinize gelin amk.
bi de "reklamcılar hadlerini bilmeli, kadın haklarına hakkettiği önemi vermeli. yoksa toplumda taciz ve tecavüzü özendirmiş olacaktır." demiş.
olm sen o beynini bunlara yorana kadar kaç kişi geceli gündüzlü toplantı masalarında bunlara beyinlerini yoruyo biliyo musun?
o beğenmediğin reklamcılar en çok bu konuları düşünen insanlar zaten, inan.
he sonucu beğenmezsin o ayrı ama buraya gelip de boş boş ahkamlar kesmenin de bi manası yok.
edit: imla.
oldu amk o bunu der şu şunu der diyerek bu ülkede reklam namına bi sik yapılmasın,
ondan sonra buraya çıkıp "şömdökö röklömlör bok göbö" demesini bilin.
ulan bi kendinize gelin amk.
bi de "reklamcılar hadlerini bilmeli, kadın haklarına hakkettiği önemi vermeli. yoksa toplumda taciz ve tecavüzü özendirmiş olacaktır." demiş.
olm sen o beynini bunlara yorana kadar kaç kişi geceli gündüzlü toplantı masalarında bunlara beyinlerini yoruyo biliyo musun?
o beğenmediğin reklamcılar en çok bu konuları düşünen insanlar zaten, inan.
he sonucu beğenmezsin o ayrı ama buraya gelip de boş boş ahkamlar kesmenin de bi manası yok.
edit: imla.
bu bir hastalıktır.
samimiyetimle söylüorum yarrağa doyamadığından yapmıştır kadın bunları, oyle çok mutsuz olduğundan falan değil.
samimiyetimle söylüorum yarrağa doyamadığından yapmıştır kadın bunları, oyle çok mutsuz olduğundan falan değil.