(bkz: çorap yardımı)
Sık geçen başlıklar
eylul firtinasi 113
ekşi profiliyol yakınken dön.
31 çektikten sonra yaşanan pişamanlığa benzemez bu.
31 çektikten sonra yaşanan pişamanlığa benzemez bu.
kayısı
başıma bir şey gelmeyecekse.
başıma bir şey gelmeyecekse.
bal gibi de tutmuştur.
şener şen koşuşu falan yok videoda.
komiklik yapacağım diye abartmanın alemi yok.
komiklik yapacağım diye abartmanın alemi yok.
(bkz: türk televizyon tarihinin en kaliteli dizisi)
bu ve benzeri sayısız başlık açıldı bu konuda.
ama hala bazıları sözlüğü 3 ay önce açıldı sanmakta ki yazıktır.
bu ve benzeri sayısız başlık açıldı bu konuda.
ama hala bazıları sözlüğü 3 ay önce açıldı sanmakta ki yazıktır.
çalşştığım tüm sektörrlerde gözlediğim durum.
her durum acil, her şey acil lazım.
amk, sanki istanbul'da merkezi bir hastanenin acil servisindeyiz.
abi klasör lazım acil
niye amk, götüne mi sokacan?
her durum acil, her şey acil lazım.
amk, sanki istanbul'da merkezi bir hastanenin acil servisindeyiz.
abi klasör lazım acil
niye amk, götüne mi sokacan?
adamın durumu hakkında kesin bir bilgi yok, doğru düzgün açıklama yok
başladı gene ekşi sözlük ağıt timi.
yok dayan, yok gitme, yok rasim gitti sen kal, yapma etme vb.
amk dallamaları.
ben ömrümde bu kadar yavşağı bir arada görmedim.
edit:imla
başladı gene ekşi sözlük ağıt timi.
yok dayan, yok gitme, yok rasim gitti sen kal, yapma etme vb.
amk dallamaları.
ben ömrümde bu kadar yavşağı bir arada görmedim.
edit:imla
(bkz: cila)
yavşaklar tarafından katledilmemesini umduğum vaşak.
(bkz: klişe timi)
burada binlercesi yazılı.
(bkz: ağza kürekle vurma hissi uyandıran kelimeler)
burada da yazmayı düşündüğünüz kelimeler, sözler yüzlerce kez yazıldı.
burada binlercesi yazılı.
(bkz: ağza kürekle vurma hissi uyandıran kelimeler)
burada da yazmayı düşündüğünüz kelimeler, sözler yüzlerce kez yazıldı.
gone girl yazmayanı dövüyorlarmış.
olmayan kişilerdir.
türkiye'de hangi ünlü ölürse ölsün bu etkiyi yaratmaz.
şöyle ki;
bu iki isim, ülkenin bu derece zıtlaşmadığı, kamplaşmadığı,kin,nefret ve hoşgörüsüzlüğün cirit atmadığı dönemlerde sanatını icra eden kişilerdi.
yaptıkları işler tabir-i caizse harcıâlem işlerdi.bu yaptıklarını küçümsemek anlamına gelmiyor tabi ki.
yediden yetmişe her yaştan ve kültürden insan, bu iki sanatçının ürünlerini zevkle izliyor ve dinliyordu.kendilerinden bir şeyler buluyordu.
evin en yaşlısından en gencine kadar herkes bu isimleri tanıyor ve seviyordu.
kemal sunal'ın ölümünde ayşen gruda'nın söylediği şu cümle çok önemlidir: bugün her evden bir cenaze kalktı.
durumu bundan daha iyi anlatan bir cümle olamaz sanırım.
diğer yandan bu iki sanatçının aniden ve genç sayılabilecek yaşlarda vefat etmesi, yaşanan şoku ve üzüntüyü yaratan ikiye katlayan unsurlardı.
bu sebeplerle herkes can-gönülden üzüldü, gözyaşı döktü bu iki değerimiz için.
günümüze baktığımızda böyle bir etkiyi yaratacak kişi yok.
gerçekten de yok.
başlığın en beğenilen entrysinde zikredilen isim cem yılmaz.
cem yılmaz'ın ölümü asla kemal sunal veya barış manço etkisi yaratmaz.
çünkü; cem yılmaz toplumun tümünün bildiği, sevdiği, bağrına bastığı, ürettikelerini çok sevdiği ve güldüğü bir isim değil.
ekşi sözlük'te böyle bir sonucun çıkmasının sebebi, yazarların yaş ortalamasının 18-35 yaş grubunda yoğunlaşması.
annem cem yılmaz'ı tanır mesela.sadece o kadar.
ne bir filmini izlemiştir ne de bir gösterisini.
esprilerine gülmez çünkü ona hitap etmez.
bu türkiye'nin genelinde böyledir.
istisnaları elbette vardır ama yaşlılar cem yılmaz'ı anca bilirler.
kendilerine yakın hissetmezler, kendilerinden bir şeyler bulmazlar.
cem yılmaz, genç kesime hitap eden biridir.
ama kemal sunal çıkınca hala güler ve rahmetle anarlar.
cem yılmaz, asla bir kemal sunal veya barış manço'nun "7'den 77'ye" kitlesine erişemez.
şener şen için de bu durum geçerlidir.
vukuatlarını minimumda tutabilseydi, ibrahim tatlıses belki bu etkiyi yaratabilirdi.
son olarak da şunu söyleyeyim: örnek olarak ele aldığım cem yılmaz ve şener şen, ibrahim tatlıses başta olmak üzere herkes uzun uzun sağlıklı ömürler sürsün.
kimse genç yaşta ölmesin.
türkiye'de hangi ünlü ölürse ölsün bu etkiyi yaratmaz.
şöyle ki;
bu iki isim, ülkenin bu derece zıtlaşmadığı, kamplaşmadığı,kin,nefret ve hoşgörüsüzlüğün cirit atmadığı dönemlerde sanatını icra eden kişilerdi.
yaptıkları işler tabir-i caizse harcıâlem işlerdi.bu yaptıklarını küçümsemek anlamına gelmiyor tabi ki.
yediden yetmişe her yaştan ve kültürden insan, bu iki sanatçının ürünlerini zevkle izliyor ve dinliyordu.kendilerinden bir şeyler buluyordu.
evin en yaşlısından en gencine kadar herkes bu isimleri tanıyor ve seviyordu.
kemal sunal'ın ölümünde ayşen gruda'nın söylediği şu cümle çok önemlidir: bugün her evden bir cenaze kalktı.
durumu bundan daha iyi anlatan bir cümle olamaz sanırım.
diğer yandan bu iki sanatçının aniden ve genç sayılabilecek yaşlarda vefat etmesi, yaşanan şoku ve üzüntüyü yaratan ikiye katlayan unsurlardı.
bu sebeplerle herkes can-gönülden üzüldü, gözyaşı döktü bu iki değerimiz için.
günümüze baktığımızda böyle bir etkiyi yaratacak kişi yok.
gerçekten de yok.
başlığın en beğenilen entrysinde zikredilen isim cem yılmaz.
cem yılmaz'ın ölümü asla kemal sunal veya barış manço etkisi yaratmaz.
çünkü; cem yılmaz toplumun tümünün bildiği, sevdiği, bağrına bastığı, ürettikelerini çok sevdiği ve güldüğü bir isim değil.
ekşi sözlük'te böyle bir sonucun çıkmasının sebebi, yazarların yaş ortalamasının 18-35 yaş grubunda yoğunlaşması.
annem cem yılmaz'ı tanır mesela.sadece o kadar.
ne bir filmini izlemiştir ne de bir gösterisini.
esprilerine gülmez çünkü ona hitap etmez.
bu türkiye'nin genelinde böyledir.
istisnaları elbette vardır ama yaşlılar cem yılmaz'ı anca bilirler.
kendilerine yakın hissetmezler, kendilerinden bir şeyler bulmazlar.
cem yılmaz, genç kesime hitap eden biridir.
ama kemal sunal çıkınca hala güler ve rahmetle anarlar.
cem yılmaz, asla bir kemal sunal veya barış manço'nun "7'den 77'ye" kitlesine erişemez.
şener şen için de bu durum geçerlidir.
vukuatlarını minimumda tutabilseydi, ibrahim tatlıses belki bu etkiyi yaratabilirdi.
son olarak da şunu söyleyeyim: örnek olarak ele aldığım cem yılmaz ve şener şen, ibrahim tatlıses başta olmak üzere herkes uzun uzun sağlıklı ömürler sürsün.
kimse genç yaşta ölmesin.
(bkz: salgınım dostlarım)
oda karanlıkken ortaya çıkar, ateş dansıdır adeta.
(bkz: orospu asuman)