(bkz: #70166536)
ne zorluğu olduğunu anlamamış.
nüfusun %40 ı kiracı olan ülkede adam 30 yaşında ev ve araba sahibi olmanın ne zorluğu olduğunu anlamamış. iktisat bilirsenizmiş...
6 milyon hanenin (içinde yaşayanlarla birlikte yaklaşık 23 milyon kişi) kiracı olarak yaşadığı ülkede adam 30 yaşında ev ve araba sahibi olmanın ne zorluğu olduğunu anlamamış. forex morex gevelemiş... bir o kadar daha parası da cebindeymiş.
dupleks.. hee canım dupleks. sen yine de ilk kez girdiğin ortamlarda dubleks de ki, tanımadığın insanlara madara olmayasın.
ya dayak yememiş, ya sayı saymasını bilmiyor denilen cinsin bence ikisi birden olanı bu. bunlar hep tek beyinle entry yazmaktan oluyor.
neyse... başlıkta bahsi geçen kişiler, 2002 yılında %73 olan ev sahibi olma oranının geçtiğimiz yıl sonu itibariyle %60'a düştüğü ülkede ev sahibi olarak %60 lık kısıma, yanına bir de araba sahibi olarak, bir de bunları 30 yaşından önce yaparak tahminimce %3'lük bir dilime giren zoru başarmış kişilerdir. güle güle otursunlar evlerinde dediğimdir.
02.02.2019 · 40. sıra
omegascorpii
01.02.2019 15:51