tahammülsüzlükle alakası olmayan tweet. videodaki çocukların hiçbir aklı selim eğitimle uzaktan yakından alakası yok. çocukların hepsi öyle olmayacak belki ama içlerinde illa karakteri zayıf olanlar çekilen her yöne gidecektir.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
Bu listedeki 1 entry, kaynaktan kaldırıldığı için gösterilmiyor.
Detay: yasal not.
"biz gevşek olabiliriz" mi? hani sıkı yönetim vardı lan?
amına kodumun salakları sizi. "bugünlerde" değil de genel olarak kimsenin yaşam biçimi hakkında en ufak bir yorum dahi yapmasanız ülkede sorun olmayacak zaten.
yeni açılmış devasa bir sinema zinciridir.
çevremiz kan gölü ile, insanlar şehitler tepesi’ne gidip gelirken, ardında kayseri’de yeni bir bomba yüklü araçla saldırı düzenlemişken, halep kan ağlarken trabzon'da havai fişekler patlatarak stadyum açılışı yapmasanız olmaz mı?
olmuştur.
olmuştur.
en azından türk korumanın maymuna benzememesi umut vermiştir.
dışarıdan muhafazakar imajı sergileyen, türkiye'de yaşamadığı halde türkiye'nin çok iyi durumda olduğunu söyleyen, o zaman türkiye'ye gelsene kardeşim dediğinde "yok kalsın, burası iyi" diyerek cevap veren, avrupa'da demokrat partiye oy veren, kendi ülkesindeki demokratlara ise küfür eden ikiyüzlü insanlardır.
biliyorum çoğunuzun böyle akrabaları var. işte bunlar dünyanın en kaypak ve ikiyüzlü insanlarıdır.
adamınızı seçin, ona göre davranın efendim.
biliyorum çoğunuzun böyle akrabaları var. işte bunlar dünyanın en kaypak ve ikiyüzlü insanlarıdır.
adamınızı seçin, ona göre davranın efendim.
babası, anlamadığı bir lisanda ağzından salyalar saçarak böğüren bir barbar tarafından acımasızca katledilen bir evlat gibi bakmaktadır.. ne eksiği ne fazlası..
edit: ya bir gün gelir de, her şeyden çok arzu ettiğim o küçük kızın gözlerinde böyle berbat bir sebeple hüzün veya gözyaşı olursam? ya bana en ihtiyacı olduğu anda onu yüzüstü bırakırsam? terör sadece hayatları değil, doğmamış hayalleri de yok ediyor.. halbuki ihtiyacımız sadece bir parça huzur..
edit: ya bir gün gelir de, her şeyden çok arzu ettiğim o küçük kızın gözlerinde böyle berbat bir sebeple hüzün veya gözyaşı olursam? ya bana en ihtiyacı olduğu anda onu yüzüstü bırakırsam? terör sadece hayatları değil, doğmamış hayalleri de yok ediyor.. halbuki ihtiyacımız sadece bir parça huzur..
tamamı toyota'dan oluşan konvoydur. elalemin zikiyle gerdeğe girmiyorlar bizim gibi.
dahiyane türk dış politikasının meyvelerini yiyoruz.
la az oturup kendimize bakalım yav, biz ne bok yedik ki gelen saplıyor giden saplıyor diye.
la az oturup kendimize bakalım yav, biz ne bok yedik ki gelen saplıyor giden saplıyor diye.
(bkz: 2.cahiliye dönemi)
kızının adını elifile mi koymuş şahan bey; hakikaten rezalet o nasıl bir isim...
bir bakıyosun adamlar soruşturmayı derinleştiriyorlar, ak parti'nin içindeki fetöcü bakanlar birer birer ortaya dökülüyor.
(bkz: mukadderat)
(bkz: mukadderat)
tartışmada haklı veya haksız olduğundan bağımsız olarak çok doğru bir karardır. otobüs şoförlüğü bir hizmet işidir ve bu işte azıcık da olsa profesyonellik olması gereklidir. kavga edeceksen kendi özel aracını kullandığın günlerde kiminle tartışıyorsan tartışırsın. yüz tane adamın olduğu otobüste kimse senin kavganı da dinlemek zorunda değil, senin yüzünden 3-5 dk ekstradan yolda beklemek zorunda da değil. bu adamlara bu işin garsonluk ve türevleri gibi bir hizmet işi olduğu öğretilmeli. bir hizmet işinde önceliğin hizmet verilen insanların konforu olduğu açıklanmalı. biz bu heriflerle niye uğraşmak zorundayız. gazı kökleyip sonra 3 dakikada bir frene abanıp omuriliğini yerinden çıkaranını mı dersin, 3-5 dakikada bir yolda biriyle tartışanı mı dersin. bu adamlara minimum hizmet standartları açıklanmalı ve uymayanlar işten çıkarılmalı. çoluğum çocuğum var diye ağlayana da acınmamalı. sen kendi çoluğunu çocuğunu düşünmüyorsan kimse düşünmek zorunda değil. bu kadar barzoluğa müsamaha göstere göstere içim dışımız standartsızlık oldu. ve umuyorum bu adam bu sebeplerden dolayı işten atılmıştır, bu sebeplerden dolayı atılmadıysa bile standart için işten kovulmanın başlangıcı olur.
haber linki: http://www.hurriyet.com.tr/…-sofor-konustu-40311877
ilk entry'yi anlamayanlar için geleneksel ilk edit : kardeşim kim adam haksız burak haklı dedi. burak'ın haklı veya haksız olması değil mesele. profesyonel bir iş yapan bir kişi, ne var lan artist diye kavgayı körüklemez, ayrıca arabasında sopa taşımaz. bir adamın haklı olması ile bir işe uygun olması ayrı ayrı şeylerdir. bu argüman burak yılmaz'la tartışan şoför özelinde de değildir. tüm otobüs şoförleri içindir.
haber linki: http://www.hurriyet.com.tr/…-sofor-konustu-40311877
ilk entry'yi anlamayanlar için geleneksel ilk edit : kardeşim kim adam haksız burak haklı dedi. burak'ın haklı veya haksız olması değil mesele. profesyonel bir iş yapan bir kişi, ne var lan artist diye kavgayı körüklemez, ayrıca arabasında sopa taşımaz. bir adamın haklı olması ile bir işe uygun olması ayrı ayrı şeylerdir. bu argüman burak yılmaz'la tartışan şoför özelinde de değildir. tüm otobüs şoförleri içindir.
tiner miner değil bu bildiğin çamaşır suyu kafası. pırıl pırıl. her şeyi tek cümleyle açıklayabiliyosun ne güzel.
cevap: çünkü kılışdar.
cevap: çünkü kılışdar.
kenan evren darbesini kemalist bir darbe olarak nitelendiren, pembe popolu bir arkadaşın aklındaki bir ihtimal.
(bkz: büyük resim kursu)
(bkz: loki bunu beğendi)
doğrusunun şehit andrey karlov sokağı olması gerekirdi ama diyememişler tabii. ne kendi halkımızı ne askerimizi ne polisimizi ne de diplomatları koruyamıyoruz. 1000 kişilik korumalarla kimlerin korunduğu malum...
(bkz: ekşi sözlükte kahkaha tufanı)
zeki yazarlarımızın yine müthiş espri yeteneklerini konuşturmalarina sebep olan hayvan.
zeki yazarlarımızın yine müthiş espri yeteneklerini konuşturmalarina sebep olan hayvan.
evrimin kanıtıdır. ne demişti jean-baptiste lamarck? çok kullanılan organlar sinirsel sıvıdan daha çok faydalanıp gelişir, kullanılmayan organlar ise körelir. bu herif de sürekli tevhid işareti yaptığı için parmağı gereğinden fazla uzamış. buna karşın beynini hiç kullanmadığı için düşünme yetisini kaybetmiş ve beyinsiz bir insana dönüşerek bir nevi doğal seleksiyona uğramış.
ek: lamarck'ın bu teorisi her ne kadar geçerliliğini kaybetmiş olsa da bu örnekten sonra bir şansı daha hak ediyor bence. hehe.
ek: lamarck'ın bu teorisi her ne kadar geçerliliğini kaybetmiş olsa da bu örnekten sonra bir şansı daha hak ediyor bence. hehe.
(bkz: çiçek ekmeğin göbeği)
sabah gazetesi gibi amk her şey var.
bakın çok enteresan, adamın yaveri fetöcü, etrafındaki bir sürü koruması, muhafız alayının tamamı fetöcü, rus büyükelçisini katleden polis bile 8 kere erdoğan'ın programlarında korumalık yapmış.
ama nedense bu fetö en büyük düşmanına bir türlü dokunmamış.
15 temmuzda bile köprüyü tutmuş, erdoğan'a suikast timini göndermeyi 3 saat sonra akıl edebilmiş.
yanlış anlaşılmasın tabii ki yüce liderimize dokunsun demiyorum ama, dünya tarihinin gördüğü en feci örgüt, siviller dahil herkese saldıracak, sırf ülkeye zarar vermek için rus diplomata saldırıp canını feda edecek ama hedefindeki en kritik isme bu kadar yakınındayken hiç dokunmayacak. acaba erdoğan'a birşey olması rus konsolostan daha mı önemsiz?
yoksa benim büyük resmi görememe problemim mi var?
edit: suikastçinin erdoğan'la 8 kez programa gittiğine inanmayan arkadaşlar kaynak sormuşlar. doğan medyanın hükümet bekçisi abdülkadir selvi yazmış, ben onun yalancısıyım. buyrun~>
ama nedense bu fetö en büyük düşmanına bir türlü dokunmamış.
15 temmuzda bile köprüyü tutmuş, erdoğan'a suikast timini göndermeyi 3 saat sonra akıl edebilmiş.
yanlış anlaşılmasın tabii ki yüce liderimize dokunsun demiyorum ama, dünya tarihinin gördüğü en feci örgüt, siviller dahil herkese saldıracak, sırf ülkeye zarar vermek için rus diplomata saldırıp canını feda edecek ama hedefindeki en kritik isme bu kadar yakınındayken hiç dokunmayacak. acaba erdoğan'a birşey olması rus konsolostan daha mı önemsiz?
yoksa benim büyük resmi görememe problemim mi var?
edit: suikastçinin erdoğan'la 8 kez programa gittiğine inanmayan arkadaşlar kaynak sormuşlar. doğan medyanın hükümet bekçisi abdülkadir selvi yazmış, ben onun yalancısıyım. buyrun~>
3839 abonesi olan kalitesiz bir youtube kanalının ekşi sözlük üzerinden rant çabası olan video.
burada, moskova'da, etkileri daha değişik hissedilen terör olayıdır.
putin, olaya ilişkin yaptığı ilk açıklamada vakur tavrını korurken; maria zakharova ise çok sinirli bir şekilde ve diplomatik açıdan buz gibi soğuk açıklamalar yaptı. "mişka" medyenev ise, "sorumluları bulup cezalandıracağız" diyor. saldırının türkiye ile olan ilişkilere yönelik bir provokasyon olduğu, bunun iki ülke arasındaki mevcut ilişkilere herhangi bir olumsuz etkisi olmayabileceği söyleniyor; ama, sokaktaki rusların düşünceleri 180 derece farklı.
sokaktaki ruslar, bu cinayetin sorumlusu olarak türkiye'yi görüyorlar. rus uçağının düşürülmesinden çok daha büyük bir şok yaşanıyor burada. dün gece uyamadım. rus ana akım medyasında türkiye ve bahse konu terör eylemini gerçekleştiren şahıs hakkında bir sürü haber dönüyor.
rusya'nın a haber ve atv tarzı kanalları, "bu eylemi fetö yaptı" açıklamasını ciddiye almıyorlar. rus kanalları, açık bir şekilde olmasa da, ortaya koydukları ile ak parti hükümeti'ni ve sayın cumhurbaşkanı'nı suçlayan bir yönelim içindeler.
terör eylemi ile ilgili olarak sıraladıkları veriler/iddialar şunlar:
bu şahsın
- ak parti gençlik etkinliklerine katıldığı iddiaları (burada çekildiği iddia edilen bazı fotoğraflar yayınlanmış);
- sosyal medyada yaptığı söylenilen (onların deyimi ile) "pro-akp" paylaşımlar (bazıları silinmiş sanırım);
- çevik kuvvet mensubu olması (elit polis gücü, olarak tanımlıyor rus medyası. ruslar, teröre karşı mücadele eden ve sıkı güvenlik taramalarından geçmesi gereken kişilerin böyle bir eylemi nasıl gerçekleştirebileceğine inanamıyorlar);
- fetö değil ama el nusra bağlantısı;
- amerikancı darbe girişimi sonrasında bu kişinin soruşturmalardan temiz çıkması ve göreve devam etmesi (bu yüzden fetö bağlantısı yok diyorlar);
- ve en önemlisi, koruma kartı ile içeri girmesi.
şimdi, en sonuncusu çok önemli:
koruma kartı herkese verilmiyor. bildiğim kadarıyla temin edilmesi de o kadar kolay değil; böyle bir dönemde rus gizli servisi tarafından korunan sayın büyükelçinin yanına yaklaşabilmesi için, rus medyasına göre, koruma listesinde de adının olması gerekiyor. (bu ne kadar doğru bilmiyorum)
bu yüzden, rus kanalları ve halkı, üstü kapalı da olsa bu cinayetten dolayı türkiye'yi sorumlu tutuyorlar.
özetle, rus halkı çok öfkeli. herkes putin'in ağzının içine bakıyor. bu sabah, kaldığım apart otele polis geldi. pasaportlarımıza bakıldı ve bir iki soru sordular. otel personeli de buz gibi soğuktu. dışarı çıkıp, metro istasyonuna gittim; kızı aldım, okuluna götürdüm; ve arkadaşımın ofisine geldim. her zaman kullandığım bu yol üzerinde normalde aranmazken, bugün iki kez pasaport gösterdim. halk zaten nefretle bakıyor. hayır! kabalaşan veya bir şey söyleyen yok, ama o gerginliği ve huzursuzluğu hissedebiliyorsunuz. buradaki türkiyeli arkadaşların bir kısmı belli bir süre için ülkeye geri dönebileceklerini söylüyorlar.
ruslar, bu işi teröre lanet okuyarak bitirmez ve unutmazlar. bunun hesabını mutlaka sorarlar. önümüzdeki bir hafta çok kritik gibi duruyor...
putin, olaya ilişkin yaptığı ilk açıklamada vakur tavrını korurken; maria zakharova ise çok sinirli bir şekilde ve diplomatik açıdan buz gibi soğuk açıklamalar yaptı. "mişka" medyenev ise, "sorumluları bulup cezalandıracağız" diyor. saldırının türkiye ile olan ilişkilere yönelik bir provokasyon olduğu, bunun iki ülke arasındaki mevcut ilişkilere herhangi bir olumsuz etkisi olmayabileceği söyleniyor; ama, sokaktaki rusların düşünceleri 180 derece farklı.
sokaktaki ruslar, bu cinayetin sorumlusu olarak türkiye'yi görüyorlar. rus uçağının düşürülmesinden çok daha büyük bir şok yaşanıyor burada. dün gece uyamadım. rus ana akım medyasında türkiye ve bahse konu terör eylemini gerçekleştiren şahıs hakkında bir sürü haber dönüyor.
rusya'nın a haber ve atv tarzı kanalları, "bu eylemi fetö yaptı" açıklamasını ciddiye almıyorlar. rus kanalları, açık bir şekilde olmasa da, ortaya koydukları ile ak parti hükümeti'ni ve sayın cumhurbaşkanı'nı suçlayan bir yönelim içindeler.
terör eylemi ile ilgili olarak sıraladıkları veriler/iddialar şunlar:
bu şahsın
- ak parti gençlik etkinliklerine katıldığı iddiaları (burada çekildiği iddia edilen bazı fotoğraflar yayınlanmış);
- sosyal medyada yaptığı söylenilen (onların deyimi ile) "pro-akp" paylaşımlar (bazıları silinmiş sanırım);
- çevik kuvvet mensubu olması (elit polis gücü, olarak tanımlıyor rus medyası. ruslar, teröre karşı mücadele eden ve sıkı güvenlik taramalarından geçmesi gereken kişilerin böyle bir eylemi nasıl gerçekleştirebileceğine inanamıyorlar);
- fetö değil ama el nusra bağlantısı;
- amerikancı darbe girişimi sonrasında bu kişinin soruşturmalardan temiz çıkması ve göreve devam etmesi (bu yüzden fetö bağlantısı yok diyorlar);
- ve en önemlisi, koruma kartı ile içeri girmesi.
şimdi, en sonuncusu çok önemli:
koruma kartı herkese verilmiyor. bildiğim kadarıyla temin edilmesi de o kadar kolay değil; böyle bir dönemde rus gizli servisi tarafından korunan sayın büyükelçinin yanına yaklaşabilmesi için, rus medyasına göre, koruma listesinde de adının olması gerekiyor. (bu ne kadar doğru bilmiyorum)
bu yüzden, rus kanalları ve halkı, üstü kapalı da olsa bu cinayetten dolayı türkiye'yi sorumlu tutuyorlar.
özetle, rus halkı çok öfkeli. herkes putin'in ağzının içine bakıyor. bu sabah, kaldığım apart otele polis geldi. pasaportlarımıza bakıldı ve bir iki soru sordular. otel personeli de buz gibi soğuktu. dışarı çıkıp, metro istasyonuna gittim; kızı aldım, okuluna götürdüm; ve arkadaşımın ofisine geldim. her zaman kullandığım bu yol üzerinde normalde aranmazken, bugün iki kez pasaport gösterdim. halk zaten nefretle bakıyor. hayır! kabalaşan veya bir şey söyleyen yok, ama o gerginliği ve huzursuzluğu hissedebiliyorsunuz. buradaki türkiyeli arkadaşların bir kısmı belli bir süre için ülkeye geri dönebileceklerini söylüyorlar.
ruslar, bu işi teröre lanet okuyarak bitirmez ve unutmazlar. bunun hesabını mutlaka sorarlar. önümüzdeki bir hafta çok kritik gibi duruyor...
sokaklarda top oynayarak büyüyen son nesillerden. şimdiki çocuklar sokakta mahalle maçı yapıp arada camiiye gidip su içip sonra tekrar maç yapmanın keyfini bilmezler. annenin yaptığı ekmek arası domates peynir yanına da yarım litrelik su şişesinde portakallı link koyup sepetle aşağıya saldığı ekmeğin yedikleri en güzel ekmek arası olduğunu bilerek büyümüş nesildir. keşke o zamanlar hiç geçmemiş olsaydı.
" amerika yanıyor diye bir haber atmışlar, aslı var mı "diyen bir abi var yorumlarda. dağıldım.
şaşırmadığım bir haber.
bir keresinde kahvede eşli king oynarken, mali müşavir arkadaşımız oyundaki ortağının kafasını yanlış kağıt attı diye okey ıstakası ile patlattı. bildiğin kafa patladı, kan revan oldu. okey ıstakasını yan masadan aldı. ıstakasını aldığı adam ise "napıyon kardeşim okeyimi piç ettin" demişti. bunu yapan kişi mali müşavir.
bir keresinde kahvede eşli king oynarken, mali müşavir arkadaşımız oyundaki ortağının kafasını yanlış kağıt attı diye okey ıstakası ile patlattı. bildiğin kafa patladı, kan revan oldu. okey ıstakasını yan masadan aldı. ıstakasını aldığı adam ise "napıyon kardeşim okeyimi piç ettin" demişti. bunu yapan kişi mali müşavir.
sonraki gün okula gidecek olmanın huzursuzluğu.
pazar banyosu. annemin derimi kızartarak liflemesi.
ben o yaşımda yarınki ödevi yapmadım diye kara kara düşünürken süheyl'in çok mutlu olması. üstelik ödevi yapmak için hala vaktim varken o tv'nin başından kalkamamam. izlerken de mutlu olamamam.
hofff... ne iç sıkıntısı.
pazar banyosu. annemin derimi kızartarak liflemesi.
ben o yaşımda yarınki ödevi yapmadım diye kara kara düşünürken süheyl'in çok mutlu olması. üstelik ödevi yapmak için hala vaktim varken o tv'nin başından kalkamamam. izlerken de mutlu olamamam.
hofff... ne iç sıkıntısı.
"bekir bozdağ adalet bakanıdır" demekten çok daha gerçekçi.
(bkz: devlet bize bakmıyor ayol)
al efkanı koy çuvala, al süloyu koy çuvala, salla salla vur duvara. vasıfsızlıkta birbirleriyle yarışırlar.
türk frank gallagher`dır.
yapılması cinayettir diye kimin dediğini merak ettiğim tünelin açılışıdır. cinayet olan 3. köprüydü, işlendi. kuzey ormanları yok edildi, parsellendi. bu altgeçide kimse bir laf etmedi. hatta 10 tane yapılsın dedik. yalan propaganda timi gelmiş gene.
destekli sutyen ile dolgulu sutyeni karıştıran yazarların varlığını gösteren farklardır bunlar.
destekli sutyen (yani balenli sutyen) sadece memeleri alttan destekleyerek daha yukarıda gösterir. sarkıklığı toparlar yani.
dolgulu sutyen ise memeleri hem daha iri, hem de daha dik gösterir.
bu acı gerçeği dile getirdiğim için özür dilerim sevgili erkek yazarlar ama sokaktaki kadınların yüzde 99'u artık zaten destekli sutyen giyiyor. ancak yaşlı kadınlar ve hamileler, emziren anneler desteksiz giyebilir, bir ihtimal...
o nedenledir ki sizin gözünüz zaten destekli sutyen takmış görüntüye alışkın. siz onu "doğal manzara" zannediyorsunuz belki ama ı ıh; değil.
ha, "dolgulu sutyen ile destekli sutyen farklı görünür mü?" dersen, ona da hayır derim. dışarıdan bakarak anlayamazsın.
destekli sutyen (yani balenli sutyen) sadece memeleri alttan destekleyerek daha yukarıda gösterir. sarkıklığı toparlar yani.
dolgulu sutyen ise memeleri hem daha iri, hem de daha dik gösterir.
bu acı gerçeği dile getirdiğim için özür dilerim sevgili erkek yazarlar ama sokaktaki kadınların yüzde 99'u artık zaten destekli sutyen giyiyor. ancak yaşlı kadınlar ve hamileler, emziren anneler desteksiz giyebilir, bir ihtimal...
o nedenledir ki sizin gözünüz zaten destekli sutyen takmış görüntüye alışkın. siz onu "doğal manzara" zannediyorsunuz belki ama ı ıh; değil.
ha, "dolgulu sutyen ile destekli sutyen farklı görünür mü?" dersen, ona da hayır derim. dışarıdan bakarak anlayamazsın.
türlü romantikliklerden, hediyelerden, sürprizlerden hiç hoşlanmam. ama sevgilim o kadar derin iç geçirerek annesinin bile ona bi şey örmediğini, kimsenin ona hiçbi şey örmediğini söyledi ki senelerdir annemin tüm çabalarına rağmen öğrenmediğim örgü örme işini youtube'dan video izleye izleye çözdüm saatlerdir bi ters bi düz dizi izleyerek boyunluk örmeye çalışıyorum. pek olmuyo ama çabalıyorum, olsundu.
edit: soran, tavsiye veren kızlar çok tatlısınız, tatlıyız. o kadar uğraşıyoruz değer kıymet bilsin köpekler. hıh.
edit: soran, tavsiye veren kızlar çok tatlısınız, tatlıyız. o kadar uğraşıyoruz değer kıymet bilsin köpekler. hıh.
aboubakar çıktı ömer girdi sonra muhammed sahada şimdi de hamza.
beşiktaşımın çağrı filmi kadrosu ile katıldığı maç.
beşiktaşımın çağrı filmi kadrosu ile katıldığı maç.
hayatta hiç bir duygu kalıcı değildir. tuttuğunuz takım maç kazandığında o akşam havalara sıçrıyorsunuz ama o mutluluk hissi bir hafta boyunca devam etmiyor. mutluluk geçicidir, mutsuzluk da öyle.
hayat süreğen bir akıştır. hayatta dip, tepe olmaz, onunla birlikte akarsınız. bazı gün coşkun bir yerinde bir batıp bir çıkarsınız, bir başka gün durgun bir yerinde keyifle yüzersiniz. hayata karşı direnmek nafile çabadır. durgun yerde kalacağım diye bir dala tutunsanız bile, yorulup akışa kapılacağınız gün gelecek.
hayattaki seçimler elbette önemli, nehrin hangi kolundan yola devam edeceğimizi bu seçimler belirliyor ve bazen o dalgalı akışa kapılmamıza neden oluyor ama her nehir durulur.
acı mı çekiyorsunuz? çekin, yaşayın bunu, sonra bırakın gitsin. ona tutunup kalmayın ya da ondan uzaklaşmak için çırpınmayın. acıdan kaçmaya çalışıyorsanız, hayattan kaçmaya çalışıyorsunuz demektir. kimse hayattan kaçamaz. bu nehir akar.
ve daha önemlisi şu, en nihayetinde her nehir denize açılır. hepimizin hayatı sonlu ve tek kullanımlık. o yüzden hayatla akmak ve getirdiklerini; acıyı, mutluluğu, hüznü, neşeyi hakkını vererek ve elimizden geldiğince güzel yaşamak gerek.
hayat süreğen bir akıştır. hayatta dip, tepe olmaz, onunla birlikte akarsınız. bazı gün coşkun bir yerinde bir batıp bir çıkarsınız, bir başka gün durgun bir yerinde keyifle yüzersiniz. hayata karşı direnmek nafile çabadır. durgun yerde kalacağım diye bir dala tutunsanız bile, yorulup akışa kapılacağınız gün gelecek.
hayattaki seçimler elbette önemli, nehrin hangi kolundan yola devam edeceğimizi bu seçimler belirliyor ve bazen o dalgalı akışa kapılmamıza neden oluyor ama her nehir durulur.
acı mı çekiyorsunuz? çekin, yaşayın bunu, sonra bırakın gitsin. ona tutunup kalmayın ya da ondan uzaklaşmak için çırpınmayın. acıdan kaçmaya çalışıyorsanız, hayattan kaçmaya çalışıyorsunuz demektir. kimse hayattan kaçamaz. bu nehir akar.
ve daha önemlisi şu, en nihayetinde her nehir denize açılır. hepimizin hayatı sonlu ve tek kullanımlık. o yüzden hayatla akmak ve getirdiklerini; acıyı, mutluluğu, hüznü, neşeyi hakkını vererek ve elimizden geldiğince güzel yaşamak gerek.
(bkz: entry nick uyumu)
faili için
(bkz: neden hiç izmir'de patlama olmuyor)
(bkz: neden hiç izmir'de patlama olmuyor)
merhaba, ben vicdansızım.
beki ikala erikli'yi tanımıyorum. melekli bilmemneli safsataları duydum. ancak alıp okuyacak, ya da yazarlarının adını aklımda tutacak kadar ciddiye almadım.
kadının yaptığı işin dolandırıcılık olduğunu, akli dengesinin yerinde olmadığını, yine akli dengesi yerinde olmayan biri tarafından öldürüldüğünü düşünüyorum. beki ikala erikli'nin "meleklerle konuştuğu" düzlemde, kadının birinin "bu kadın şeytan" diyerek onu öldürmesi normaldir.
ancak en hakiki mürşidin ilim ve fen olduğu, hepimizin yaşadığı normal düzlemde katledilmiş olması suçtur. bu düzlemde "meleklerle konuşuyorum" diyerek falcılık/cincilik vs yapması da suçtur. çünkü "dolandırıcılık" kapsamına girer. he önümüze gelen dolandırıcıyı çekip vuramayız. neden çünkü kanun var nizam var arkadaşlar.
burada bizi vicdansız yapan şey nedir ben tam anlayamıyorum. kadının öldürülmesinin suç olduğu konusunda herkes hemfikir? kimse demiyor ki oh olmuş iyi ki ölmüş falan. neden diyelim? ancak sen "ben meleklerle konuşuyorum" dersen, başkası da "bu şeytandır" diye seni gelip öldürürse, bunu dünyanın en garip ve akıl almaz şeyi gibi sunmak biraz saçma olmaz mı? katili neden vahşi barbar biri gibi görelim? "nidin iyli diyirsiniz ininci siniçti" deyip geçmemiz gerekmez mi bu açıdan bakarsak?
işte bu gibi nedenlerle forza sekülerlik canlar. din inanç ticareti tehlikeli şeyler.
beki ikala erikli'yi tanımıyorum. melekli bilmemneli safsataları duydum. ancak alıp okuyacak, ya da yazarlarının adını aklımda tutacak kadar ciddiye almadım.
kadının yaptığı işin dolandırıcılık olduğunu, akli dengesinin yerinde olmadığını, yine akli dengesi yerinde olmayan biri tarafından öldürüldüğünü düşünüyorum. beki ikala erikli'nin "meleklerle konuştuğu" düzlemde, kadının birinin "bu kadın şeytan" diyerek onu öldürmesi normaldir.
ancak en hakiki mürşidin ilim ve fen olduğu, hepimizin yaşadığı normal düzlemde katledilmiş olması suçtur. bu düzlemde "meleklerle konuşuyorum" diyerek falcılık/cincilik vs yapması da suçtur. çünkü "dolandırıcılık" kapsamına girer. he önümüze gelen dolandırıcıyı çekip vuramayız. neden çünkü kanun var nizam var arkadaşlar.
burada bizi vicdansız yapan şey nedir ben tam anlayamıyorum. kadının öldürülmesinin suç olduğu konusunda herkes hemfikir? kimse demiyor ki oh olmuş iyi ki ölmüş falan. neden diyelim? ancak sen "ben meleklerle konuşuyorum" dersen, başkası da "bu şeytandır" diye seni gelip öldürürse, bunu dünyanın en garip ve akıl almaz şeyi gibi sunmak biraz saçma olmaz mı? katili neden vahşi barbar biri gibi görelim? "nidin iyli diyirsiniz ininci siniçti" deyip geçmemiz gerekmez mi bu açıdan bakarsak?
işte bu gibi nedenlerle forza sekülerlik canlar. din inanç ticareti tehlikeli şeyler.
laikligi hice sayan ulkenin sonunda geldigi durumu goruyoruz.
hayir cikmis bir adam bunu 90 sene once fark etmis biz hala "du bakalim bi test edelim" diyoruz.
boyle iste din ile yonetilen, yonlendirilen kitleleri basta kontrol etmesi kolaydir. zor duruma dusersin hop, 2 gazlarini alirsin gecer, zor duruma dusersin hooop 2 laf edersin gecer ama bunlar birikir birikir sonra kontrol edemeyecegin bir kitle olur.
fethullah girdi, kontrol ederiz dediniz, "cemaatlere guvenilmez ypamayin etmeyin" dedik, "hoca efendi, sus kafir" diye pesinde dolastiniz.
ısid icin yapmayin etmeyin, radikal islamcilari kontrol edemezsiniz dedik, "onlar haklarini arayan sunniler" dediniz simdi goruyoruz.
ulkede bu kadar sorun varken yapmayin etmeyin suriyelileri almayin dedik, "musluman kardeslerimiz, kontrollu yerlestirecegiz" dediniz bugun geldigimiz durum ortada. antep, adana, mersin vs giden biri bura turkiye demez. ıclerindeki isidcileri zaten tespit edemiyorsunuz, allah'a emanet.
hukuk, ekonomi, polis teskilati, egitim, onemli dedik, kendi adamlarimizi sokacagiz diye bitirmeyin dedik, isleri bilenler yonetsin dedik, kuvvetler ayriligi dedik, "sen sus" dediniz. geldigimiz durum ortada hepsi cokuyor.
laikligi hice saydiniz, yapmayin etmeyin dedik, laik olmayan cografyadaki diger devletlerin halini gormuyor musunuz dedik dinletemedik.
evet onceden de mukemmel bir ulke degildik ama boyle bir ulke de degildik.
hayir cikmis bir adam bunu 90 sene once fark etmis biz hala "du bakalim bi test edelim" diyoruz.
boyle iste din ile yonetilen, yonlendirilen kitleleri basta kontrol etmesi kolaydir. zor duruma dusersin hop, 2 gazlarini alirsin gecer, zor duruma dusersin hooop 2 laf edersin gecer ama bunlar birikir birikir sonra kontrol edemeyecegin bir kitle olur.
fethullah girdi, kontrol ederiz dediniz, "cemaatlere guvenilmez ypamayin etmeyin" dedik, "hoca efendi, sus kafir" diye pesinde dolastiniz.
ısid icin yapmayin etmeyin, radikal islamcilari kontrol edemezsiniz dedik, "onlar haklarini arayan sunniler" dediniz simdi goruyoruz.
ulkede bu kadar sorun varken yapmayin etmeyin suriyelileri almayin dedik, "musluman kardeslerimiz, kontrollu yerlestirecegiz" dediniz bugun geldigimiz durum ortada. antep, adana, mersin vs giden biri bura turkiye demez. ıclerindeki isidcileri zaten tespit edemiyorsunuz, allah'a emanet.
hukuk, ekonomi, polis teskilati, egitim, onemli dedik, kendi adamlarimizi sokacagiz diye bitirmeyin dedik, isleri bilenler yonetsin dedik, kuvvetler ayriligi dedik, "sen sus" dediniz. geldigimiz durum ortada hepsi cokuyor.
laikligi hice saydiniz, yapmayin etmeyin dedik, laik olmayan cografyadaki diger devletlerin halini gormuyor musunuz dedik dinletemedik.
evet onceden de mukemmel bir ulke degildik ama boyle bir ulke de degildik.
-ciddi kol ve bacak yaralanmalarında kanamayı azaltmak ve durdurmak için yara üzerinde baskı sağlamanızı sağlar(arada gevşetmeyi unutmayın)
-saldıran sokak köpeklerine karşı kendinizi korumanızı sağlar(parlak metal tokalısı x2 point alır) (onları korkutmak için hayvanlara vurmak zorunda değilsiniz)
-her hangi bir kırılma durumunda kemiğinizi desteğe sabitlemenizi sağlar.
-koli ambalajlamada ve taşımada kullanılabilir(aşti'ye bırakırken kız arkadaşınıza hava yapabilirsiniz)
-kemer tokası saat ve rozetten sonra en dikkat çeken erkek aksesuarıdır.
-yakın dövüş silahı olarak kullanılabilir(sadece bıçaklı saldırganlara karşı işe yarar)
-saldırganı etkisiz hale getirdikten sonra plastik kelepçe yerine kullanabilirsiniz(sentetik materyal deri olandan daha avantajlıdır)
-saldırganın nefesini kesmek için kullanabilirsiniz(nefsi müdafaada, saldırganı boğarak öldürmek pek tavsiye/tercih edilen bir durum değildir)
-tasması koparsa köpeğinizi kontrol etmek için tasma olarak kullanabilir, uygun cinslerde ağzını havlamaması veya ısırmaması için bağlayabilirsiniz.
kürdanla adam öldürme tekniklerinin geliştirilmiş olduğu bir dünyada yaşadığınızı düşünürseniz; kemer taşımak, isviçre çakısı taşımak gibidir.
-saldıran sokak köpeklerine karşı kendinizi korumanızı sağlar(parlak metal tokalısı x2 point alır) (onları korkutmak için hayvanlara vurmak zorunda değilsiniz)
-her hangi bir kırılma durumunda kemiğinizi desteğe sabitlemenizi sağlar.
-koli ambalajlamada ve taşımada kullanılabilir(aşti'ye bırakırken kız arkadaşınıza hava yapabilirsiniz)
-kemer tokası saat ve rozetten sonra en dikkat çeken erkek aksesuarıdır.
-yakın dövüş silahı olarak kullanılabilir(sadece bıçaklı saldırganlara karşı işe yarar)
-saldırganı etkisiz hale getirdikten sonra plastik kelepçe yerine kullanabilirsiniz(sentetik materyal deri olandan daha avantajlıdır)
-saldırganın nefesini kesmek için kullanabilirsiniz(nefsi müdafaada, saldırganı boğarak öldürmek pek tavsiye/tercih edilen bir durum değildir)
-tasması koparsa köpeğinizi kontrol etmek için tasma olarak kullanabilir, uygun cinslerde ağzını havlamaması veya ısırmaması için bağlayabilirsiniz.
kürdanla adam öldürme tekniklerinin geliştirilmiş olduğu bir dünyada yaşadığınızı düşünürseniz; kemer taşımak, isviçre çakısı taşımak gibidir.
(bkz: sevim koş tinerciler geldi)
bundan 15 sene önce yine bir trafik kazasında hayatını kaybetmişti denizliporlu doğan seyfi atlı. 3 gün önce ölüm yıldönümüydü. o da hayatını kaybetmeden 1 hafta önce oynanan kupa maçında fenerbahçe'ye gol atmıştı. hem şehmus hem de seyfi 1980 doğumluydu.
hayatlar.. tesadüfler..
her ikisine de allah rahmet eylesin.
hayatlar.. tesadüfler..
her ikisine de allah rahmet eylesin.
çok düşünmek, gereksiz düşünmek, düşülmememesi gereken şeyleri düşünmek.
katil kravat takıyor.
bu da onu modern görünümlü bir elit yapar.
buradan katilin chp li olduğu ortaya çıkıyor.
bizim geleneğimizde kravat mıravat yooook (bu kısmı rte sesiyle okuyun)
biraz zorlama oldu ama bu kadar sıçabildim.
inanıyorum ki akit daha iyi sıçacaktır. tüy bile dikebilirler.
bu da onu modern görünümlü bir elit yapar.
buradan katilin chp li olduğu ortaya çıkıyor.
bizim geleneğimizde kravat mıravat yooook (bu kısmı rte sesiyle okuyun)
biraz zorlama oldu ama bu kadar sıçabildim.
inanıyorum ki akit daha iyi sıçacaktır. tüy bile dikebilirler.