Sık geçen başlıklar

dur arkandan su dokeyim 8

ekşi profili
bence foxdan ayrılırken yerim asla dolmaz diye düşündü. hatta o son devir teslim programında alaycı duruşu vardı. selçuk çok sevildi ve buna gıcık oldu.

edit: seçim gecesi selcuga bakarım. ne zaman buna baksam kaybettik.
bu insan benim eski sevgilimdi. her defasında onu unuttuğunu anılarına saygı olsun diye silmediğini söyledi.

bir buçuk seneye yakın çıktık. en güzel zamanlarım onunla geçti. hiç kavga etmedik, hiç ayrılmadık, kıskançlık ve trip hiç olmadı. yani sevgililerin yaşadığı hiç bi olumsuzluğu yaşamadık.

sonra onunla tekrar iletişime geçtiğini öğrenince ayrıldım.

ona "madem onunla konuşacaktın yıllardır benimle neden oldun" dedim.

o da "ben seni hiç onu sevdiğim gibi sevmedim ki o başkaydı. onu hep sevdim. sende biliyorsun" dedi.

bilsem onunla olur muydum?

olmazdım tabi.

eski sevgilisinin fotoğraflarını saklayan insanlara güvenmeyin arkadaşlar.