bence foxdan ayrılırken yerim asla dolmaz diye düşündü. hatta o son devir teslim programında alaycı duruşu vardı. selçuk çok sevildi ve buna gıcık oldu.
edit: seçim gecesi selcuga bakarım. ne zaman buna baksam kaybettik.
Sık geçen başlıklar
dur arkandan su dokeyim 8
ekşi profilibaşlığı okuyunca midem bulandı. yazar arkadas haklı, bazı insanların koku hassasiyeti var ve herkesten daha çok rahatsız olabilir.
ayasofya'da ayak kokmasın bir zahmet ve özellikle yaz aylarında temizliğe daha çok dikkat edilmeli.
ayasofya'da ayak kokmasın bir zahmet ve özellikle yaz aylarında temizliğe daha çok dikkat edilmeli.
sanki uygulanıyordu da kalkti.
ben en çok kendime aciyorum.
o çocukları ailesi acimadan dünyaya getirmiş ben neden onlar için üzüleyim.
bizim bu ülkede nereye gittiğimiz belli değil. önce kendinize üzülün.
o çocukları ailesi acimadan dünyaya getirmiş ben neden onlar için üzüleyim.
bizim bu ülkede nereye gittiğimiz belli değil. önce kendinize üzülün.
bir başbakan vardi. bir okula gitmişti tahtada türkçeyi zor yazmisti. onu aklıma getirdi bu goruntu de.
buna inananlar evet oyu veriyor.
bu insan benim eski sevgilimdi. her defasında onu unuttuğunu anılarına saygı olsun diye silmediğini söyledi.
bir buçuk seneye yakın çıktık. en güzel zamanlarım onunla geçti. hiç kavga etmedik, hiç ayrılmadık, kıskançlık ve trip hiç olmadı. yani sevgililerin yaşadığı hiç bi olumsuzluğu yaşamadık.
sonra onunla tekrar iletişime geçtiğini öğrenince ayrıldım.
ona "madem onunla konuşacaktın yıllardır benimle neden oldun" dedim.
o da "ben seni hiç onu sevdiğim gibi sevmedim ki o başkaydı. onu hep sevdim. sende biliyorsun" dedi.
bilsem onunla olur muydum?
olmazdım tabi.
eski sevgilisinin fotoğraflarını saklayan insanlara güvenmeyin arkadaşlar.
bir buçuk seneye yakın çıktık. en güzel zamanlarım onunla geçti. hiç kavga etmedik, hiç ayrılmadık, kıskançlık ve trip hiç olmadı. yani sevgililerin yaşadığı hiç bi olumsuzluğu yaşamadık.
sonra onunla tekrar iletişime geçtiğini öğrenince ayrıldım.
ona "madem onunla konuşacaktın yıllardır benimle neden oldun" dedim.
o da "ben seni hiç onu sevdiğim gibi sevmedim ki o başkaydı. onu hep sevdim. sende biliyorsun" dedi.
bilsem onunla olur muydum?
olmazdım tabi.
eski sevgilisinin fotoğraflarını saklayan insanlara güvenmeyin arkadaşlar.
(bkz: entry nick uyumu)