daha çok alsınlar, daha çok yesinler. aksırıncaya tıksırıncaya kadar yesinler. bu ülkeden, bu milletten hiçbir halt olmaz. altı ay sonra bu fatih terim'e aslında haksızlık yapıldı denilip galatasaray'ın ya da milli takımın başına yine getirilir. bu seferkinin iki katı para verilir. yiyin ulan, hakkınızdır. hak ettiğimizdir.
Sık geçen başlıklar
hementaksim 6
ekşi profilihayda 15 temmuz kandil falan mı oldu?
(bkz: 15 temmuz recaip erdoğan kandili)
edit: bir de karar verin abi şimdi bu 15 temmuz milli bayram mı, anma mı, destan mı, yas mı, dini bayram mı tam olarak ne yapmamız gerekiyor? alkol almayalım tamam, kurban mı keselim, şeker mi dağıtalım, oyuncak tank alıp bozalım mı? napak he
(bkz: 15 temmuz recaip erdoğan kandili)
edit: bir de karar verin abi şimdi bu 15 temmuz milli bayram mı, anma mı, destan mı, yas mı, dini bayram mı tam olarak ne yapmamız gerekiyor? alkol almayalım tamam, kurban mı keselim, şeker mi dağıtalım, oyuncak tank alıp bozalım mı? napak he
çünkü köpekleri severken insanın karnı acıkır ve köpek sevmenin yanında inek eti oldukça güzel gider. balıkları severken de yanında rakı iyi gider.
londra'da okuduğu için ben inandım. evet insan öyle yanmaz. ohh rahatladım.
adamın kafayı komple kes yine benden yakışıklı amk.