Sık geçen başlıklar
fikirtepe sokaklarında akşamüstleri yaparak ruhuma terapi uyguladigim şey. ah metrobüse çıkan o kıvrım kıvrım gri sokaklar, oh müteahhit stili 4 katlı apartmanlar, güzelim e5 sesi, beni çeken tatlı mavi bir şeyler var tanımlayamadığım; nedir, fısıldayamadıgım...

noldu beğenemediniz mi yarrağımlar? kadıköy deyince caferağa mah.'ın 3 tane sokağından başka bir halt bilmeyen varoş lümpenler sizi. kadıköyse o da kadıköy.
"başkan yaptırmayacağız"
yazmış olsa tabii ki methedilirdi.

ulan cumhuriyet ve demokratik değerler tehdit altında geri zekalı liboş ayılar. bunun akpliyle chpliyle değil; onurla, şerefle, akıl be çağdaşlıkla ilgisi var. bu bir siyasi düşünce değil, saldırı. olayın hala farkında değiller ya. inanılır gibi değilsiniz gerçekten.

"o da oylo döşonmoş" noktasında değiliz. öyle düşünmüş dediğin şey rejim değişikliği lan mal mısın?

edit: başakşehirde viscaya iyi bir alternatif olur. sayın abdullah mucip avcı sayın göksel gümüşdağ kaçırmayın bu çocuğu.
sanki cavaniler suarezler aubaneyanglar kapıda bekliyor da bu var diye giremiyorlar. boğa gibi adam lan işte. süre aldıkça oyununun geliştiğini nasıl görmezsiniz. talisca ile uyumu, rakibi hep defansa sürüklemesi, topu bizim şapşal stoperlerden uzak tutması hiç mi para etmiyor.

rize maçında ilk 11 çıktığı takdirde yine ampulünü asacak kavalcı. ha bu arada o kaval çalmalı gol sevinci ne ayak? hep kenarda bir yere bakarak air kaval çalıyor. bilen varsa yeşillesin.