Sık geçen başlıklar

teritori 5

ekşi profili
fenerbahçeyle alakalı bırakın herhangi iyi bir kelam etmesini, ana avrat düz sövmemesi bile erdemini gösterir kaan kural'ın.

ulan sizin kulübünüzün başkanı adamın ekmeğiyle oynadı ekmeğiyle be. siz halen gelip burada sevgi pıtırcığı cümleler ile "ama kaan ayıb etti" diyorsunuz. önce ayıbın büyüğünü eden başkanınızla başa çıkın da siz ondan sonra kaan kural'a laf edin. edepsizler sizi be.

edit: ulan adam yazmış bir de. daha ne yazsın birader adam?
http://www.gazeteyeniyuzyil.com/…orkemli-zafer-2010
ne çizgi filmdir, ne animedir, ne de oyundur.
pokemon japonyanın yerel yemeği olan yoğurtsuz iskendere verilen isimdir.
yok yani yanlış olmasın da.