Sık geçen başlıklar

2 doz sinovac sonrası biontech aşısı olmak 2

ekşi'de gör
65 yaş ebeveynlerimin bugün (aslında dün) olduğu aşı. sırada beklerken kendilerinden başka sadece sağlık çalışanlarını gördükleri için biz ne yapıyoruz diye biraz sorgulamışlar ama olmuşlar sorunsuz. ilk akşam itibariyle hafif kol ağrısı dışında şikayet bildirmediler. birinde çeşitli ilaçlara alerji+yüksek tansiyon, diğerinde kalp (stentle kuvvetlendirilmiş) + şeker mevcut. çok şükür iyiler inşallah böyle devam eder.

pek tabi herkeste farklı şekilde tepki gösterebilir o yüzden kendi kararınızı vermenizi rica ederim.

aşıdan sonra hemşireler telefonlarını almışlar, sanırım yan etkilerini izleyecekler. inşallah antikor falan da ölçerler de ne kadar koruduğuna dair bir veri oluşur.