Sık geçen başlıklar

aslan2 20

ekşi profili
"biz devleti ele geçirdik; asker polis ve mahkemeler bizim emrimizde, anayasa da tanımayız atatürk de tanımayız milli irade de tanımayız" anlamına gelen ciddi bir kalkışma hareketinin yargıtay ayağı hareketidir.
osmanlının tek olayı dedenin bile okuyamadığı bir dille mezar taşı yazmaktı zaten, dünyaya faydalı tek bir yazılı eseri olsaydı bugün zaten modern türkçe'ye de çevirilirdi. eğer çevrilenleri varsa durum daha vahim..sen hangisini okudun diye sorarlar
mezar taşı edebiyatı yapana.
tog dan önce yüzde yüz yerli semaye ile araç üreten bmc vardı aq. ak boylar ilk yerli araç diye bunu pazarlıyorlar sadece, bmc ye ne mi oldu? sahibi mehmet ali karamehmet'in şirket için çektiği krediyi banka acil olarak tahsil etmek istedi, bu yüzden de 570 milyon dolarlık borcun 74 milyonu ödenmedi diyerek el koydular ve ethem sancak'a devredildi...hani şu tog'u üretenlerden birine...yüzde yüz türk sermayeli ilk yerli araç öyle mi?...
şu an için öldürülmüş olması mümkün değildir. böyle bir operasyonu yurt dışında yapıp, arap polisinden, arap medyasından, her ülkeden onlarca istihbarat biriminden ve olası tanıklardan ya da yakınlarından hiç ses çıkmaması en ufak haber sızıntısı olmaması imkansız kere imkansız bir durumdur.
adamlar daha kendi ülkelerinde mit tırlarını doğru düzgün gizleyemedi aq, bu operasyon sır kalacak öyle mi?..

edit; adamı isyan ettirip “yaşıyorum olm” diye video yayınlattırıyorsunuz, valla helal olsun.
burada herkes bol erkekli ortamlarda yaşıyor herhalde; bol kadınlı ortam asla süperli bir ortam olmaz, zira orası iş yeri aq. hem birine yazdınız diyelim ortamdaki tüm kadınların bundan haberi olur, öyle her hafta biriyle takılırım diye düşünen düşünmesin. adamın .mına koyarlar.*
yanında balıkesir valisini çağırmadıklarından yola çıkarak belediye başkanının akpli olduğunu anladığımız yarışma.
bunu yazmanın yeri burası mıdır bilemem ama dünyanın hiçbir yerinde, hitler'den övgü almış ve ya hitler'i övmüş şarkıcı ya da oyuncu bugün sanatçı diye anılmaz, tabii bu konunun gündemle bir ilgisi yok, öylesine yazıyorum. tarihi bir konu.
ses kayıtlarına inanmayan tipler "basına ver dekontları" diyor ya insana bir gülme geliyor, sanırsın adam araştırmacı gazeteci, madem öyle şirket adına kadar açıkladı işte, götünü kaldır araştır .mına koyim