siktir lan. benim kültürümde var. senin arap vahabi kültüründe olmayabilir.
türkiye yılbaşının özgürce kutlandığı bir ülke. işine gelmiyorsa siktir git burdan. sana mı soracak kim neyi kutlayacağını. yoksunuz oğlum siz yok. kendiniz dışında sizi ciddiye alan da yok. merak ediyorsan yılbaşında git mekana gör. senin fikirlerinin önemi var mı yok mu
başlıkta kimin söylediği yazmıyor. cumhurbaşkanım söylediyse çok haklısınız başkanım.
Sık geçen başlıklar
rakibalikmeze 12
ekşi profilioğlum bir çift var. daha göçmediler. kanadaya. izmirdeler.instadan eklediler sildim. youtube çıkmadılar karşıma şükür.
sadece okuldan kabulleri var. vize de yok benim anladığım. daha türkiyedeler. kanalları var. neden göçüyoruz neden karar verdik nasıl oldu falan. baya anlatıyorlar. niyetimiz şu falan. akıl veriyorlar. videoya biz danışmanlık yapmıyoruz öyle anlamayın falan diye başlıyorlar haha ya gerçek olamazlar.
oğlum sakin olun lan. daha göçmediniz ne göçü. okul dedikleri de college. collegedan de red yiyorsan harbi siktirgit sen vazgeç göçme zaten.
giriyorsun bölüme admission requirements tıklıyorsun sana uyuyorsa son günü de değilse alıyosun kabulünü paranı yatırıyorsun. o kadar.
sadece okuldan kabulleri var. vize de yok benim anladığım. daha türkiyedeler. kanalları var. neden göçüyoruz neden karar verdik nasıl oldu falan. baya anlatıyorlar. niyetimiz şu falan. akıl veriyorlar. videoya biz danışmanlık yapmıyoruz öyle anlamayın falan diye başlıyorlar haha ya gerçek olamazlar.
oğlum sakin olun lan. daha göçmediniz ne göçü. okul dedikleri de college. collegedan de red yiyorsan harbi siktirgit sen vazgeç göçme zaten.
giriyorsun bölüme admission requirements tıklıyorsun sana uyuyorsa son günü de değilse alıyosun kabulünü paranı yatırıyorsun. o kadar.
allah allah kadınlar oysa hep sadece bir kişi ile konuşur. flört etmese de kanka ayağına yedekte hiç tutmazlar. hep bu erkekler hep.
ufak bir indirim, bir kupon. burada engel basıcam bir daha alışveriş yapmicam diyenlerin hepsi atmaca gibi indirim saatini beklerler
valla buraya bırakıp ifşa olacağıma takşpçisiz takılırım daha iyi.mal mıyım
işi layıkıyla yapanlar kalır kötü yapan gider diye düşünenler net gerizekalı ve neyin nasıl olduğundan işlerin nasıl yürüdüğünden habersiz körcahiller.
yerin yedi kat altı.
sanki fatura ödüyorsunuz da amk bir de faturayı kürtçe istiyormuş. hadi ordan aq tümörü.
bunu nasıl yapıyoruz acaba bilen var mı? bir ülkeyi komple nasıl engelliyoruz?
sevgilisini vücutcuya kaptıran sözlüğe koşuyor amk.
acaba neyin virali bu. hangi ajans burda yazan sazanlar uzerinden slogan uretip reklam kasacak.
önce adile naşit'in solundan çekim yapılıyor sonra şener şen ayağa kalktığında adile naşit'i kareden çıkartıp kamera geriye doğru gidiyor ve adile naşit'in arkasından çekim yapılıyor.
ver paramı.
ver paramı.