bos polonun ülkemize giris fiyati 15 bin euro,
golfun 20 bin euro,
ısin ilginc yani seneledir ayni fiyatlardalar. aslinda golfun polonun filan fiyati senelerdir hic artmiyor,
bizim çılgın döviz kurumuz ve sapıkça vergilendirme sistemimiz fiyatlari buraya çekiyor
Sık geçen başlıklar
redddadmiral 20
ekşi profilikendi kalesine gol atan merih icin trt spikeri tarafından sarf edilen cümle,
merih bu vatan icin ne yapti, allah aşkına bilen aydınlatsın. bu ucuz hamasetten ne zaman kurtulacagiz
merih bu vatan icin ne yapti, allah aşkına bilen aydınlatsın. bu ucuz hamasetten ne zaman kurtulacagiz
komik önerme.
daha birkac yil önce albayrak grubundan iş kapmak icin cv yollayan adama memleket teslim edeceğiz öyle mi
daha birkac yil önce albayrak grubundan iş kapmak icin cv yollayan adama memleket teslim edeceğiz öyle mi
fenerbahçe kırklareli ile eşleşsin, bu sayede avrupa görürüz.
çok aşırı gelişmiş bir yapay zekaysa amenna,yüklersin bütün içtihatı mevzuatı. yapay zeka verir kararı,
bakın şu an ülkemizde verilen her her 100 kararın 60'ı bozuluyor zaten. mevcut koşullarda da adalet tam tesis edilemiyor ki, makine cızt cızt verir geçer kararı. hızlı da olur. ram ve işlemcisi daha yüksek olanları da temyiz mahkemesinde çalıştırırız. oh mis.
destekliyorum.
bakın şu an ülkemizde verilen her her 100 kararın 60'ı bozuluyor zaten. mevcut koşullarda da adalet tam tesis edilemiyor ki, makine cızt cızt verir geçer kararı. hızlı da olur. ram ve işlemcisi daha yüksek olanları da temyiz mahkemesinde çalıştırırız. oh mis.
destekliyorum.
fenerlilerin 5 gün sonra küfredeceği kazma denmiş de olum sadık taşpınar bizde nesta muamelesi görüyor siz ne küfüründen bahsediyorsunuz.
siz hiç neutstaderi izlediniz mi *, o yüzden gayet iyi bir transfer. skertel&serdar iyi bir ikili. sadık da bunları yedekler. gayet iyi bir stoper kadrosu oluşmuş olur.
siz hiç neutstaderi izlediniz mi *, o yüzden gayet iyi bir transfer. skertel&serdar iyi bir ikili. sadık da bunları yedekler. gayet iyi bir stoper kadrosu oluşmuş olur.
oğlum acayip keyif almaya başladım lan,
bildiğin deli gibi kümede kalma hesapları yapar oldum. sene başındaki heyecanı tekrar yaşıyorum. bu defa kümede kalmak için. gerçekten çok heyecanlı
teşekkürler fenerbahçe
bildiğin deli gibi kümede kalma hesapları yapar oldum. sene başındaki heyecanı tekrar yaşıyorum. bu defa kümede kalmak için. gerçekten çok heyecanlı
teşekkürler fenerbahçe
akp hainidir.
mevcut hükümetin şu an bin defa pişman olduğu, imkan olsa asla bulusmayacagi kalkismayacagi berbat suriye politikasınin karanlık bir detayını haber yaptı diye vatan haini damgası yemekte.
bülent arınç mi fetöye daha fazla destek sağladı, can dündar mı..elinizi vicdanınıza koyun ve cevaplayın. arınç nerede can dündar nerede..biraz adalet.
edit imla
mevcut hükümetin şu an bin defa pişman olduğu, imkan olsa asla bulusmayacagi kalkismayacagi berbat suriye politikasınin karanlık bir detayını haber yaptı diye vatan haini damgası yemekte.
bülent arınç mi fetöye daha fazla destek sağladı, can dündar mı..elinizi vicdanınıza koyun ve cevaplayın. arınç nerede can dündar nerede..biraz adalet.
edit imla
şu ortamda şu zamanda ali palabıyıkin menfaat karşılığı feneri kolladığını iddia eden net maldır. mal değilse troldur.
hocalarının kirli donunu koklayan saklayan acımasız arsızlari hiçbir şey aklamaz.
tam 14 maç sonra fenerbahçeli bir forvet gol attı.
ağlasak yeridir. bir sürü forvet 14 maçtır gol atamıyordu, janssen attı.
edit: imla
ağlasak yeridir. bir sürü forvet 14 maçtır gol atamıyordu, janssen attı.
edit: imla
forvet arkasına deco yada ballack, kanada overmars ve ön liberoya da patrick vierayı aldık mı tadından iyice yenmeyecek forvet.
vergi kaçakçısı, uyuşturucu kullanıcısı, dolandırıcı, elektrik hırsızı olan adam.
ve aynı zamanda bu adam ahlak bekçisi! inanabiliyor musunuz...
ve aynı zamanda bu adam ahlak bekçisi! inanabiliyor musunuz...
jandarmanın içişlerine bağlanmasının yan etkilerinden biri.
askeri disiplinden uzaklaşınca olur böyle şeyler. bir nevi hürgenerallik sendromu
askeri disiplinden uzaklaşınca olur böyle şeyler. bir nevi hürgenerallik sendromu
başkanlık referandumu öncesi memlekete lazım olan kaosun malzemesi olan belediye başkanı.
kusura bakmayın da lan bu kadın 20 senedir aynı şeyleri söylüyor, örgüt propagandasını 20 yıldır yapıyor şimdi mi aklınıza geldi tutuklamak.
7 haziran seçimlerinden sonra gelişen o sürecin bir benzerini yaşayacağız herhalde.
kusura bakmayın da lan bu kadın 20 senedir aynı şeyleri söylüyor, örgüt propagandasını 20 yıldır yapıyor şimdi mi aklınıza geldi tutuklamak.
7 haziran seçimlerinden sonra gelişen o sürecin bir benzerini yaşayacağız herhalde.
açıklamasının arkasında olduğunu açıklayan sanatçı.
helal olsun yan çizmedi, yanlış anlaşıldım filan demedi acıklamamın arkasındayım dedi.
helal olsun yan çizmedi, yanlış anlaşıldım filan demedi acıklamamın arkasındayım dedi.
özet geçiyorum ;
akın birdali mit vurdurmuş
murat bozlak'a mit suikast planlamış,
demirel mit'e " fetullahla görüşün" demiş, ayrıca yabancı ülkede okulları kullanın demiş
perinçek apo fotolarını eymur sızdırmış,
ankara emniyet müdürü başbakan mesut yılmaz'a " feto operasyonu yapacağım" demiş , yılmaz da " aman ha demiş ecevit seviyor onları , koalisyondan çıkar " demiş,
sabri uzun emin arslan zamanında fetoculara kol kanat germiş ,
99 da fetoculara operasyon yapan ekip tümden süpürulmüş
yeşil yaşıyor olabilir ( mit kontrteror başkanı ölüp ölmediğini bilmiyor )
aklıma gelenler bunlar , inanılmaz gerçekten, aklıma gelenleri editleyecegim. acayip bir program oldu.
eymurün " 15 temmuzda fidan'in önce genelkurmaya gitmesi büyük bir hatadır , ya genelkurmay başkanı işin içinde olsaydı '' tespiti de harikadır
akın birdali mit vurdurmuş
murat bozlak'a mit suikast planlamış,
demirel mit'e " fetullahla görüşün" demiş, ayrıca yabancı ülkede okulları kullanın demiş
perinçek apo fotolarını eymur sızdırmış,
ankara emniyet müdürü başbakan mesut yılmaz'a " feto operasyonu yapacağım" demiş , yılmaz da " aman ha demiş ecevit seviyor onları , koalisyondan çıkar " demiş,
sabri uzun emin arslan zamanında fetoculara kol kanat germiş ,
99 da fetoculara operasyon yapan ekip tümden süpürulmüş
yeşil yaşıyor olabilir ( mit kontrteror başkanı ölüp ölmediğini bilmiyor )
aklıma gelenler bunlar , inanılmaz gerçekten, aklıma gelenleri editleyecegim. acayip bir program oldu.
eymurün " 15 temmuzda fidan'in önce genelkurmaya gitmesi büyük bir hatadır , ya genelkurmay başkanı işin içinde olsaydı '' tespiti de harikadır
(bkz: arçelik bulasique makinesi)
ajax ve united`i elemesi halinde çeyrek finalden başlatılması gerekir.
abi çuvalla para mı verirler, hatırlı dostlarını mı araya koyarlar bilmiyorum ama kesinlikle şener şendiyorum.
ustayı görmeliyiz bu yapımda. poyrazın babası başkası olamaz. şener şen olmalı.
ustayı görmeliyiz bu yapımda. poyrazın babası başkası olamaz. şener şen olmalı.