Sık geçen başlıklar

3.5 milyon euro'yu ödemeyeceğiz 1

ekşi'de gör
bu kadar rahat rahat atıp tutmalarının sebebi mahkemelerin tff'yi haklı bulacağının garantisinin verilmiş olmasıdır. rte ft'ye o parayı ödetmeyecektir. mahkemeler, hakimler, federasyon hepsi boş küme bu ülkede. rte ne derse o oluyor hala anlamadınız mı?