desteklediğim zamdır. sarayın kötü yönetimi belediyeleri dolasıyla halkı etkiliyor. sanki ekonomi süper, ülkede enflasyon yok ama ibb keyiften zam yapıyor.
doğrusu şudur: akp iktidarında suya %800 zam yapılması
27.06.2024 · 17. sıra
asabi
26.06.2024 12:52