askerliğimi 6 ay er olarak yaptım baştan söyleyeyimde.
sonunda getireyim: bu ülkeye kimsenin borcu yok.. hele vatan borcu dediğiniz şey hiç yok. tersine alacaklıyız. ne verdi lan bana bu ülke de borçlu oluyorum?
kendimi güvende mi hissettim?
karnımı mı doyurdu?
her ay anasının nikahı gibi vergi ödeyip karşılığında aşağılandım, hakarete uğradım, hayatımın üç beş devlet destekli mafyoz şerefsizin keyfine kaldığını gördüm.
borçmuş. hassiktirin lan. alacaklıyım ben alacaklı... benden alıp yandaş godoşlar doyuruldu. yok benim kimseye borcum.
19.07.2018 · 49. sıra
el cordobeslerin sonuncusu
18.07.2018 00:01 ~ 08:41