Sık geçen başlıklar

şahap kavcıoğlu 3

ekşi'de gör
düşük profildir. bazıları kahraman ol falan yazmışlar. daha cds'in ne olduğunu bilmeyen adamdan birak kahramanı, hiçbir şey olmaz.
bu operasyonları kimlerin adına çektiklerini merak ettiğim kişi.
naci ağbal görevden alınmadan önce dolar 6,80'di. naci ağbal görevde kalsaydı hem dolar fazla yükselmeyecekti hem de faiz şu an daha da düşmüş olacaktı. yapacağınız işi seveyim.