iran. askerde sınır taşını geçmiştim.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
misvak kalitesindedir. hiciv sanatının da bir adabı, ağırlığı var kardeşim. muhalifiz diye de vasatlığa alkış tutacak değiliz.
tedbir alınmasın bütün yük sağlık çalışanlarına yüklensin. 72 saat uyumasınlar artık, bayıldıkça yollarsınız eve ayıldıkça geri çağırırsınız. yatacak yeriniz yok allah belanızı versin.
imam hatip mezunlarina ülke emanet edersen böyle olur amk. ulan biz 20 sene önce ingilizce eğitim veren anadolu liselerinde eğitim gördük. matematiği bile ingilizce gördük. o okulları beğenmeyip bir de dersaneye gittik üzerine. kendimizi hiç yeterli görmedik sürekli üstüne koymaya çalıştık. sınıfta öyle rekabet vardı ki kendimizi sürekli geliştirmek zorunda kaldık. günün sonunda bir torpilimiz olmadığı için özel sektörde sürünüyoruz. ya geçen burada denizli valiliğinin basın açıklamasındaki imla hataları ile dalga geçiliyordu. de yi ayrı yazamayan adamlar basın açıklaması yapıyor deniliyordu. onların bir türevi de ülke yönetiyor işte ne bekliyorsunuz. adamlar powerpointte lise öğrencisi profesyonelliğinde sunum yapıyor. renkler uyumsuz yazı fontları alakasız, yazılar bazı yerlerde çerçevelerden taşıyor. böyle adamlar yönetiyor ülkeyi. azıcık seçkin bir okulda o sunumla dersten geçemeyecek insanlar kartal imamhatip mezunu eş dost diye bakan müsteşar oluyor. aha sonuç bu işte. cumhuriyet döneminde kurulan fabrikalar olmasa 10 sene önce yaşayacaktık bunları. o fabrikaların satılması ile gelen paralarla çark döndü de çöküş ertelendi. yaşı 30 üstü olanlar dua etsin yine görece iyi bir gençlik yaşadı araba sahibi falan oldu. bugün hala 3 sene önce güncel iphone alabildiği için onu satıp üzerine biraz koyup bir şey alabiliyor. 5 sene önce sıfır araba alabildiği için satıp bugün üzerine koyarak ev araba alabiliyor. bundan sonrakiler komple yarragi yedi. 22 yaşında üniversiteden mezun olan genç bırak evi arabayı xiaominin alt markası ürünler dışında cebine telefon koyamaz. ha 5 seneye onu da koyamaz zaten. sadece kira ödeyip karnını doyurmaya çalışan bir nesil geliyor.
format attırmak
bu tarz reklamlar daha çok yapılmalı, her yerde dönmeli, beyinlere işlemeli.
ticari kaygıymış yok faiz oranıymış ben ilgilenmem, atatürk çıktı diye kredi kartı alacak değilim.
bu reklamlar gelenektir, unutturulmaya çalışan değerlerimize en ufak bir katkısı olsa bile benim için yeterli. çölde deveyle musab bin umeyr izleyeceğime bunu izleyeyim baba
ticari kaygıymış yok faiz oranıymış ben ilgilenmem, atatürk çıktı diye kredi kartı alacak değilim.
bu reklamlar gelenektir, unutturulmaya çalışan değerlerimize en ufak bir katkısı olsa bile benim için yeterli. çölde deveyle musab bin umeyr izleyeceğime bunu izleyeyim baba
tarihi fırsat dediği de halkın kümes gibi evlerde yaşayıp, çok düşük ücretlerde çalışıp, leş gibi bir hayat yaşaması. adamlar ciddi ciddi bunun hayalini kuruyorlar.
zaten avrupa’nın çin’i olmaz olsa olsa çin’in çin’i olursun. diğer orta afrika ülkeleri gibi çin’in köle ülkesi olursun, çinili koloni kaptanlarının kırbaçları altında tarlada ve madenlerde çalışırsın.
zaten avrupa’nın çin’i olmaz olsa olsa çin’in çin’i olursun. diğer orta afrika ülkeleri gibi çin’in köle ülkesi olursun, çinili koloni kaptanlarının kırbaçları altında tarlada ve madenlerde çalışırsın.
tck’nun 216. maddesi “halkı kin ve düşmanlığa tahrik veya aşağılama” maddesine göre suç işlediği açıklamalardır.
abonelikten çıkmış olduğum youtube kanalı olan site.
hakkı bey biz siyasetçi değiliz yayıncıyız, ülkenin cumhurbaşkanı söyledi diyerek kendini savunmuş. yalnız unuttuğu bir konu var. kendisi partili bir cumhurbaşkanı. yani siyaset üstü bir duruşta değil. ayrıca reis diye hitap ederek zaten düşüncesini belli etmiş oluyor.
siyasi düşüncesini herkes paylaşabilir bu konuda özgürdür. aynı bizim abonelikten çıkma özgürlüğümüz olduğu gibi.
yayın hayatında başarılar diler, alternatif kanalları aşağıda belirtmek isterim. yazar arkadaşlardan öneriler geldikçe editliyorum. mesut hakkında çok şikayet alınca sildim.
hardware plus
iphonedo
teknoseyir
volkan manav
webtekno (bunlar biraz dalgaya alıyor işi ama bulunsun en azından kötüye kötü diyor.)
technopat (yazar önerisi)
alp gürsoy(yazar önerisi)
mesut çevik(çok seveni var sözlükte ekledim, izlemek isteyen kendi karar versin.)
hakkı bey biz siyasetçi değiliz yayıncıyız, ülkenin cumhurbaşkanı söyledi diyerek kendini savunmuş. yalnız unuttuğu bir konu var. kendisi partili bir cumhurbaşkanı. yani siyaset üstü bir duruşta değil. ayrıca reis diye hitap ederek zaten düşüncesini belli etmiş oluyor.
siyasi düşüncesini herkes paylaşabilir bu konuda özgürdür. aynı bizim abonelikten çıkma özgürlüğümüz olduğu gibi.
yayın hayatında başarılar diler, alternatif kanalları aşağıda belirtmek isterim. yazar arkadaşlardan öneriler geldikçe editliyorum. mesut hakkında çok şikayet alınca sildim.
hardware plus
iphonedo
teknoseyir
volkan manav
webtekno (bunlar biraz dalgaya alıyor işi ama bulunsun en azından kötüye kötü diyor.)
technopat (yazar önerisi)
alp gürsoy(yazar önerisi)
mesut çevik(çok seveni var sözlükte ekledim, izlemek isteyen kendi karar versin.)
furkan eray'a dikleniyor. yalnız furkan kardeşim, eray günde senin boyun kadar bok sıçıyor. ona göre yani.
bu da soru mu? ne zaman 9 olur, bunu tartışalım.
emeğiniz emanetimizdir
590
hala şifrelerimde kullanırım
hala şifrelerimde kullanırım
şaka ise komik, gerçek ise daha komik olaydır.
tam göt kıllarından beklenecek hareket.
tam göt kıllarından beklenecek hareket.
türkleri türkler bile sevmiyor ki neyin gerçeği? kanun bu kanun
(bkz: jaguar)
sürekli laf sokmalı tweetler, bir yerlere mesaj verme çabaları. işini yap kardeşim. milyon dolarlar kazanıyorsun işte. daha ne cak cak tweetlerden kendini ispatlama sevdası? bu da yakında siyasete soyunur. beratı kıskandığı belli.
36 askerimizin rusya tarafından ''yanlışlıkla'' vurulduğu ve bizim de bir hafta sonra moskova yollarını aşındırdığımız bir dönemde kimse başarıdan filan bahsetmesin.
başlığın altına doluşan çomarlar da bir alem. birkaç yıl önce megri megri diye ağlayıp, haburdan inen şerefsizlere kırmızı halı serenler şimdi önüne geleni terörist ilan ediyor. o dönemde de türk bayrağını balkonuna asanı ergenekoncu terörist diye ilan ediyorlardı.
36 askerimizin rusya tarafından ''yanlışlıkla'' vurulduğu ve bizim de bir hafta sonra moskova yollarını aşındırdığımız bir dönemde kimse başarıdan filan bahsetmesin.
başlığın altına doluşan çomarlar da bir alem. birkaç yıl önce megri megri diye ağlayıp, haburdan inen şerefsizlere kırmızı halı serenler şimdi önüne geleni terörist ilan ediyor. o dönemde de türk bayrağını balkonuna asanı ergenekoncu terörist diye ilan ediyorlardı.
işte bu yüzden hiçbir şey düzelmeyecek.
iş mi verdiler bu sözlerini yutman için?
neye sattın kendini?
daha sabah feryat ediyordun.
menfaatini bulan, onurunu pazara çıkarıyor.
işte bunları gördükçe garibanlara yardım edesi gelmiyor insanın.
para kazanılır da kaybedilen şeref kazanılmaz.
boşuna sefil hayat yaşamıyorsunuz. boşuna açlıktan nefesiniz kokmuyor.
hak ediyorsunuz bu hayatı. ne uğruna sattın lan şerefini onu söyle sen.
menfaatini gören, düzene boyun eğiyor. arkada ezilen kimsenin umurunda değil.
işte tam da bu zihniyet bugünleri yaşatıyor bizlere.
götürdün mü bu akşam evine ekmek?
o ekmeği bölüp uzattığın çocuklarına de ki ben bir dilim ekmeğe şerefimi ayaklar altına aldım.
çelik gibi olacaksın lan bu hayatta. kırılacaksın ama bükülmeyeceksin.
iş mi verdiler bu sözlerini yutman için?
neye sattın kendini?
daha sabah feryat ediyordun.
menfaatini bulan, onurunu pazara çıkarıyor.
işte bunları gördükçe garibanlara yardım edesi gelmiyor insanın.
para kazanılır da kaybedilen şeref kazanılmaz.
boşuna sefil hayat yaşamıyorsunuz. boşuna açlıktan nefesiniz kokmuyor.
hak ediyorsunuz bu hayatı. ne uğruna sattın lan şerefini onu söyle sen.
menfaatini gören, düzene boyun eğiyor. arkada ezilen kimsenin umurunda değil.
işte tam da bu zihniyet bugünleri yaşatıyor bizlere.
götürdün mü bu akşam evine ekmek?
o ekmeği bölüp uzattığın çocuklarına de ki ben bir dilim ekmeğe şerefimi ayaklar altına aldım.
çelik gibi olacaksın lan bu hayatta. kırılacaksın ama bükülmeyeceksin.
boyunda yada bilekte 3 yıldız. sanırsın yüzbaşı anasını satayım.
butun milleti kendi zeka seviyesinde sandigi icin rahat rahat salliyor.
bunlarla ve bunlari hala destekleyenlerle ayni cografyada yasama zorunluluguna lanet olsun.
bunlarla ve bunlari hala destekleyenlerle ayni cografyada yasama zorunluluguna lanet olsun.
malum kişi deyince akla gelen ilk malum kişi sandım.. sizde öyle sandınız yalansa yalan deyin(bkz: swh)
başlığı okurken boynum tutuldu.
(bkz: vip müslüman)
kendine vakit ayırabilir, arkadaşlarınla vakit geçirebilir, sevdiğin şeyleri yapmaya devam edebilirsin. ailenden benim yüzümden uzaklaşmayacağına emin olabilirsin.
mıç mıç bi ilişkimiz olmayacak, sosyal medya üzerinden bi aşk yaşamayacağız.
çalışmaya devam edeceğim, dolayısıyla ev işlerinde bana destek olmanı rica edeceğim. çok sinirlendiğim zamanlarda bile çirkefleşmeyeceğim.
senin de benzer profilde olacağını sanıyorum; medeni, akıllı, eğitimli, saygın,olgun insanlardan etkileniyorum çünkü.
mıç mıç bi ilişkimiz olmayacak, sosyal medya üzerinden bi aşk yaşamayacağız.
çalışmaya devam edeceğim, dolayısıyla ev işlerinde bana destek olmanı rica edeceğim. çok sinirlendiğim zamanlarda bile çirkefleşmeyeceğim.
senin de benzer profilde olacağını sanıyorum; medeni, akıllı, eğitimli, saygın,olgun insanlardan etkileniyorum çünkü.
adam az kalsın fransızcayı söküyordu yanlışlıkla ama beyni boykot etti.
adamlar hiçbir fırsatı kaçırmıyor.
yardım ederken bile geçirme derdindeler.
gerçekten takdire şayan bir hareket. karıncayı sikip, belini kırıp üstüne de haklı çıkıyorlar.
(bkz: siyasal islamcı ahlaksızlığı)
yardım ederken bile geçirme derdindeler.
gerçekten takdire şayan bir hareket. karıncayı sikip, belini kırıp üstüne de haklı çıkıyorlar.
(bkz: siyasal islamcı ahlaksızlığı)
ben anlamiyorum bu okula gonderme hevesini. benim cocugum bugun okula gidecek yasta olsa, kacinci sinif olursa olsun gondermem yani. egitimi/ sinifi 1 sene yada 1 sure ertelemek oldurmez kimseyi. ancak bi bulas vakasi herkesi tehlikeye atabilir. ayrica biz tum siniflari vaktinde bitirdikte ne oldu?
geciniz.
geciniz.
dış ticaret fazlası verdiğimiz ender ülkelerden biriyle daha ticaretimizi bozuyoruz.
yanlış hatırlamıyorsam 3 milyar euro kemiksiz ticaret fazlası veriyorduk.
ekonomist olarak her şeye parasal olarak bakıyorum. geçmiş olsun çok ciddi bir gelirden daha olduk.
yanlış hatırlamıyorsam 3 milyar euro kemiksiz ticaret fazlası veriyorduk.
ekonomist olarak her şeye parasal olarak bakıyorum. geçmiş olsun çok ciddi bir gelirden daha olduk.
eğer ercüment çözer'den fragmanlarda ipucu verdikleri şekilde dexter yaratıyorlarsa, peşine de behzat ç çekip, behzat'ı para için çete cinayetlerini örtbas eden fetocu kirli polis olarak çeksinler. ona denk geliyor çünkü aşağı yukarı karakter tutarlılığı. la olm adam diziye kendisine alkolmetre üfletmeye çalışan polisi kaçırıp hava verip patlatarak girdi. çıkarı için babasını tanımaz, bak gri falan bile değil, direk siyah bir karakter. herif kötü. bu adam şimdi yaşlıları karşıdan karşıya geçirip tecavüzcülerle mi savaşacak?
iki kalın kitap uzunluğunda diyalog içeriği olan ve cd projekt red japonca yerelleştirme yöneticisi tarafından japonca senaryosunun bir kısmının! şu görsel ile paylaşıldığı ve çıkışından yaklaşık bir buçuk yıl önce türkçe altyazı ile geleceği açıklanmış olan bu sanat eserini çalacak olan haşerelerin olacağını bilmek gerçekten de çok üzücü.
hayatlarındaki hangi lükslere ne paralar harcadıklarını bilmem ve ilgilenmem de, ama duyurulduğu tarih olan 2013'ü geçtim, oynanış videosunun yayımlandığı 2018'den bu yana her ay kenara üç kuruş para atsa, dünya üzerindeki en ucuz altıncı fiyat olan türkiye satış fiyatı ile sadece kendisine değil, haşere arkadaşına bile bir tane hediye alabileceğini eminim kendisi de çok iyi biliyordur.
maalesef oyuncuların büyük bir kısmı bu yapımları hak etmiyor. hak ettikleri; her yıl kopyala yapıştıra ve kumara dönmüş olan fifa, madden, nba, bilimum ubish*t oyunları ve her gün bir yenisi çıkan yayıncı tayfanın oynadığı bomboş oyunlar.
hayatlarındaki hangi lükslere ne paralar harcadıklarını bilmem ve ilgilenmem de, ama duyurulduğu tarih olan 2013'ü geçtim, oynanış videosunun yayımlandığı 2018'den bu yana her ay kenara üç kuruş para atsa, dünya üzerindeki en ucuz altıncı fiyat olan türkiye satış fiyatı ile sadece kendisine değil, haşere arkadaşına bile bir tane hediye alabileceğini eminim kendisi de çok iyi biliyordur.
maalesef oyuncuların büyük bir kısmı bu yapımları hak etmiyor. hak ettikleri; her yıl kopyala yapıştıra ve kumara dönmüş olan fifa, madden, nba, bilimum ubish*t oyunları ve her gün bir yenisi çıkan yayıncı tayfanın oynadığı bomboş oyunlar.
ödeyemiyorum diyene saygım sonsuz umarım tez vakitte iş bulur çalışır öder borcunu fakat ödemiyorum diyene kuruluyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=dcpgpd9qz88
hanımefendi o günde ödeyemeyeciğimi biliyordum ama aldım diyor.
ev kiralayayım ama kira ödemeyeyim ev sahibi de para istemesin güzel kafa.
https://www.youtube.com/watch?v=dcpgpd9qz88
hanımefendi o günde ödeyemeyeciğimi biliyordum ama aldım diyor.
ev kiralayayım ama kira ödemeyeyim ev sahibi de para istemesin güzel kafa.
ilkokul 3 te il şampiyonu olan öğretmenimi yenince 5-6 hamle geri alıp beni yenmişti.itiraz edince de dövmüştü..
o dayak benim için iltifattı sanki..
o dayak benim için iltifattı sanki..
kurumsal harici saçmalıktır.
kurumsalda da libreoffice gayet yeterlidir, hatta bazı durumlarda daha bile kullanışlıdır.
ayrıca korsan kullanım sanıldığının aksine en çok microsoft'un işine yaramakta bu yüzden de çok fazla üstüne gitmemektedir. korsan kullanım insanlarda ms office alışkanlığı sağlamakta ve kurumsal hayatta yani microsoft'un asıl kazanç kapısı olan şirketlerde insanların kullanmak zorunda kalması durumu ortaya çıkmaktadır.
diğer yandan ms office 2016 herhangi bir crack yapmadan lisans da olmadan sadece açılışta uyarı verecek şekilde bedava kullanılabilir.
kurumsalda da libreoffice gayet yeterlidir, hatta bazı durumlarda daha bile kullanışlıdır.
ayrıca korsan kullanım sanıldığının aksine en çok microsoft'un işine yaramakta bu yüzden de çok fazla üstüne gitmemektedir. korsan kullanım insanlarda ms office alışkanlığı sağlamakta ve kurumsal hayatta yani microsoft'un asıl kazanç kapısı olan şirketlerde insanların kullanmak zorunda kalması durumu ortaya çıkmaktadır.
diğer yandan ms office 2016 herhangi bir crack yapmadan lisans da olmadan sadece açılışta uyarı verecek şekilde bedava kullanılabilir.
naneli çikolata ne yahu after eight diyeceksiniz.
bizzat ben.
ayrıca burası senin dandik kişisel gelişim blogun mu.
bu nedir abi
satın alabildiğim kadar konforlu yaşarım.
postmodern fakir hümanist argümanları bırakın amk
ayrıca burası senin dandik kişisel gelişim blogun mu.
bu nedir abi
satın alabildiğim kadar konforlu yaşarım.
postmodern fakir hümanist argümanları bırakın amk
o güce alışık değilsen, kontrol edemiyorsun.
arkadan itişli güçlü araçta, beklenen hareket.
zamanında bir çok honda s2000'inde kazalı olmasının yegane sebebi budur.
motosiklet sürücüleri kendi aralarında derler, "gazı fazla açma kafana geçirirsin" diye.
otomobil'e uyarlanmışı bu şekilde oluyor işte.
arkadan itişli güçlü araçta, beklenen hareket.
zamanında bir çok honda s2000'inde kazalı olmasının yegane sebebi budur.
motosiklet sürücüleri kendi aralarında derler, "gazı fazla açma kafana geçirirsin" diye.
otomobil'e uyarlanmışı bu şekilde oluyor işte.
bir grup hadsiz, densiz ve kara cahilin baskalarinin bedeni uzerinde yorum yapabilme, istenmedigi halde tavsiye adi altinda hakaret etme hakkini kendinde gorme terbiyesizligine aldanmayin, uzulmeyin. insanlar boyle, insanlar zorba
şu siktimin dünyasına 2 sevişip, gülüşüp, eğlenip sonrasında defolup gitmek için geldik. bi bitmedi, para, koltuk, mevki, makam hırsınız. bi bitmedi kötülükleriniz, hesaplarınız, kitaplarınız. amınıza koyayım zehir zıkkım ettiniz dünyayı. içine sıçtınız, bok ettiniz hepinizin amına koyayım.
--- spoiler ---
anladığım kadarıyla, hükümetin dediği kadar ekonomi iyi değil fakat muhalefetin dediği kadar da kötü değil. iyi bir kazancım olmasına rağmen, şu an sıfır araba alamıyorum veya ev alamıyorum. ekonomi benim için kötü fakat hatrı sayılır bir kitle için iyi sanırım.
--- spoiler ---
adam boyle demis. bunu demek icin beyin yerine baska bir sey olmasi lazim kafada. iyi para kazaniyorum ama ev ve araba alamiyorum diyor ama ekonomi o kadar da kotu degil diyor.
uzun dunyanin en sansli lideri. boylesine aptal bir toplum kimseye nasip olmadi.
anladığım kadarıyla, hükümetin dediği kadar ekonomi iyi değil fakat muhalefetin dediği kadar da kötü değil. iyi bir kazancım olmasına rağmen, şu an sıfır araba alamıyorum veya ev alamıyorum. ekonomi benim için kötü fakat hatrı sayılır bir kitle için iyi sanırım.
--- spoiler ---
adam boyle demis. bunu demek icin beyin yerine baska bir sey olmasi lazim kafada. iyi para kazaniyorum ama ev ve araba alamiyorum diyor ama ekonomi o kadar da kotu degil diyor.
uzun dunyanin en sansli lideri. boylesine aptal bir toplum kimseye nasip olmadi.
babamın az önce ilk kez maruz kaldığı dizi. dizinin özetini izlerken sinirlenip "bu ne biçim dizi, izlerken ben strese girdim" diyerek kumandayı alıp kanalı değiştirdi. evet, adam dizinin özetinde bile strese girdi.
gelmiş geçmiş en alfası için (bkz: mustafa kemal atatürk)
(bkz: ben bilmeden de yalarım)
gözden çıkaran tanrı değildir.
başkasıdır.
başkasıdır.
3. saniyesinde öpüşülür, 13. saniyesinde kıyafetler çıkarılıp atılır, 23. saniyesinde de eller arkadan bağlanır. yemek ve seks doğrudan tanrı'dan gelen ilahi zevklerdir.
bekletilmez.
bekletilmez.
ne güzel atalarımız bir şekilde 160/170 milyonluk bir ülke üstünde influence kurabilmiş internette yakaladığımız insanları linç etmessek güzel davranırsak türkiye için iyi bir olaydır. günümüzde önemli olan pakistanların sayısını artırabilmektir.
winning elevenda roberto carlosu forvete almak.
millete yarrak kürek sallamayın sözde milliyetçi sahtekarlar.
başından beri diyoruz ki %100 yerli milli diye yalan söyleyip durmayın. atak helikopterinde de aynı bok oldu.
popülist yalanlarla yerli milli diye yalan söyleyip sonra böyle mal gibi el elde baş başta kalıyoruz.
sanıyorsunuz ki seviniyoruz. sanıyorsunuz ki dolar çıkınca seviniyoruz.
sanıyorsunuz ki iha üretilmesin istiyoruz.
hayır kardeşim yalan dolanla kaldırılmayi kabul edemiyoruz, bu boktan hayatı yaşamaya zorlanan türk halkı gerçekleri duysun istiyoruz.
sizden az türk değiliz yani.
tanım: ticari bir malın son kullanım amacına göre üreticisinin satış yapmaması olayıdır.
başından beri diyoruz ki %100 yerli milli diye yalan söyleyip durmayın. atak helikopterinde de aynı bok oldu.
popülist yalanlarla yerli milli diye yalan söyleyip sonra böyle mal gibi el elde baş başta kalıyoruz.
sanıyorsunuz ki seviniyoruz. sanıyorsunuz ki dolar çıkınca seviniyoruz.
sanıyorsunuz ki iha üretilmesin istiyoruz.
hayır kardeşim yalan dolanla kaldırılmayi kabul edemiyoruz, bu boktan hayatı yaşamaya zorlanan türk halkı gerçekleri duysun istiyoruz.
sizden az türk değiliz yani.
tanım: ticari bir malın son kullanım amacına göre üreticisinin satış yapmaması olayıdır.