sevdiğinden, karşi tarafla hayatını birleştirmek istediğinden degil de baba evinden kurtularak çalışmadan ya da az çalişarak rahat bir hayat geçirmek isteyen kadınların dert ettiği olay. zaten bu kafadaki kadınla yapilacak evlilik %95 boşanmayla sonuçlanacaktır.
kadınlar emek vermeden hazıra konmayi pek seviyor. bu sayılan şeyler evlendikten sonra, iki tarafin emeği ile alinabilecek şeyler. şundan eminim ki bu tür evlilikler daha bağlayıcı ve sıkı oluyordur.
ha fakirlik güzellemesi yapmiyorum burda, bu sayılanlardan ev hariç hepsine sahibim ama evliliğin temel nedenleri bunlar olamaz, bunların olmamasi evliliğe engel de olmamalı.
Sık geçen başlıklar
lobo hammer 18
ekşi profilikadınların komik ve esprili olmasına gerek olmamasindan dolayidir. karşı cinsi etkileme özelliği olan bu yeteneklerde erkeklerin uzmanlaşmasi normal.
göz göre göre şeriat kanunlarının getirilmesi ve kimsenin buna laf edememesidir. ulan maske zorunluluğu bile kalkerken covid ile hiçbir alakası olmayan ve neden geldiği belli olmayan bir yasağın hala kalkmamasının hiçbir mantıklı açıklaması yok.
erkeklerin makyaj yapmamasından kaynaklı bir durumdur. kadınların daha bakımlı olduğu gerçeği var evet ama yataktan kalktığı haliyle güzel olan kadın sayısı gerçekten çok az.
ayrica, erkeklere uygulanan yakısıklık kriterleri (uzun boy, fitlik vb) kadınların güzellik kriterleri için belirleyici unsurlar değil, bunu da göz ardı etmemek gerekiyor.
özgüven konusuna gelirsek, ortalama bir kadının peşinde koşan yüzlerce erkek var bu ülkede. bunu kim yaşarsa yaşasın özgüven patlaması olacaktır. bu konuda erkeklerin de suçu var.
ayrica, erkeklere uygulanan yakısıklık kriterleri (uzun boy, fitlik vb) kadınların güzellik kriterleri için belirleyici unsurlar değil, bunu da göz ardı etmemek gerekiyor.
özgüven konusuna gelirsek, ortalama bir kadının peşinde koşan yüzlerce erkek var bu ülkede. bunu kim yaşarsa yaşasın özgüven patlaması olacaktır. bu konuda erkeklerin de suçu var.
yazip yazip siliyorum ya.. çok kuşak geldi geçti ama bu z kuşağı kadar sorunlu bir nesil daha gelmedi sanirim.
bide akp'yi gönderme konusunda bu nesle güveniyorlar ya, orasi ayri komik. kyk borçlarını falan silseler hemen anında gidip akp'ye oy atarlar. ailesinden uzaklasmak icin sikik bi üniversitenin boktan bir bolumu yazan kisilerden olusuyor destek verenlerin cogu.
bide akp'yi gönderme konusunda bu nesle güveniyorlar ya, orasi ayri komik. kyk borçlarını falan silseler hemen anında gidip akp'ye oy atarlar. ailesinden uzaklasmak icin sikik bi üniversitenin boktan bir bolumu yazan kisilerden olusuyor destek verenlerin cogu.
tweete yapılan bir yorum dikkatimi çekti.
' biz önce bi kadına şiddeti halledelim de münferit olaylara da girişiriz. '
işte radikal feminist iki yüzlülüğüne mükemmel bir örnek. aslında içten içe erkeğin şiddet görmesini kutluyor, bundan mutlu oluyor. şiddetin her türlüsü kötüyken böyle bir yorum yapabilmek için nefret dolu olmak lazım.
toplumda erkek güçlü olmalı, duygularını belli etmemeli gibi algılar var. erkeklerin üzerinde baskı, intihar etme oranlari 5 kat daha fazlayken bunun üzerinde durulmaması üzücü.
' biz önce bi kadına şiddeti halledelim de münferit olaylara da girişiriz. '
işte radikal feminist iki yüzlülüğüne mükemmel bir örnek. aslında içten içe erkeğin şiddet görmesini kutluyor, bundan mutlu oluyor. şiddetin her türlüsü kötüyken böyle bir yorum yapabilmek için nefret dolu olmak lazım.
toplumda erkek güçlü olmalı, duygularını belli etmemeli gibi algılar var. erkeklerin üzerinde baskı, intihar etme oranlari 5 kat daha fazlayken bunun üzerinde durulmaması üzücü.
göz boyamak için yayınlanmış önlemler gibi geliyor bana. bir sürü okulun doğru düzgün muslukları çalışmıyorken, tuvaletlerinde tuvalet kağıdı yokken bu denetimlerin eksiksiz uygulanacağını sanmak garip.
okullar açılır, alış-verişler yapılır, servisler ayarlanır, özel okul kaydı yapılır ve ardından okullar tatil edilir. bu şekilde evde biriken para bir şekilde çıkmış olur.2-3 hafta sonra olmuyor bu iş denilip kapatılır.
okullar açılır, alış-verişler yapılır, servisler ayarlanır, özel okul kaydı yapılır ve ardından okullar tatil edilir. bu şekilde evde biriken para bir şekilde çıkmış olur.2-3 hafta sonra olmuyor bu iş denilip kapatılır.
hazir karantinaya alınmışken orda tutulması gereken başka bir virüs beyani.
sanki hastalik akp'li chp'li dinliyor sayin amina koydugum.
sanki hastalik akp'li chp'li dinliyor sayin amina koydugum.
o lafı dediği an yanındaki çevirmenin utancı aslında olayı özetler nitelikte.
çünkü günümüz feminizmi bunu gerektirir.
eşitlik değil pozitif ayrımcılık peşinde olan bir güruha hiç bir şey anlatamazsınız
eşitlik değil pozitif ayrımcılık peşinde olan bir güruha hiç bir şey anlatamazsınız
(bkz: başarısız troll denemeleri)
lan eskinin trolleri bile daha kaliteliydi , en azından uğraşıyorlardı .
lan eskinin trolleri bile daha kaliteliydi , en azından uğraşıyorlardı .
bankamatikte yarim saat işlem yapmak
otobüsten metrobüsten inenleri beklemeden binmeye çalışmak
çok yaratici şekilde sövüyorum bunlar oldugu zaman.
otobüsten metrobüsten inenleri beklemeden binmeye çalışmak
çok yaratici şekilde sövüyorum bunlar oldugu zaman.
(bkz: kötü göt)
film , imdb açılışını 5.8 puanla yapmış , hala filmi eleştirenlerı kadın düşmani ilan edenler var.
harbiden umutsuz vakasınız siz.
harbiden umutsuz vakasınız siz.
geçenlerde de böyle bir başlık açılmıştı , millet sayıp sövüyordu sonra adamın suçsuz olduğu anlaşılınca sus pus olmuşlardı.
sonra ahmet kural sıla olayı var adamı idam etmedikleri kalmıştı , sonra darp raporu geçersiz çıktı.
video da sikini dışarı cıkarmış oynayan bir adam beklerken sadece oturan bir adam görüyorum , tacize uğradığını söyleyen kişinin twitter sayfasını incelerseniz zaten dengesiz bipolar belirtiler gösteren birisi olduğu belli.
ama gel gör ki ekşiciler yargısız infaz yapmaya çok bayılıyor amk.
kadının ağzından çıkıcak 2 kelimeye bakıyorsunuz beyler , öyle bir dünya da yaşıyoruz.
sonra ahmet kural sıla olayı var adamı idam etmedikleri kalmıştı , sonra darp raporu geçersiz çıktı.
video da sikini dışarı cıkarmış oynayan bir adam beklerken sadece oturan bir adam görüyorum , tacize uğradığını söyleyen kişinin twitter sayfasını incelerseniz zaten dengesiz bipolar belirtiler gösteren birisi olduğu belli.
ama gel gör ki ekşiciler yargısız infaz yapmaya çok bayılıyor amk.
kadının ağzından çıkıcak 2 kelimeye bakıyorsunuz beyler , öyle bir dünya da yaşıyoruz.
50. defa ' aşık olduğum kadın ' ya da ' annem ' yazana plaket verilecekmiş beyler .
hay sizin ben gereksiz romantizminize sokayim
hay sizin ben gereksiz romantizminize sokayim
amina koyim shop yapıcaksanızda dogru düzgün yapın, siyah band üste kaymış.
ha ulusalcı ha akp'li hepsi ayni kafa ya.
ha ulusalcı ha akp'li hepsi ayni kafa ya.