yazip yazip siliyorum ya.. çok kuşak geldi geçti ama bu z kuşağı kadar sorunlu bir nesil daha gelmedi sanirim.
bide akp'yi gönderme konusunda bu nesle güveniyorlar ya, orasi ayri komik. kyk borçlarını falan silseler hemen anında gidip akp'ye oy atarlar. ailesinden uzaklasmak icin sikik bi üniversitenin boktan bir bolumu yazan kisilerden olusuyor destek verenlerin cogu.
11.09.2020 · 3. sıra
lobo hammer
10.09.2020 00:01