Sık geçen başlıklar

üniversiteliler 18 eylülde sokakta 1

ekşi'de gör
yazip yazip siliyorum ya.. çok kuşak geldi geçti ama bu z kuşağı kadar sorunlu bir nesil daha gelmedi sanirim.

bide akp'yi gönderme konusunda bu nesle güveniyorlar ya, orasi ayri komik. kyk borçlarını falan silseler hemen anında gidip akp'ye oy atarlar. ailesinden uzaklasmak icin sikik bi üniversitenin boktan bir bolumu yazan kisilerden olusuyor destek verenlerin cogu.