ben "itina"nın bir makine olduğunu zannediyordum.
-itina ile halı yıkanır,
-itina ile baca temizlenir,
-evleriniz itina ile boyanır,
-yükleriniz itina ile taşınır.
kendi kendime: "arkadaş bu itina nasıl bir makinedir ki her şeyi yapabiliyor, her yerde kullanılabiliyor!" diye feveran ederdim.
lakin ki öyle değilmiş.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
o lafı dediği an yanındaki çevirmenin utancı aslında olayı özetler nitelikte.
şimdi yaş önemli. yıllar geçtikçe bazı organlar işlevini kaybediyor. muhtemelen o organların işlevi de böyle dile vuruyor.
yazık kendisi hiçbir şeyi hiçbir yere sokamıyorsa demek ki...
utanmazlıktır.
yazık kendisi hiçbir şeyi hiçbir yere sokamıyorsa demek ki...
utanmazlıktır.
olan öğretmene olur amk. kimse yoğurdum ekşi demez, herkesin çocuğu kendine göre süper zeka memlekette. bomboş asalak bir nesil geliyor alttan.
jigle değil jikledir o. ne çektiğinizi bilmeden bilmediğiniz şeyi çekmeyin.
bu başlıkları açıyorsunuz ama olaydan alakasızlar sonra gelip bana ''ekşi'den kaç para maaş alıyorsun'' diye soruyorlar. maaş muhabbetini gerçek sananlar var. almıyorum diyorum, bedavaya mı yazıyorsun diyorlar ama cevap veremiyorum amk. hee bedavaya yazıyoruz işte diyor, geçiyorum.
sonra aklıma şey geldi; bedavaya mı yazıyorsun? ne getirisi var diyenlere, ''sen niye insta'ya foto atıyorsan, twitter'a niye bir şeyler yazıyorsan...'' demeye başladım. ama pezevenkler buna cevap olarak karı düşüyor, egom okşanıyor demeye başladılar. yine cevap veremedim. millet cin olmuş, laf bile söyleyemiyoruz. her söze bir cevap var anasını satim.
sonra aklıma şey geldi; bedavaya mı yazıyorsun? ne getirisi var diyenlere, ''sen niye insta'ya foto atıyorsan, twitter'a niye bir şeyler yazıyorsan...'' demeye başladım. ama pezevenkler buna cevap olarak karı düşüyor, egom okşanıyor demeye başladılar. yine cevap veremedim. millet cin olmuş, laf bile söyleyemiyoruz. her söze bir cevap var anasını satim.
sinyal vermeden dönen, şerit değiştiren, trafikte ne yapacağı belli olmayan sürücü: sinyal kolu götüne girsin
(bkz: trabzon) rizelileri bile şehre sokmazdı bunlar. ama parayı görünce araplara sattılar topraklarını. çakma vatanperverdir çoğu.
black metal...
başlığı “4 aralık 2019 doğa koleji öğretmenlerinin derse girmeme boykotu” olarak açmak istedim fakat karakter sınırına takıldım.
doğa kolejinde öğretmenlik yapan bir arkadaşımın isteğiyle ve destek olmak amacıyla bu başlığı açıyorum. öncelikle arkadaşımın kelimeleri ile durumu bildirmek isterim.
“doğa koleji öğretmenlerinin aylardır süren maaş mağduriyetleri konusunda seslerini duyurmak için eyleme geçecekleri gün olarak 4 aralık 2019 günü belirlenmiştir. bugün itibari ile kendilerine söz verilen sürenin bir kez daha sonuna gelindiği için yarın itibari ile derslere girmeme boykotunun başlatılması planlanıyor. bugünden itibaren sabredilmesini isteyecekleri fazladan 1 saat dahi planlanan eylemi kırmaya yönelik bir oyalama girişimi olacaktır. lütfen herkes öğretmenine, emeğine, boykotuna sahip çıksın”.
öznel yorumuma geleyim. aylardır sözlükte doğa koleji ile ilgili başlıklar görüyor ve okuyoruz. öğretmenlerin uzun zamandır sabır gösterdikleri ve öğrencileri mağdur etmemek için ellerinden geleni yaptıkları ortadadır. ama belli ki sürekli sabretmeleri isteniyor ve oyalanıyorlar. boykot etmenin tüm emekçilerin hakkı olduğunu düşünüyorum ve destekliyorum. dilerim bu boykot planlandığı gibi uygulanabilir.
çalışanın hakkını zamanında vermeyen iş verenin değil emekçinin tarafını tutuyorum. sözlük yazarlarının da bu başlığı gündeme taşıyarak desteklerini göstermelerini diliyorum.
edit: sağolsunlar sözlük yazarları sayesinde konu gündem oldu. dilerim öğretmenler de birlik içerisinde kalıp, hukuki olarak bir sorun yaşamayacak şekilde bu eylemi gerçekleştirebilirler. belki yapılacak bu eylem ile veliler de harekete geçerler. haklı olanın ve hakkını arayanın yanında duranlara şükranlarımı sunarım.
edit 2: ortadoğu gazetesinden biri mesaj attı. haber yapmışlar. linki bırakıyorum.
https://www.ortadogugazetesi.com/…iginda-h8884.html
önemli ekleme: cumhuriyet gazetesinden bir çalışan mesaj attı. duruma hakim bir öğrenci velisi varsa konuşmak istiyor. ya da belki ismini vermek istemeyen bir öğretmen. haber kaynağı arıyor açıkçası. eğer gazeteye ulaşmak isteyen sözlük yazarı varsa benimle iletişime geçebilir.
bir ekleme daha: bazı veli gruplarından da destek gelmiş. hatta kolejin bir şubesinin önünde basın açıklaması yapılacak ve veliler de katılacakmış.
galiba kolej yönetiminden öğretmenlere mail atılıyor. az daha sabır minvalinde.
ayrıca birçok sözlük yazarından mesajlar aldım. “başlık tuttu, bizim de problemlerimizi ekleyebilir misin” diyorlar. keşke imkan olsa da ekleyebilsem. şu aşamada hedef saptırmamak adına başka kurum ismi yazmayacağım. fakat şunu gördüm. bu ülkede kan emiciler ordusu var. hak yemek, çalışanın hakkını vermemek normalleşmiş. hem köle gibi çalıştıracaklar, hem hakkını vermeyecekler insanların. utanmazlar.
belli ki bir kamuoyu desteği var. artık top öğretmenlerde. mümkün olduğunca çok öğretmen bu eyleme katılırsa muhakkak ses getirecektir. lütfen hakkınızı korumak için elinizden geleni yapınız. tanıdığınız hukukçular sizlere yardımcı olacaktır. kalpten başarılar dilerim.
öğretmenler dışındaki okul çalışanlarından gelen mesajlar üzerine ekleme: diğer personeli eklemeyi akıl edemediğim için affınıza sığınıyorum. tüm çalışanların haklarını alabilmelerini diliyorum.
doğa kolejinde öğretmenlik yapan bir arkadaşımın isteğiyle ve destek olmak amacıyla bu başlığı açıyorum. öncelikle arkadaşımın kelimeleri ile durumu bildirmek isterim.
“doğa koleji öğretmenlerinin aylardır süren maaş mağduriyetleri konusunda seslerini duyurmak için eyleme geçecekleri gün olarak 4 aralık 2019 günü belirlenmiştir. bugün itibari ile kendilerine söz verilen sürenin bir kez daha sonuna gelindiği için yarın itibari ile derslere girmeme boykotunun başlatılması planlanıyor. bugünden itibaren sabredilmesini isteyecekleri fazladan 1 saat dahi planlanan eylemi kırmaya yönelik bir oyalama girişimi olacaktır. lütfen herkes öğretmenine, emeğine, boykotuna sahip çıksın”.
öznel yorumuma geleyim. aylardır sözlükte doğa koleji ile ilgili başlıklar görüyor ve okuyoruz. öğretmenlerin uzun zamandır sabır gösterdikleri ve öğrencileri mağdur etmemek için ellerinden geleni yaptıkları ortadadır. ama belli ki sürekli sabretmeleri isteniyor ve oyalanıyorlar. boykot etmenin tüm emekçilerin hakkı olduğunu düşünüyorum ve destekliyorum. dilerim bu boykot planlandığı gibi uygulanabilir.
çalışanın hakkını zamanında vermeyen iş verenin değil emekçinin tarafını tutuyorum. sözlük yazarlarının da bu başlığı gündeme taşıyarak desteklerini göstermelerini diliyorum.
edit: sağolsunlar sözlük yazarları sayesinde konu gündem oldu. dilerim öğretmenler de birlik içerisinde kalıp, hukuki olarak bir sorun yaşamayacak şekilde bu eylemi gerçekleştirebilirler. belki yapılacak bu eylem ile veliler de harekete geçerler. haklı olanın ve hakkını arayanın yanında duranlara şükranlarımı sunarım.
edit 2: ortadoğu gazetesinden biri mesaj attı. haber yapmışlar. linki bırakıyorum.
https://www.ortadogugazetesi.com/…iginda-h8884.html
önemli ekleme: cumhuriyet gazetesinden bir çalışan mesaj attı. duruma hakim bir öğrenci velisi varsa konuşmak istiyor. ya da belki ismini vermek istemeyen bir öğretmen. haber kaynağı arıyor açıkçası. eğer gazeteye ulaşmak isteyen sözlük yazarı varsa benimle iletişime geçebilir.
bir ekleme daha: bazı veli gruplarından da destek gelmiş. hatta kolejin bir şubesinin önünde basın açıklaması yapılacak ve veliler de katılacakmış.
galiba kolej yönetiminden öğretmenlere mail atılıyor. az daha sabır minvalinde.
ayrıca birçok sözlük yazarından mesajlar aldım. “başlık tuttu, bizim de problemlerimizi ekleyebilir misin” diyorlar. keşke imkan olsa da ekleyebilsem. şu aşamada hedef saptırmamak adına başka kurum ismi yazmayacağım. fakat şunu gördüm. bu ülkede kan emiciler ordusu var. hak yemek, çalışanın hakkını vermemek normalleşmiş. hem köle gibi çalıştıracaklar, hem hakkını vermeyecekler insanların. utanmazlar.
belli ki bir kamuoyu desteği var. artık top öğretmenlerde. mümkün olduğunca çok öğretmen bu eyleme katılırsa muhakkak ses getirecektir. lütfen hakkınızı korumak için elinizden geleni yapınız. tanıdığınız hukukçular sizlere yardımcı olacaktır. kalpten başarılar dilerim.
öğretmenler dışındaki okul çalışanlarından gelen mesajlar üzerine ekleme: diğer personeli eklemeyi akıl edemediğim için affınıza sığınıyorum. tüm çalışanların haklarını alabilmelerini diliyorum.
tabi ki emniyet kemerini takmak.
(bkz: kamu spotu)
(bkz: kamu spotu)
hay mağduriyetinizi silkiyim ya.
başıma bir şey gelmeyecekse, ben beğenmedim.
süper bebek göğe yükseldi, yağmur yağdı, şimşek çaktı, pamuk şekerden olduğunu düşündüğüm canavar eridi (?), itfaiyeciler geldi yanan araçları söndürdü, bebek göğe yükselirken mısır ve hindistan’dan da görülebildi sanırım (?) ..
ne kurgu ne de animasyon bir şeye benziyor. yanan araçlarda mesela alevler sağa doğru rüzgar varmışçasına savrulurken, ortada siyah duman çıkan aracın dumanı düm düz yükseliyor. hiç bir detaya dikkat edilmemiş. emek var diye methiye düzmek bile gelmedi içimden. bir şeyi hakkıyla yapıncaya kadar çalışıp daha sonra beğeniye sunmak daha doğru olurdu.
süper bebek göğe yükseldi, yağmur yağdı, şimşek çaktı, pamuk şekerden olduğunu düşündüğüm canavar eridi (?), itfaiyeciler geldi yanan araçları söndürdü, bebek göğe yükselirken mısır ve hindistan’dan da görülebildi sanırım (?) ..
ne kurgu ne de animasyon bir şeye benziyor. yanan araçlarda mesela alevler sağa doğru rüzgar varmışçasına savrulurken, ortada siyah duman çıkan aracın dumanı düm düz yükseliyor. hiç bir detaya dikkat edilmemiş. emek var diye methiye düzmek bile gelmedi içimden. bir şeyi hakkıyla yapıncaya kadar çalışıp daha sonra beğeniye sunmak daha doğru olurdu.
allah affetsin ama aklıma kuzey kore geldi. samimi söylüyorum.
iyi parti grup toplantısında meral akşener'in kullandığı benzetmelerdir. türk halkının %99'unun bu benzetmeyi anlamayacak olması da biz lotrculara dert olsun. ayrıca yüzük göndermesiyle yarmıştır.
kaynak
video
"meral akşener: "memleketi 'orta dünya’ya çevirdiler. sanki yüzüklerin efendisi setinde yaşıyoruz. yüzük, cumhurbaşkanlığı hükümet sistemi; erdoğan, yüzüğün sahibi; almış yanına, ak sakallı saruman’ı, damat gollum’u ve inşaatla uğraşan 5 nazgul’u, mutlak gücün peşinde!"
kaynak
video
"meral akşener: "memleketi 'orta dünya’ya çevirdiler. sanki yüzüklerin efendisi setinde yaşıyoruz. yüzük, cumhurbaşkanlığı hükümet sistemi; erdoğan, yüzüğün sahibi; almış yanına, ak sakallı saruman’ı, damat gollum’u ve inşaatla uğraşan 5 nazgul’u, mutlak gücün peşinde!"
100 km ‘lik bir doğu batı hattı üstüne 20 milyon kişiyi yerleştirirseniz trafik olmama şansı yoktur.
yaşadığınız saçma sapan ilişkilerden çıkarım yapıp buraya gelmeyin. aldatmayan erkek de olur kadın da.
o insanı hakedebilmek için herkes önce kendine bakmalı. ne kadar doğruyum ne kadar yanlışım. farkedilmiyor zannettiğiniz tatlısu çakallıklarınız bakışlarınızdan belli oluyor. sonra da beni aldattılar diyorsunuz.
o insanı hakedebilmek için herkes önce kendine bakmalı. ne kadar doğruyum ne kadar yanlışım. farkedilmiyor zannettiğiniz tatlısu çakallıklarınız bakışlarınızdan belli oluyor. sonra da beni aldattılar diyorsunuz.
yarışmanın başından beri kibirli söylemlerde bulunan ve hatta kendisini bilge kişilik olarak tanımlayan bir yarışmacının bir sebepten ailesini hayatından çıkardığını ekran önünde paylaştığı, "türkiye'de ailelerin %90'ı benimkiler gibi" tarzında büyük laflar sarf ettiği veya kardeşlerini doğururken ailesi kendisine sormadı diye ailesini dava eden hintli bir genç gibi kendisinin de ailesini dava edeceğini söylediği noktada, sunucunun nezaketen "siz daha iyi bilirsiniz" gibi topu taca atışlarını ise "evet" diyerek ukalaca karşıladığı bir programda, sunucunun gayet insani bir biçimde iyi ailelere haksızlık etmemek gerektiğini hatırlatması olayını ataerkillikle bağdaştırmayı başarmış çakma feminist beyanı başlık. bak hiç cinsiyet belirtmedim. feminizm avangartlığınızı alakasız konularda saçma sapan saldırganlıklar göstererek feminizmin temel çıkış noktasını itibarsızlaştırıyorsunuz. bu kadar da akılsızlık olmaz vallahi.
daha önceleri japon malları dandik olarak nitelendirilirken şu an çin ürünleri için aynı imaj söz konusu. japonlar da böyle bir süreçten bir çok uluslararası büyük marka ile adını duyurarak çıkmıştır. çin markaları da şu an benzer süreci yaşıyor.
bununla ilgili geleceğe dönüş filminde de gönderme vardır. doktor arabadaki parçanın çöp olmasını japon malı olmasına bağlarken, marty mcfly japonların en iyilerini ürettiğini söyler. çünkü farklı zamanlardan bahsetmektedirler.
https://www.youtube.com/watch?v=c1qcjsjjtrc
bununla ilgili geleceğe dönüş filminde de gönderme vardır. doktor arabadaki parçanın çöp olmasını japon malı olmasına bağlarken, marty mcfly japonların en iyilerini ürettiğini söyler. çünkü farklı zamanlardan bahsetmektedirler.
https://www.youtube.com/watch?v=c1qcjsjjtrc
annenin çocuğu öldürüp suçu kedinin üzerine attığını düşünüyorum.
edit: düzeltme
edit: düzeltme
online alışverişte tarih yazan site..
madem onlar tarih yazdı, ben de yazayım tarihleri;
satıcı : hepsiburada
sipariş tarihi : 29 kasım
kargolama tarihi : 24 aralık
teslim tarihi : 8 ocak
madem onlar tarih yazdı, ben de yazayım tarihleri;
satıcı : hepsiburada
sipariş tarihi : 29 kasım
kargolama tarihi : 24 aralık
teslim tarihi : 8 ocak
net belhanda
15 gunluk kizim az once kendi pirtlamasina uyandi *. kiyamam ben bebegime ya, yok boyle bi sevgi aşk... analik baskaymis hakkaten
(bkz: ay savaşçısı)
doğal olarak her homo sapiens, yeryüzündeki milyarlarca canlı gibi ateist olarak doğar.
ne var ki, homo sapienslerin çoğu, bir önceki soylarının inandığı ve coğrafyadan coğrafyaya değişiklik gösteren kimi mitolojik masalları yeni doğan yavrularına aşılar.
gerzek anket sorularını cevaplamak huyum değildir ancak, madem bir entry girdim, adet yerini bulsun.
cevap: 0 - 43 (aralıksız)
ne var ki, homo sapienslerin çoğu, bir önceki soylarının inandığı ve coğrafyadan coğrafyaya değişiklik gösteren kimi mitolojik masalları yeni doğan yavrularına aşılar.
gerzek anket sorularını cevaplamak huyum değildir ancak, madem bir entry girdim, adet yerini bulsun.
cevap: 0 - 43 (aralıksız)
yedikten sonra gene komaya girmek isteniyorsa komagene çiğköfte.
gülelim.
gülelim.
ucube görmek isteyenleri şöyle alalım:
sivas cumhuriyet üniversitesi 1
sivas cumhuriyet üniversitesi 2
manisa celal bayar üniversitesi
erzurum atatürk üniversitesi
karabük üniversitesi
sivas cumhuriyet üniversitesi 1
sivas cumhuriyet üniversitesi 2
manisa celal bayar üniversitesi
erzurum atatürk üniversitesi
karabük üniversitesi
zekadan ancak zeki biri etkilenir çünkü.
aniden kucağınıza alınca mutlu oluyoruz.
sayesinde bir cok ergen ve fasist sik kirigini engelleme firsatim oldu, umarim tez zamanda sagligina kavusur. siyasal islamci ve kindar birisi tarafindan iceride tutulan kurt siyasetcinin tedavisi icin gereken neyse yapilmasi herkesin yararinadir.
efe sarp ve mert alpaslan...
efe'yi tanırım, adı gibi efedir, yiğittir, mücadeleyi bırakmaz. ona yoldaşlık ettiğine göre arkadaşı da eminim öyledir.
dilerim tez zamanda sağ salim bulunurlar.
edit: işkembeden sallayan dallamalar. kimse kaybolacağım diye yola çıkmaz. makina mühendisi iki koca adamdan bahsediyoruz, aranıyor olmak durumuna düşüp, memnum olacaklarını, keyifle saklandıklarını filan mı sanıyorsunuz? ayrıca öyle instagramda buldumculuk oynayacak görgüsüzlükte insanlar da değiller, herkes kendisi gibi biliyor tabi.
efe'yi tanırım, adı gibi efedir, yiğittir, mücadeleyi bırakmaz. ona yoldaşlık ettiğine göre arkadaşı da eminim öyledir.
dilerim tez zamanda sağ salim bulunurlar.
edit: işkembeden sallayan dallamalar. kimse kaybolacağım diye yola çıkmaz. makina mühendisi iki koca adamdan bahsediyoruz, aranıyor olmak durumuna düşüp, memnum olacaklarını, keyifle saklandıklarını filan mı sanıyorsunuz? ayrıca öyle instagramda buldumculuk oynayacak görgüsüzlükte insanlar da değiller, herkes kendisi gibi biliyor tabi.
green kart cikma ihtimali daha yuksek.
merak edip fragmanı izledim.
en çok dikkatimi çeken şey; güzide ağlayıp arkasını döndüğünde, engelli kardeşlerimiz görmesin diye güzide'nin önüne geçen alican oldu.
cidden incelik ve nezaket, bu tip anlık gelişen durumlarda olur. planlı şekilde değil. takdir ettim.
en çok dikkatimi çeken şey; güzide ağlayıp arkasını döndüğünde, engelli kardeşlerimiz görmesin diye güzide'nin önüne geçen alican oldu.
cidden incelik ve nezaket, bu tip anlık gelişen durumlarda olur. planlı şekilde değil. takdir ettim.
beklenen sonuçlardır. 3 yıl önceki berbat sonuçlar sonrasında dönemin milli eğitim bakanı "imam hatip lisesinden de bir sürü öğrenci aldılar, sadece fen lisesi alsalardı derecemiz çok daha yüksekti" diye bir açıklama yapmıştı. adam da haklı, sonuçta bize zorla imam hatip lisesi açtırıyorlar, fen lisesi açmamız yasak.
"why you didnt start the video from jesus' birth."
yarmıştır.
yarmıştır.
nedir bu kedi merakınız?. instagram olmasa da kedi beslermiydiniz?
o paraya ben 19 saat antrenman yapar üstüne tesisleri de silerdim,malzemecilik de yapardım.
bence en ilginç ve messi'nin kazanmasının niye doğru olduğunu gösteren en önemli nokta ilk 30 içerisinde messi'den başka barcelona'dan bir tek ter stegen'in olması. (evet, griezmann ve de jong da varlar ancak sonuçta bu sezon geldiler.)
misal liverpool'dan 4 oyuncu ilk 10'da, 10-30 arası da 3 oyuncu daha var. yani bir açıdan messi'nin istatistikleri bireysel açıdan ne kadar üst düzey ve takımdan ayrı bir performans ortaya koyduğunu gösteriyor, ancak liverpool'lu futbolcular belki başka bir takımda, başka bir hocanın altında bu performansı sergileyemezlerdi. ben açıklanan bu sonuçlarda hem messi'nin hem klopp'un muhteşemliğini görüyorum açıkçası.
misal liverpool'dan 4 oyuncu ilk 10'da, 10-30 arası da 3 oyuncu daha var. yani bir açıdan messi'nin istatistikleri bireysel açıdan ne kadar üst düzey ve takımdan ayrı bir performans ortaya koyduğunu gösteriyor, ancak liverpool'lu futbolcular belki başka bir takımda, başka bir hocanın altında bu performansı sergileyemezlerdi. ben açıklanan bu sonuçlarda hem messi'nin hem klopp'un muhteşemliğini görüyorum açıkçası.
fatih altaylı'nın gereksiz ve yersiz tepkisine maruz kalan sunucu. hande hanım zaman zaman saçma sorular sorsa da emre'yle ilgili sorusunda gayet haklıydı.
şunu da belirteyim, hande sarıoğlu galatasaray taraftarı, fatih altaylı galatasaray taraftarı, bunları yazan ben de galatasaray taraftarıyım.
fatih altaylı gayet de adamına göre yorum yapan bir insan. bunu ahlaksızlık olarak görüyorsa yapmaması lazım. emre belözoğlu o tokadı atsaydı net kırmızı derdi.
şunu da belirteyim, hande sarıoğlu galatasaray taraftarı, fatih altaylı galatasaray taraftarı, bunları yazan ben de galatasaray taraftarıyım.
fatih altaylı gayet de adamına göre yorum yapan bir insan. bunu ahlaksızlık olarak görüyorsa yapmaması lazım. emre belözoğlu o tokadı atsaydı net kırmızı derdi.
şampiyonlar liginde 3 0 dan tur vermişmiş. başta 3 0'ı yapan babamdı zaten, messi babamın emeklerini piç etti. aq salakları sizi.
edit: yazık lan acıyorum size. düşünün ki brahms ve tchaikovsky ile aynı dönemde yaşıyorsunuz. ama brahms fanboyusunuz ve sırf nefretinizden tchaikovsky konserlerine gitmiyorsunuz. bir düşünün neler kaçırdınız. sırf nefretinizden dolayı. yıkıksınız başka bi açıklaması yok.
edit: yazık lan acıyorum size. düşünün ki brahms ve tchaikovsky ile aynı dönemde yaşıyorsunuz. ama brahms fanboyusunuz ve sırf nefretinizden tchaikovsky konserlerine gitmiyorsunuz. bir düşünün neler kaçırdınız. sırf nefretinizden dolayı. yıkıksınız başka bi açıklaması yok.
babam sana bir bilgisayar alsak mı dediği gün hemen yarım saat sonrasında 1 tane dergi aldım ve içinden çıkan cd'yi kenara koydum. sonra henüz bilgisayar alınmadan, demo cd içerisinde yer alan oyunları da satın aldım. elimde 1 adet demo cd ve 4 adet o cd içerisinde demo oyunu bulunan oyunun tam sürümü vardı. ama henüz bilgisayar yoktu. 5 tane cd'yi pamuklara sarıp sakladım. 2 hafta sonra bilgisayarım oldu :-)
verilen yandaş medya linkinde de yazdığı üzere 'bu sezon ilk kez uygulanan "kulüp lisans talimatı"ndan bahsediliyor. tff sezon başında limit açıklamış. yani harcamalar yapılmış halihazırda. bu durumda geriye dönülerek biz bir limit belirledik siz bunu aşmışsınız puanınız siliniyor denilemez.
(bkz: lex praevia)
konu fener düşmanlığı olunca sözlükçüler ile yandaş medyanın iq seviyesi de oldukça yakın olabiliyor demek ki.
edit: mesele hala anlaşılamamış siz konsept, kavram anlamıyorsunuz anca haber linki anlarsınız buyrun
bak ne diyor:
--- spoiler ---
takım harcama limitleri ise 2019-2020 sezonu için tff tarafından 2 eylül 2019'da duyurulacak. kulüpler ara transfer döneminde bu limite uymak zorunda kalacak.
--- spoiler ---
ne dedim ben yukarıda, lex praevia yani geriye yürümezlik yasağı. 2 eylül 2019'da bir limit belirleyip bu limit öncesindeki harcamalarla birlikte bu limit aşıldığı için kimseye ceza kesemezsin.
bir de özgüvenli özgüvenli millete cahil diyorlar..
(bkz: lex praevia)
konu fener düşmanlığı olunca sözlükçüler ile yandaş medyanın iq seviyesi de oldukça yakın olabiliyor demek ki.
edit: mesele hala anlaşılamamış siz konsept, kavram anlamıyorsunuz anca haber linki anlarsınız buyrun
bak ne diyor:
--- spoiler ---
takım harcama limitleri ise 2019-2020 sezonu için tff tarafından 2 eylül 2019'da duyurulacak. kulüpler ara transfer döneminde bu limite uymak zorunda kalacak.
--- spoiler ---
ne dedim ben yukarıda, lex praevia yani geriye yürümezlik yasağı. 2 eylül 2019'da bir limit belirleyip bu limit öncesindeki harcamalarla birlikte bu limit aşıldığı için kimseye ceza kesemezsin.
bir de özgüvenli özgüvenli millete cahil diyorlar..
üniversite öğrencisi bir genç kadınsın. yolda arkadaşınla yürüyorsun, yüzüne asit atılıyor.
ruh hastalarıyla yan yana yaşıyoruz.
katlanılır gibi değil.
ruh hastalarıyla yan yana yaşıyoruz.
katlanılır gibi değil.
büyük ihtimalle iyi bir insandır.çocuksu insanlardan zarar gelmez.sevin o insanları.
fenerbahçe niye böyle bir açıklama yapmış anlamadım. zaten fenerbahçe telif yemiyor ki. istedikleri kadar video atabilirler.
bu şekilde paylaşım yapan diğer kulüplerin amacı, paylaşımlarının telif nedeniyle silinmesine tepki vermek. zaten bazıları gol sevinçlerini paylaşıyor. pozisyona tepki vermek ikinci aşamada. fenerbahçe'nin bütün videoları ise telifsiz bir şekilde duruyor.
bu şekilde paylaşım yapan diğer kulüplerin amacı, paylaşımlarının telif nedeniyle silinmesine tepki vermek. zaten bazıları gol sevinçlerini paylaşıyor. pozisyona tepki vermek ikinci aşamada. fenerbahçe'nin bütün videoları ise telifsiz bir şekilde duruyor.
benimdir
şükür on numara dostluklarım , her yıl tatile beraber çıktığım, 7/24 yan yana olduğum çocukluk arkadaşlarım vardır ama gene de derdimi aman aman anlatmam.
genel de dert dinler, akıl veririm.
ve olan duruma göre de çözüm üretmeye çalışırım .
şükür on numara dostluklarım , her yıl tatile beraber çıktığım, 7/24 yan yana olduğum çocukluk arkadaşlarım vardır ama gene de derdimi aman aman anlatmam.
genel de dert dinler, akıl veririm.
ve olan duruma göre de çözüm üretmeye çalışırım .
(bkz: #98240668)
daha önce de 50 dakikaya 1 gol 1 asist sığdırmış oyuncu. bu sezon toplamda oynadığı 90 dakikanın altında sürede 2 gol 2 asist ile oynuyor.
ersun hocam.. ya neyse ben bir şey demek istemiyorum.
daha önce de 50 dakikaya 1 gol 1 asist sığdırmış oyuncu. bu sezon toplamda oynadığı 90 dakikanın altında sürede 2 gol 2 asist ile oynuyor.
ersun hocam.. ya neyse ben bir şey demek istemiyorum.
bir psikiyatrist olarak; hastlarımın ciddi bir kismini oluşturan kitledir.
cogunlugu evli. cocuk derdi farkli, aile-koca derdi farkli bunlari bir kenara birakalim. gişede calisanlarin fazla para bankaya, eksik para maaştan kesiliyor. her personelde bir satış baskisi var. ya bes, ya kart, ya sigorta veya emeklilik maaş taşıma... musteriyle didişemezsin aninda şikayet mekanizmasi calisiyor. kuçuk esnaf kraldan çok, kralcılık oynuyor. iti-uğursuzu ayri dunya. ustune surekli fazla mesai yapiyorlar ancak odemesini alamiyorlar. ne hikayeler dinledim bilseniz şaşarsınız...
beyaz yakalı dünyasının en çok baskı yiyen insanlarıdır.
cogunlugu evli. cocuk derdi farkli, aile-koca derdi farkli bunlari bir kenara birakalim. gişede calisanlarin fazla para bankaya, eksik para maaştan kesiliyor. her personelde bir satış baskisi var. ya bes, ya kart, ya sigorta veya emeklilik maaş taşıma... musteriyle didişemezsin aninda şikayet mekanizmasi calisiyor. kuçuk esnaf kraldan çok, kralcılık oynuyor. iti-uğursuzu ayri dunya. ustune surekli fazla mesai yapiyorlar ancak odemesini alamiyorlar. ne hikayeler dinledim bilseniz şaşarsınız...
beyaz yakalı dünyasının en çok baskı yiyen insanlarıdır.