tweete yapılan bir yorum dikkatimi çekti.
' biz önce bi kadına şiddeti halledelim de münferit olaylara da girişiriz. '
işte radikal feminist iki yüzlülüğüne mükemmel bir örnek. aslında içten içe erkeğin şiddet görmesini kutluyor, bundan mutlu oluyor. şiddetin her türlüsü kötüyken böyle bir yorum yapabilmek için nefret dolu olmak lazım.
toplumda erkek güçlü olmalı, duygularını belli etmemeli gibi algılar var. erkeklerin üzerinde baskı, intihar etme oranlari 5 kat daha fazlayken bunun üzerinde durulmaması üzücü.
25.07.2020 · 30. sıra
lobo hammer
24.07.2020 15:23 ~ 15:32