evrenin size gönderdiği bir meşaj değil de ne bu? "sen ehliyet alma" diyor resmen. ısrar etmek hem kendinize hem de topluma zararlı olabilir.
Sık geçen başlıklar
zortlak 11
ekşi profilikusura bakmasın da siktirsin gitsin artık bu yıl, bu çağda. senle mi uğraşacağız? bir de utanmadan "kart yok abi" der. sırf vergiden kaçmak, başka hiçbir sebebi yok, olamaz. bu gavatlardan alışveriş yapmayın.
10 ton olsa 100 bin para eder, güzel para kanka niye sinirlenmişler anlamadım. köyde ne yapacan 100 bin lirayı ya?? resmen nankörlük.
edit: dalga geçmeyecekmişim üreticiyle öyle mesajlar geliyor. lan 10 lira fiyat verenin geçtiği dalganın yanında benimki dalga mı?
edit: dalga geçmeyecekmişim üreticiyle öyle mesajlar geliyor. lan 10 lira fiyat verenin geçtiği dalganın yanında benimki dalga mı?
aynen abi ya biz kimiz ki aq. bize buğday verin, bulgur verin maaş yerine. tuvalet kağıdı nedir ya her yer daş dolu zaten. çok doğru bi söylem.
ya burada rakının "tadından" bahsediliyor, büyük bi dallama güruhu kötü addedilmesini " kötü mezeye, ortama, muhabbete" bağlıyor.
nasıl ki pırasa yemeği güzel muhabbetli bir masada muhteşem bir yemeğe dönüşmüyor, rakı da öyle. zaten ortam güzel olunca her içki güzel laleler.
rakının tadı iğrenç. yabancı insanlara da denettirdiler onlar da iğrenç dedi işte. ortamdan, muhabbetten, güzel mezeden bahsetme. rakının tadından bahset!
nasıl ki pırasa yemeği güzel muhabbetli bir masada muhteşem bir yemeğe dönüşmüyor, rakı da öyle. zaten ortam güzel olunca her içki güzel laleler.
rakının tadı iğrenç. yabancı insanlara da denettirdiler onlar da iğrenç dedi işte. ortamdan, muhabbetten, güzel mezeden bahsetme. rakının tadından bahset!
o değil de herifin giydiği kıyafet kombinini biz yapıp iki tur atsak şehirde, zabıta ekipleri gelir alır götürür dilencilikten.
kulaktan dolma bilgiyle hava atmaya çalışan bu insanları hayatımın hiçbir evresinde anlayamadım.
fakat ekşi sözlük bana bu konuda inceleme fırsatı verdi. bu tip insanları denk geldikçe inceliyorum. henüz net bir bilgi edinemedim ama.
oğlum mal mısınız ya siz? neden böyle bir şey yapıyorsunuz? zaten yapmadığınızı gayet iyi biliyoruz. neden yapıyormuş gibi davranıyorsunuz? debriyaja basmadan vites değiştirmenin "arızadan dolayı mecbur kalmak" harici bana bir mantığını anlatın ya? uygun devir de uygun devir. bir bellemiş uygun devir.
pomçikim ehliyet sınavına girecek, bu dingilleri okumasın diye dua ediyorum ya hu.
burayı okuyan insanlara diyorum ki;
böyle şeylerle artizlik yapmayın. zararlı bu.
fakat ekşi sözlük bana bu konuda inceleme fırsatı verdi. bu tip insanları denk geldikçe inceliyorum. henüz net bir bilgi edinemedim ama.
oğlum mal mısınız ya siz? neden böyle bir şey yapıyorsunuz? zaten yapmadığınızı gayet iyi biliyoruz. neden yapıyormuş gibi davranıyorsunuz? debriyaja basmadan vites değiştirmenin "arızadan dolayı mecbur kalmak" harici bana bir mantığını anlatın ya? uygun devir de uygun devir. bir bellemiş uygun devir.
pomçikim ehliyet sınavına girecek, bu dingilleri okumasın diye dua ediyorum ya hu.
burayı okuyan insanlara diyorum ki;
böyle şeylerle artizlik yapmayın. zararlı bu.
bence allah tarafından kendilerine bahşedilmiş ulvi bi yetenek.
nerede bi büyük oyun var, biz daha noluyor lan dememişken adamlar büyük oyunu görüyor, bu da yetmezmiş gibi, bizi zor durumlara sokacak olan bu büyük oyunları bozuyorlar.
bunlar olmasa çoktan ayvayı yemiştik ben söyleyim. hayranlıkla izliyor ve allah o gözlerine ve sezilerine zeval vermesin diyorum.
benim şahsen tanıdığım en başarılı büyük oyun görücüsü ve bozucusu melih gökçek mesela.
nerede bi büyük oyun var, biz daha noluyor lan dememişken adamlar büyük oyunu görüyor, bu da yetmezmiş gibi, bizi zor durumlara sokacak olan bu büyük oyunları bozuyorlar.
bunlar olmasa çoktan ayvayı yemiştik ben söyleyim. hayranlıkla izliyor ve allah o gözlerine ve sezilerine zeval vermesin diyorum.
benim şahsen tanıdığım en başarılı büyük oyun görücüsü ve bozucusu melih gökçek mesela.
kimden çocuk yapılmaz sorusunun cevabı baba.
ağzının üstüne bi tane yapıştırasım geldi lan ahahah auuuuu diye ağlıyor ya.
ağzının üstüne bi tane yapıştırasım geldi lan ahahah auuuuu diye ağlıyor ya.