10 ton olsa 100 bin para eder, güzel para kanka niye sinirlenmişler anlamadım. köyde ne yapacan 100 bin lirayı ya?? resmen nankörlük.
edit: dalga geçmeyecekmişim üreticiyle öyle mesajlar geliyor. lan 10 lira fiyat verenin geçtiği dalganın yanında benimki dalga mı?
15.07.2023 · 5. sıra
zortlak
14.07.2023 12:39 ~ 15:31