philipp laham
Sık geçen başlıklar
izmir'in lağım kokusu sorunu 6
ekşi'de göröldük öldük be amk, lanet ise yaramaz sülük herifler. ulan kel tayyip kadar nefret ettirdin ya kendinden vallaha madalyaliksin, bravo.
evet aylar geçiyor, yıllar geçiyor. ben yaşlanıyorum, çocuklar büyüyor, yaşlılar ölüyor. evren genişlemeye devam ediyor. küresel ısınma artıyor. dünyayı bir gıda krizi bekliyor. tek bir şey ise değişmiyor. izmir bok kokuyor. genzini yakan bir koku bu. nefes alamaıyorsun, gözlerin yaşarıyor. izmir bok kokuyor. belediye uyuyor, tunç bey zıplamakla meşgul. halk ağlıyor ama buradaki chp trolleri yine anneme saldıracak. izmir bok kokuyor.
izmirde yaşıyorum. aktroll değilim, hatta birçok seçimde chp'den partili sandık kurul üyeliği yaptım.
eskiden, özellikle de yaz aylarında, sahil şeridini geçtim taa belkahve'ye kadar bok kokardı bu şehir. özellikle 2000li yıllardan sonra ciddi şekilde azalma oldu. ancak ne "her taraf kokuyor" demek, ne de "hiç koku yok" demek doğru.
mesela ben küçükyalı'da oturuyorum. sık sık da sahilde yürüyüşe çıkıyorum. bizim orası net biçimde kokuyor. hem de yaz kış demeden. ama biraz konak veya üçkuyular tarafına yürüdüğünüzde koku kesiliyor. sonra birdenbire tekrar başlıyor. mesela üçkuyular feribot iskelesine yaklaşırken de koku var. yani belli deşarj noktalarına yaklaştığınızda kokuyu alıyorsunuz.
"koku yok" diyen izmir şovenizmi yapıyordur ya da koku alma duyusu körelmiştir. "her yer kokuyor" diyen net aktroll'dür.
eskiden, özellikle de yaz aylarında, sahil şeridini geçtim taa belkahve'ye kadar bok kokardı bu şehir. özellikle 2000li yıllardan sonra ciddi şekilde azalma oldu. ancak ne "her taraf kokuyor" demek, ne de "hiç koku yok" demek doğru.
mesela ben küçükyalı'da oturuyorum. sık sık da sahilde yürüyüşe çıkıyorum. bizim orası net biçimde kokuyor. hem de yaz kış demeden. ama biraz konak veya üçkuyular tarafına yürüdüğünüzde koku kesiliyor. sonra birdenbire tekrar başlıyor. mesela üçkuyular feribot iskelesine yaklaşırken de koku var. yani belli deşarj noktalarına yaklaştığınızda kokuyu alıyorsunuz.
"koku yok" diyen izmir şovenizmi yapıyordur ya da koku alma duyusu körelmiştir. "her yer kokuyor" diyen net aktroll'dür.
izmirde yaşıyorum. aktroll değilim, hatta birçok seçimde chp'den partili sandık kurul üyeliği yaptım.
eskiden, özellikle de yaz aylarında, sahil şeridini geçtim taa belkahve'ye kadar bok kokardı bu şehir. özellikle 2000li yıllardan sonra ciddi şekilde azalma oldu. ancak ne "her taraf kokuyor" demek, ne de "hiç koku yok" demek doğru.
mesela ben küçükyalı'da oturuyorum. sık sık da sahilde yürüyüşe çıkıyorum. bizim orası net biçimde kokuyor. hem de yaz kış demeden. ama biraz konak veya üçkuyular tarafına yürüdüğünüzde koku kesiliyor. sonra birdenbire tekrar başlıyor. mesela üçkuyular feribot iskelesine yaklaşırken de koku var. yani belli deşarj noktalarına yaklaştığınızda kokuyu alıyorsunuz.
"koku yok" diyen izmir şovenizmi yapıyordur ya da koku alma duyusu körelmiştir. "her yer kokuyor" diyen net aktroll'dür.
eskiden, özellikle de yaz aylarında, sahil şeridini geçtim taa belkahve'ye kadar bok kokardı bu şehir. özellikle 2000li yıllardan sonra ciddi şekilde azalma oldu. ancak ne "her taraf kokuyor" demek, ne de "hiç koku yok" demek doğru.
mesela ben küçükyalı'da oturuyorum. sık sık da sahilde yürüyüşe çıkıyorum. bizim orası net biçimde kokuyor. hem de yaz kış demeden. ama biraz konak veya üçkuyular tarafına yürüdüğünüzde koku kesiliyor. sonra birdenbire tekrar başlıyor. mesela üçkuyular feribot iskelesine yaklaşırken de koku var. yani belli deşarj noktalarına yaklaştığınızda kokuyu alıyorsunuz.
"koku yok" diyen izmir şovenizmi yapıyordur ya da koku alma duyusu körelmiştir. "her yer kokuyor" diyen net aktroll'dür.
şu aralar hat safhada olan sorundur.
burnum kırılacak bu ne amk.
edit: izmirliyim ve şehrimi çok seviyorum. izmir’i boklamak için yazdıklarıma elinde tuzlukla koşanlar ve bana laf sokan izmirseverler yüzünden açıklama gereği hissettim.
atatürkçü bir genç olarak koyun değilim. akp’yi desteklemiyorum diye chp’den yana olacak ve şehrin kusurlarını saklayacak da değilim. bence politika tümden rezalet bir oluşum. teknokrasiyi desteklerim.
o yüzden göte göt diyorum. kokuyorsa kokuyor. bu bahsettiğim koku da klasik altınyol kokusu değil. en az 1 aydır daha önce hiç böyle kokmamış olan alsancak ve küçükyalı ara ara kokuyor. körfez kıyılarında da kahverengi bir hat var. yıllardır temizlensin diye uğraşılan bu durağan suya kanalizasyon dökenler varsa da o bokların içine düşmelerini temenni ediyorum.
burnum kırılacak bu ne amk.
edit: izmirliyim ve şehrimi çok seviyorum. izmir’i boklamak için yazdıklarıma elinde tuzlukla koşanlar ve bana laf sokan izmirseverler yüzünden açıklama gereği hissettim.
atatürkçü bir genç olarak koyun değilim. akp’yi desteklemiyorum diye chp’den yana olacak ve şehrin kusurlarını saklayacak da değilim. bence politika tümden rezalet bir oluşum. teknokrasiyi desteklerim.
o yüzden göte göt diyorum. kokuyorsa kokuyor. bu bahsettiğim koku da klasik altınyol kokusu değil. en az 1 aydır daha önce hiç böyle kokmamış olan alsancak ve küçükyalı ara ara kokuyor. körfez kıyılarında da kahverengi bir hat var. yıllardır temizlensin diye uğraşılan bu durağan suya kanalizasyon dökenler varsa da o bokların içine düşmelerini temenni ediyorum.