açıklaması çok basittir.
bae, kuveyt, suudi arabistan gibi ülkeler paranın bok gibi olduğu ama kaliteli işgücü açısından sıkıntılı yerlerdir. bu gibi yerlere çalışmaya gidenler genelde iyi eğitimli ve türkiye'de aldığı 20.000 tl maaş yerine orada 40.000 maaş önerildiği için giden adamlardır. haliyle çoğunluğu da beyaz türk ve chp'lidir.
hollanda, almanya gibi ülkelerde de para boktur ama oranın kaliteli işgücü, bizimkini sikine takıp oynatır. o ülkelerde işçiye ihtiyaç vardır, ameleye ihtiyaç vardır, o yüzden bizim en döküntülerimiz oraya gider, o yüzden de akp'ye %70 oy çıkar.
03.11.2015 · 19. sıra
fourth time is a charm
02.11.2015 17:34