Sık geçen başlıklar

timbirlak castin 24

ekşi profili
sene olmuş 2017, hala uefa kupası olan tek türk takımı. yani kızlar kusura bakmayın ama "bizim uefa kupamız var", evet.
oyumun rengini en baştan söyleyeyim; "hayır"

ama ben eyalet sistemine karşı değilim. bıktım anasını satayım maraş'ın bilmemne ilçesinin bilmemne köyünde yaşayan adamın verdiği oyun beni marmara'da yönetmesinden. türkiye eğer mutlu bir gelecek istiyorsa öyle ya da böyle eyalet sistemine geçmek zorunda. aksi durumdaki çözümlerin tamamında bir veya birden fazla kesim mutsuz oluyor.

peki ben neden hayır veriyorum? çünkü tayyip'in kafasında eyalet sistemi olduğunu sanmıyorum. varsa bile o eyalet sisteminde dengelerin her seçimi yine sünni müslümanların kazanacağı şekilde ayarlanarak bölünme gerçekleştireceğini düşünüyorum. bunlar egeye, marmaraya "tamam, siz kendi kendinizi yönetin" diyemezler. dedikleri anda oralar abad olur, gerisinde yaşanmaz çünkü. sorun eyalet sistemi ya da üniter devlet sistemi değildir. sorun siyasal islamdır, sorun cehalettir, sorun insanların özgürlüğünün değil, köleliğin peşinde koşturmasıdır.
* yezid gerçeğin ortaya çıkmasından çekiniyor. kayıtların tamamen silinmemiş olması uykusunu kaçırıyor.
* kendini arşiv odasına kilitledi. öğle namazını da kılmadı. kaybedenlerdensin.
* ekibinden birinin çıkıp itiraf etmesinden korkuyor. korkma titre.
* yalakalarını yanına topladı ve onlardan bu olayı unutturacak bir sansasyon çıkarmalarını istedi
* tit (tolga istihbarat teşkilatı) 3 elemanını kanal 6 ve atv'ye gönderdi. arşiv odasını ziyaret edecekler
* yezid'in talimatıyla hukuksuzluğa alet olanlar, bunlar ortaya çıkmayacak mı sanıyorsunuz. kaybedenlerdensiniz.
* allah var gam yok. adetullahtandır, zalimin shift+delete'i varsa mazlumun hafızası var.
* sabredin 90'ların kayıp çocukları, beklenen günler çok yakın.