Sık geçen başlıklar

sevgilinin hpv'li çıkması 1

ekşi'de gör
bak bak bak.

bu da normalleştirilmiş.

tabii ki çıkacakmış, hpv'siz kimse kalmış mıymış.

ben kaldım. bi zahmet sevgilimde de olmamasını isteyebilecek kadar yüzüm olsun di mi ama.

neden kapmış, nerden, nasıl bulaşmış bilemem ama olmasını istememek, olduğunu bilirsem de ayrılmak istemek kadar doğal bir şey yok.

edit;

özelden ettiğiniz küfürlere bir tepki vermiyorum.
lakin bakış açılarınız midemi bulandırıyor.
ayrıca cahilliğiniz paçalarınızdan akıyor. prezervatifle devam et diyor bir de, yani daha neyle karşı karşıya olduğunu da bilmiyor. nasıl ve hangi yollarla bulaşabildiğini bile bilmiyor, gelmiş küfür ederek akıl veriyor.

bana bunu normalleştiremezsiniz.

destek mesajlarına da teşekkür ediyorum.

bir lafım da gençlere;

sağlığınız her şeyden önemlidir. korunun, korunmanın yetmediği durumları öğrenin, bilinçlenin.