5 yıldır aynı telefonu kullanıyorum.
5 yıl önce 1000 tl vermiştim. hala da kullanıyorum.
çocuğuma ise 5 yıldır 3 kere iphone aldım. sanıyorum 100 bin lira vermişimdir. kulaklığı, şarjı derken bulmuştur.
o 100 bin liraya az daha zorlasam 3 sene önce sıfır araba alırdım.
hala bana gelmiş,
-bunun yenisi çıkıyormuş.
diyor bebe.
18.06.2024 · 34. sıra
shelob
17.06.2024 00:43