Sık geçen başlıklar

atatürk'ün dumlupınar hariç savaş kazanamaması 2

ekşi'de gör
nasıl bir adammış arkadaş? nasıl saplamış ki hala sallıyorlar ama çıkaramıyorlar
onu bunu bilmem de kendi döneminde gericiliğe ve yobazlığa karşı açtığı savaşı kazanmıştır.

kendinizi sikseniz de bu saatten sonra arabın alfabesini geri getiremezsiniz. erkeklere 4 kadın ile evlenme izni veremezsiniz. kadınların hepsini türbana ve çarşafa sokamazsınız. bedevi arapların 14 asır önce din diye uydurduğu masalları halkın hepsine dayatamazsınız. salça satan çakma şehzadeyi başımıza halife yapamazsınız. iç savaşı göze aldıysanız onu bilemem.

bu arap artıkları için mesele savaş kazanmak falan değil. öyle olsaydı osmanlı tarihinin en büyük toprak kayıplarını yaşayan 2. abdülhamit’e gece gündüz küfrederlerdi. bunların sorunu atatürk’ün yaptığı devrimler. o yüzden atatürk bedevi masallarına inananlara öyle bir kazık sokmuştur ki değil 100 yıl, 1000 geçse de onlar için acısı geçemeyecek.