tam olarak sucu neydi biri aciklayabilir mi? ne kadar sacma sapan bir ulkeyiz. basortulu iken video yayini yapmasi mi? seriata aykiri hareketlerede bulunmak mi?
edit: mesaj atıp durmayın. sosyal medya gazını almak için yapılan eylemlerden ve muhtemelen 200 300 tl ceza kesilip bırakılacak. hukuk olmayan bu tur ülkelerde, bu tur olaylar da sosyal medya ile yonlendirilir. öncelikla videoda çocuk gormedim ama ama sırf kadının eteği altı gorunuyor ve gorunurken yanından cocuk geçiyor diye dunyanın hiç bir hukuk devletinde ceza verilmez, verilemez. videoda arkada çocuk geciyor diye cocuk istismarı denilecek bir durum yok. yobaz, şeriatcıyım veririz derseniz baska. mesaj atmayın sizin o yobaz mesajlarınızla ugrasamam.
01.02.2023 · 50. sıra
anarchist urban guerrilla
31.01.2023 13:02 ~ 13:57