anayasaya aykırı kabuldür. anayasayı resmen delip geçtiler amk. gerçi bunlara yasa falan işlemiyor kafalarına göre hareket ediyorlar. muz cumhuriyetinde yaşadığımı unuttum bir an.
bu dünya sana da kalmayacak erdoğan, çünkü senin gibi olanlara kalmadı zamanında…
aday beğenmeyin siz halen geri zekalılar. bu adam 5 yıl daha ülke yönetsin o zaman göreceğim ben o aday beğenmeyenlerin isyanını…
ekleme: aklınızı başınıza alın erdoğan'ın karşısına kim çıkarsa çıksın ona oyunuzu verin, gerçek muhalifseniz bunu yapın amk. köprüden önceki son çıkış 14 mayıstır, biraz mantıklı düşünün artık. sizin mallığınızın ceremesini bizler de çekmek zorunda kalıyoruz ve yaptığınız kötülüktür. yeter!
27.03.2023 · 13. sıra
gameofgirl
26.03.2023 01:59 ~ 22:56