(bkz: ehliyetli ebeveynlik)
her zaman diyoruz; olmuyor, beceremiyorsunuz. yanlış anlamasın kimse bizim ailemiz de çoğunlukla beceremedi. sevişmekle, doğurmakla iş bitmiyor. kendi kendine büyümüyor bu meretler.
Sık geçen başlıklar
gokcesuz 18
ekşi profilitrafik polisine demiyordur umarım.
bize de hurma bıçaklatacaklar bu gidişle.
bizler rakı şişesinde yüzen iki yitik ruhuz da diyebilecek insandır.
oysa amin maalouf tam tersini söylemiş.
"bir dinleri olduğu için ahlaka ihtiyacı kalmamış gibi davranıyorlar."
"bir dinleri olduğu için ahlaka ihtiyacı kalmamış gibi davranıyorlar."
en sevdiğim tatlı da kazandibidir.
kazandibi, dibi tutturularak hafifçe kızartılan muhallebi.
iki çeşit kazandibi vardır. normalde kazandibi tavukgöğsünden yapılır. tavukgöğsü katılmamış olanına "muhallebi kazandibi" adı verilir. muhallebi kazandibinin yapılışı aşağıdaki şekildedir.
süt, şeker, nişasta ve pirinç unu ile yapılır. pişirildikten sonra bir tepsiye pudra şekeri serpilir. pişen muhallebi, yarım parmak kalınlığında tepsiye dökülür. ateş üzerinde çevirerek dibi kızartılır. soğuduktan sonra karelere kesilir. bir keskiyle çıkartılan parçalar tabağa ters çevrilir. üzerine pudra şekeri ve gül suyu serpilir.
kazandibi, dibi tutturularak hafifçe kızartılan muhallebi.
iki çeşit kazandibi vardır. normalde kazandibi tavukgöğsünden yapılır. tavukgöğsü katılmamış olanına "muhallebi kazandibi" adı verilir. muhallebi kazandibinin yapılışı aşağıdaki şekildedir.
süt, şeker, nişasta ve pirinç unu ile yapılır. pişirildikten sonra bir tepsiye pudra şekeri serpilir. pişen muhallebi, yarım parmak kalınlığında tepsiye dökülür. ateş üzerinde çevirerek dibi kızartılır. soğuduktan sonra karelere kesilir. bir keskiyle çıkartılan parçalar tabağa ters çevrilir. üzerine pudra şekeri ve gül suyu serpilir.
savunma mı?
2. dünya savaşında yahudi bir mahkumun duvarında bulunduğu iddia edilen yazı;
"if there is a god, he will have to beg my forgiveness.”
ekleme: ingilizcesine denk geldiğim için o şekilde paylaşmıştım.
orijinali: "wenn es einen gott gibt muß er mich um verzeihung bitten."
türkçesi: "eğer bir tanrı varsa benden af dilemek zorunda kalacak."
2. dünya savaşında yahudi bir mahkumun duvarında bulunduğu iddia edilen yazı;
"if there is a god, he will have to beg my forgiveness.”
ekleme: ingilizcesine denk geldiğim için o şekilde paylaşmıştım.
orijinali: "wenn es einen gott gibt muß er mich um verzeihung bitten."
türkçesi: "eğer bir tanrı varsa benden af dilemek zorunda kalacak."
şu anda sahildeki en yakışıklı erkek benim. 12/10 veriyorum kendime.
ikinci sırada komşumuz ahmet amca var, 65 yaşında. en gençleri o..
ikinci sırada komşumuz ahmet amca var, 65 yaşında. en gençleri o..
ücretsiz olunca size ruh hastası diyen, dimağı bozuk ve aynı zamanda yetkinlik konusunda şüphe uyandıran kişilerden alınacak hizmet.
sağol kardeş, bir yakın dostum da söver bana ücretsiz..
sağol kardeş, bir yakın dostum da söver bana ücretsiz..
bu sabah ilk defa yunan adası samos'tan değil de bir türk kadınıyla eşleştim, akabinde hemen kaldırdı eşleşmeyi. ya da programı falan silip telefonu kireç kuyusuna attı sanırım, bilemedim şimdi.
bu, ülkemizin mühendislik harikası değil edebiyat hezeyanıdır bence.
(bkz: beyin göçü)
1- öğle yemeğine kaçta gittin ?
2- bu entry'i ne ara yazdın ?
3- steakhouse mu övüyorsun ekstra ücreti mi kınıyorsun ?
4- eşinin, lisanüstünü eğitiminin, ellerini yıkamanın ve ranch sosun konu ile alakası ne ?
şeklinde sorulara sebep olan elim olay.
2- bu entry'i ne ara yazdın ?
3- steakhouse mu övüyorsun ekstra ücreti mi kınıyorsun ?
4- eşinin, lisanüstünü eğitiminin, ellerini yıkamanın ve ranch sosun konu ile alakası ne ?
şeklinde sorulara sebep olan elim olay.
arabayla gelirsem sabah ve akşam olmak üzere günlük 1.5 saat kazanıyorum.
benzin masrafım aylık 160 lira / 26 gün = günlük 6.1 lira.
maaşım aylık 1950 lira / 26 gün / 9.5 saat (yol dahil) = saatim 7.8 lira
yani patrona 11.7 liradan sattığım 1.5 saatimi 6.1 lira ödeyerek geri alıyorum.
(bkz: beyin bedava)
edit: hesaplama.
benzin masrafım aylık 160 lira / 26 gün = günlük 6.1 lira.
maaşım aylık 1950 lira / 26 gün / 9.5 saat (yol dahil) = saatim 7.8 lira
yani patrona 11.7 liradan sattığım 1.5 saatimi 6.1 lira ödeyerek geri alıyorum.
(bkz: beyin bedava)
edit: hesaplama.
hindinin dünya çapında ötelenmesi.
ingilizcede tükiye'ye
türkçede hindistan'a
hintçede peru'ya
arapçada yunanistan'a
yunancada fransa'ya
fransızcada hindistan'a (d'inde)
malaycada hollanda'ya
yazık la kimin hayvanıysa, fakat ufkum öyle böyle açılmadı.
ingilizcede tükiye'ye
türkçede hindistan'a
hintçede peru'ya
arapçada yunanistan'a
yunancada fransa'ya
fransızcada hindistan'a (d'inde)
malaycada hollanda'ya
yazık la kimin hayvanıysa, fakat ufkum öyle böyle açılmadı.
yeterli motivasyonla kendi kendilerini bile dövebileceklerini düşündüğüm grup tarafından gerçekleştirilmiş eylem.
la dün 2000 demedi mi uzun ?
edit: bi de uzun 2000 vardı bi ara onla alakası yok.
edit2: kayış koptu benim, mesulu uzun..
edit: bi de uzun 2000 vardı bi ara onla alakası yok.
edit2: kayış koptu benim, mesulu uzun..