ya çok kötüsünüz :((((
ben çok seviyordum. üç kez konserine gittim. instagramdan canlı yayınladığı konserlerini falan da kaçırmam. neden böyle söylüyorsunuz? neden? neden? neden? ühühühüühüh :’(
edit: her namesiyle, her notasıyla yüreğimize dokunan adam! üzülme sen bu ekşicileri okuyup da. bunlar zaten hiçbir siki beğenmezler. ben seni seviyorum. sen söyledikçe ben dinlicem.
12.06.2022 · 48. sıra
ben beatrice
11.06.2022 17:55 ~ 18:00