Sık geçen başlıklar

cem adrian'ın sesinin insanın huzurunu kaçırması 1

ekşi'de gör
ya çok kötüsünüz :((((

ben çok seviyordum. üç kez konserine gittim. instagramdan canlı yayınladığı konserlerini falan da kaçırmam. neden böyle söylüyorsunuz? neden? neden? neden? ühühühüühüh :’(

edit: her namesiyle, her notasıyla yüreğimize dokunan adam! üzülme sen bu ekşicileri okuyup da. bunlar zaten hiçbir siki beğenmezler. ben seni seviyorum. sen söyledikçe ben dinlicem.