Sık geçen başlıklar

1.70 boyuna bakmadan ben alfayım diyen erkek 2

ekşi'de gör
abraham lincoln dışında uzun boylu alfa görmedim, duymadım. ama 165 lik napolyonun, stalinin, 170 lik atatürkün, 175 lik maonun, hitlerin uzunları uşağı, müridi yaptığını çok duydum, okudum.
ekşi sözlükte çok fazla iğrenç başlık gördüm ama devamlı canlı tutulan boy pos ile ilgili bu başlıklar gerçekten feci şekilde baydı ve mide bulandırdı. artık yeter. komik değilsiniz, hoş değilsiniz, insanları incitebilirsiniz, kimsenin boyu posu elinde değil, kimse bu tip genetik özellikleri seçme şansına sahip değil ve gerçekten bak yemin billah iki gözüm önüme aksın ki komik değilsiniz ve iğrençsiniz. allah belanızı versin.