o zaman ekip iş başına. görsel
edit: yoğun istek üzerine şu psikopat ikiliyi de ekleyeyim: görsel
Sık geçen başlıklar
el x 15
ekşi profilibir haltlar dönüyor ama ne?
önce d.işleri bakanı'nın, sonra tsk'nın açıklamalarından sonra şimdilerde de mete yarar'lı tv programlarında konu masaya (!) yatırılıyor. düşkün abdülkadir bile bir şeyler geveliyor düşünün yani.
benim gördüğüm, insanları bir şeye hazırlıyorlar. reis lübnan'a destek attı zaten, rus/ukrayna savaşında tarafsız konumdayken, ortadoğu'da taraf oluyoruz güya. netanyahu ve rte iktidarı sallantıda, ikisinin de mutlak bir zafere ihtiyacı var. ikiside yıllarca birbirlerinden beslendi, tahminime göre lübnan üzerinden her ikisi de istediğini almaya çalışacak. şimdilik bizim tarafta toplum mühendisliği üzerinden bir şeyler dizayn edilmeye çalışılıyor. lakin unuttukları bir şey var; halk geçim sıkıntısından bu senaryoları ciddiye alamıyor. en fanatik akabeli tanıdığım bile a habere artık katlanamadığını itiraf etti geçenlerde.
önce d.işleri bakanı'nın, sonra tsk'nın açıklamalarından sonra şimdilerde de mete yarar'lı tv programlarında konu masaya (!) yatırılıyor. düşkün abdülkadir bile bir şeyler geveliyor düşünün yani.
benim gördüğüm, insanları bir şeye hazırlıyorlar. reis lübnan'a destek attı zaten, rus/ukrayna savaşında tarafsız konumdayken, ortadoğu'da taraf oluyoruz güya. netanyahu ve rte iktidarı sallantıda, ikisinin de mutlak bir zafere ihtiyacı var. ikiside yıllarca birbirlerinden beslendi, tahminime göre lübnan üzerinden her ikisi de istediğini almaya çalışacak. şimdilik bizim tarafta toplum mühendisliği üzerinden bir şeyler dizayn edilmeye çalışılıyor. lakin unuttukları bir şey var; halk geçim sıkıntısından bu senaryoları ciddiye alamıyor. en fanatik akabeli tanıdığım bile a habere artık katlanamadığını itiraf etti geçenlerde.
gelişkin ülkelerde süreç, geri kalmışlarda sonuç.
dile kolay medeni ülkeler yüzlerce yıllık süreçlerden geçtiler; yeri geldi kiliseyi ilga edip rönesans başlattılar ve şimdi uzaydalar. az gelişmiş ülkeler de uzaya anca ''uzay turisti'' gönderip övünürler, ahanda sonuca odaklı hareket.
dile kolay medeni ülkeler yüzlerce yıllık süreçlerden geçtiler; yeri geldi kiliseyi ilga edip rönesans başlattılar ve şimdi uzaydalar. az gelişmiş ülkeler de uzaya anca ''uzay turisti'' gönderip övünürler, ahanda sonuca odaklı hareket.
konuşacak ne derinliğiniz var ki dedirten.
not, 40 değilim.
not, 40 değilim.
damacana ucuzken bile yaptığım eylemdir.
o depozitolu damacanalar ne amaçla kullanılıyor emin değilim. içine işeniyor mu, tecavuz mü ediliyor muamma. 10 litrelik petleri evdeki 18 litre cam damacanaya boşaltıyorum meşşakatli olsa da. arta kalan pet şişeleri de sütçüme veriyorum o da temiz temiz süt doldurup satıyor.
o depozitolu damacanalar ne amaçla kullanılıyor emin değilim. içine işeniyor mu, tecavuz mü ediliyor muamma. 10 litrelik petleri evdeki 18 litre cam damacanaya boşaltıyorum meşşakatli olsa da. arta kalan pet şişeleri de sütçüme veriyorum o da temiz temiz süt doldurup satıyor.
erkek evini gecindirme derdindedir; sabah karanlıkta işe gider, aksam karanlıkta eve gelir. yollarda perişan olur, soğuğa maruz kalır, işinde yorulur iyice tabi. bir yandan geçim sıkıntısını kafasına takar, çocuklarının istikbalini düşünür, ekonomik nedenlerden ötürü karısına daha iyi bir hayat sunamadigindan kafasında kurar durur bu durumu. efkar basar, verir cigarayi. sağlık hizmetlerine ulaşmak zor olduğundan dişlerine dogru düzgün bakım da yapamaz. elinden gelen tek şey psikolojisini saglam tutmaktır zira eve aş götürüyordur. sabah yağlı poğaça ve sonrası çay sigara.
ev kısmında ise kukuman kuşu gibi kanepeye götünü dayamış memnuniyetsiz bir kadın oturmaktadır. bu arada eli ekmek tutan emekçi ve çalışan ayakları üzerinde duran kadınlar baş tacı. (peker gibi cümle oldu) bu kuşumuz kocasından tiksinir ama kocasından geç kalkar. kahvaltı hazirlamaz ilk iş instagram storyleri ve tiktokta takılır. ve evet, kocasından tiksinir.
t: bir başlık.
edit: kukumav imiş :)
edit2: çok güzel mesajlar geliyor sağolsunlar. lakin ülke gerçeğini yazdım; kişisel bakımı geçtim, kimsenin hobisi bile kalmamış artık. her şey lüks, skik bir duş jeli bile 100 tl olmuş, diş macunu 80 lira! en kral diş macunu bile yağlı poğaça ve vişne suyunun toksinlerini temizlemeye yetmez.
işin maddiyat kısmını geçersek eğer, ki eskiden de kıt kanaat geçinirmiş insanlar; birbirlerini sadece seks aracı olarak görmez, derdine derman ve sırdaşı olarak görürlermiş. şimdiler de internet sosyal ortamları aile kurumunun bildiğiniz içinden geçti. kimse kimseyi beğenmiyor yahu, filtreli sahte hayatlar yaşıyorlar adeta. black mirror evreni gibi. tahammül sıfır, hata payı sıfır. aslında eskiye göre konfor alanımız kat be kat fazla ama ruh olmayınca gerisi hikaye kalıyor.
ulan amma uzattım ben de, troll başlığa ciddiyet atfettiğim için ödül bile almam lazım aslında.
ev kısmında ise kukuman kuşu gibi kanepeye götünü dayamış memnuniyetsiz bir kadın oturmaktadır. bu arada eli ekmek tutan emekçi ve çalışan ayakları üzerinde duran kadınlar baş tacı. (peker gibi cümle oldu) bu kuşumuz kocasından tiksinir ama kocasından geç kalkar. kahvaltı hazirlamaz ilk iş instagram storyleri ve tiktokta takılır. ve evet, kocasından tiksinir.
t: bir başlık.
edit: kukumav imiş :)
edit2: çok güzel mesajlar geliyor sağolsunlar. lakin ülke gerçeğini yazdım; kişisel bakımı geçtim, kimsenin hobisi bile kalmamış artık. her şey lüks, skik bir duş jeli bile 100 tl olmuş, diş macunu 80 lira! en kral diş macunu bile yağlı poğaça ve vişne suyunun toksinlerini temizlemeye yetmez.
işin maddiyat kısmını geçersek eğer, ki eskiden de kıt kanaat geçinirmiş insanlar; birbirlerini sadece seks aracı olarak görmez, derdine derman ve sırdaşı olarak görürlermiş. şimdiler de internet sosyal ortamları aile kurumunun bildiğiniz içinden geçti. kimse kimseyi beğenmiyor yahu, filtreli sahte hayatlar yaşıyorlar adeta. black mirror evreni gibi. tahammül sıfır, hata payı sıfır. aslında eskiye göre konfor alanımız kat be kat fazla ama ruh olmayınca gerisi hikaye kalıyor.
ulan amma uzattım ben de, troll başlığa ciddiyet atfettiğim için ödül bile almam lazım aslında.
''amerika ve ingiltere'ye neden afganistan'daki kadınları yalnız bıraktığını sormuyorsun'' diyerek içimin yağlarını eritmiştir.
zira aynı american-british ortaklığı, iran'a demokrasi götürdükten sonra da kadınları bir başına bırakacaktır, tıpkı ırak ve suriye'de yaptığı gibi.
zira aynı american-british ortaklığı, iran'a demokrasi götürdükten sonra da kadınları bir başına bırakacaktır, tıpkı ırak ve suriye'de yaptığı gibi.
söylentisi bile adrenalin yaratır bazı bünyelerde.
ayrıca korkmasın arkasında milyonlarca insan var.
edit : - de ayrıymış düzeltildi.
ayrıca korkmasın arkasında milyonlarca insan var.
edit : - de ayrıymış düzeltildi.
ulan incecik dal gibi vitaminsiz tiplerde aha böyle 20+ kamaşullah var nereden anlayacaksınız dedirten başlık.
ortaokulda vardı böyle çelimsiz bir arkadaşımız, hiç ama hiç tahmin etmezdik ve bir gün okul tuvaletinde herkese çıkartıp göstermişti de sonraki bir kaç yıl ergenliğe tam girene kadar psikolojim alt üst olmuştu.
ortaokulda vardı böyle çelimsiz bir arkadaşımız, hiç ama hiç tahmin etmezdik ve bir gün okul tuvaletinde herkese çıkartıp göstermişti de sonraki bir kaç yıl ergenliğe tam girene kadar psikolojim alt üst olmuştu.
arabadan artist gibi çıkarken, dayak yiyince korkudan içeri kaçmış müptezel içeren video.
senin o açık yaka bağrını skiim.
senin o açık yaka bağrını skiim.
fakirseniz a101 gibi marketlerden smart olmayan düz tv alıp xiaomi mi stick veya tv box takın.
çok da bir farkı yok bence.
.
.
edit: aplikasyon sayesinde google chrome'a girip internetten film izleyebiliyorum.
amazon üyeliğim var ama açılmıyor, daha doğrusu desteklemiyor mi stick'i.
disney+ üyesiyim gayet hızlı bağlanıyor.
netflix üyesiyim gayet hızlı.
bir ara inat box indirip kullandım ama artık gerek duymadığımdan kaldırdım.
..
.
edit2: fakir değilseniz lg'den şaşmayın derim:)
çok da bir farkı yok bence.
.
.
edit: aplikasyon sayesinde google chrome'a girip internetten film izleyebiliyorum.
amazon üyeliğim var ama açılmıyor, daha doğrusu desteklemiyor mi stick'i.
disney+ üyesiyim gayet hızlı bağlanıyor.
netflix üyesiyim gayet hızlı.
bir ara inat box indirip kullandım ama artık gerek duymadığımdan kaldırdım.
..
.
edit2: fakir değilseniz lg'den şaşmayın derim:)
bir boskovic, bir de egonu...
bu ikisini geçersen zaten dünya şampiyonusun.
bu ikisini geçersen zaten dünya şampiyonusun.
aslında kemal beyin herkesle alenen taşşak geçtiği gerçeği vardır.
eğer tahmin ettiğim şeyi yapıyorsa, seçime kadar oyalama ve yemleme adına alkışlık hareketler bunlar.
eğer tahmin ettiğim şeyi yapıyorsa, seçime kadar oyalama ve yemleme adına alkışlık hareketler bunlar.
benimdir.
özellikle vs.lerde mr bison'ı seçip kayma hareketiyle yerden kaldırmazdım lavukları.
edit: abavv 30 senedir oynarım mr. bison diye biliyordum meğerse m.bison imiş. uyarı için teşekkürler.
edit2: vay arkadaş baya baya yalnız degilmisim mesajlar üst üste geliyor benimle aynı yanılgıya düşenlerden. :)
edit3: konu gitgide değişik hal almaya başladı, ilk zamanlar ismi vega imiş fakat sonradan m.bison'a dönüştürülmüş. baldrog olarak bildiğimiz karakter ise meğerse m.bison ismini ilk kullanan karaktermiş çünkü mike tyson'atfen oluşturulmuş ismi. sonra ne olduysa değiştirilmiş isimler. bende kaynak aradım ve buldum.
görsel
görsel
özellikle vs.lerde mr bison'ı seçip kayma hareketiyle yerden kaldırmazdım lavukları.
edit: abavv 30 senedir oynarım mr. bison diye biliyordum meğerse m.bison imiş. uyarı için teşekkürler.
edit2: vay arkadaş baya baya yalnız degilmisim mesajlar üst üste geliyor benimle aynı yanılgıya düşenlerden. :)
edit3: konu gitgide değişik hal almaya başladı, ilk zamanlar ismi vega imiş fakat sonradan m.bison'a dönüştürülmüş. baldrog olarak bildiğimiz karakter ise meğerse m.bison ismini ilk kullanan karaktermiş çünkü mike tyson'atfen oluşturulmuş ismi. sonra ne olduysa değiştirilmiş isimler. bende kaynak aradım ve buldum.
görsel
görsel