bir haltlar dönüyor ama ne?
önce d.işleri bakanı'nın, sonra tsk'nın açıklamalarından sonra şimdilerde de mete yarar'lı tv programlarında konu masaya (!) yatırılıyor. düşkün abdülkadir bile bir şeyler geveliyor düşünün yani.
benim gördüğüm, insanları bir şeye hazırlıyorlar. reis lübnan'a destek attı zaten, rus/ukrayna savaşında tarafsız konumdayken, ortadoğu'da taraf oluyoruz güya. netanyahu ve rte iktidarı sallantıda, ikisinin de mutlak bir zafere ihtiyacı var. ikiside yıllarca birbirlerinden beslendi, tahminime göre lübnan üzerinden her ikisi de istediğini almaya çalışacak. şimdilik bizim tarafta toplum mühendisliği üzerinden bir şeyler dizayn edilmeye çalışılıyor. lakin unuttukları bir şey var; halk geçim sıkıntısından bu senaryoları ciddiye alamıyor. en fanatik akabeli tanıdığım bile a habere artık katlanamadığını itiraf etti geçenlerde.
29.06.2024 · 36. sıra
el x
28.06.2024 09:43