dhalsim favorim.
Sık geçen başlıklar
street fighter'da ryu ve ken'i seçmeyen kişi 3
ekşi'de görbenimdir.
özellikle vs.lerde mr bison'ı seçip kayma hareketiyle yerden kaldırmazdım lavukları.
edit: abavv 30 senedir oynarım mr. bison diye biliyordum meğerse m.bison imiş. uyarı için teşekkürler.
edit2: vay arkadaş baya baya yalnız degilmisim mesajlar üst üste geliyor benimle aynı yanılgıya düşenlerden. :)
edit3: konu gitgide değişik hal almaya başladı, ilk zamanlar ismi vega imiş fakat sonradan m.bison'a dönüştürülmüş. baldrog olarak bildiğimiz karakter ise meğerse m.bison ismini ilk kullanan karaktermiş çünkü mike tyson'atfen oluşturulmuş ismi. sonra ne olduysa değiştirilmiş isimler. bende kaynak aradım ve buldum.
görsel
görsel
özellikle vs.lerde mr bison'ı seçip kayma hareketiyle yerden kaldırmazdım lavukları.
edit: abavv 30 senedir oynarım mr. bison diye biliyordum meğerse m.bison imiş. uyarı için teşekkürler.
edit2: vay arkadaş baya baya yalnız degilmisim mesajlar üst üste geliyor benimle aynı yanılgıya düşenlerden. :)
edit3: konu gitgide değişik hal almaya başladı, ilk zamanlar ismi vega imiş fakat sonradan m.bison'a dönüştürülmüş. baldrog olarak bildiğimiz karakter ise meğerse m.bison ismini ilk kullanan karaktermiş çünkü mike tyson'atfen oluşturulmuş ismi. sonra ne olduysa değiştirilmiş isimler. bende kaynak aradım ve buldum.
görsel
görsel
street fighter 'da ryu ile oynanırdı. yanına birisi girerse o da ken olurdu. bu ilk arcade versiyon. street fighter ıı 'de bu karakter seçme işi geldi. orada da balrog vega sagat ve mr. bison seçilemiyordu. onun dışında diğer karakterler de seçilmeye başladı. ondan sonra special mod geldi ki oyunun pik noktasıydı. istediğin oyuncuyu seçerdin. ben de vega'yı severdim mesela. sonra işin bokunu çıkardılar honda'nın balrog'un ryu gibi güç topu attığı versiyonlar geldi ama biz büyüdük tabi artık. yani adam hem bilmiyor hem konuşuyor bir de başlık açmış.
edit: atari salonu efsane nesli toplanmışız. gelen mesajlardan öyle anlıyorum. çocukluktaki en büyük hayal kırıklıklarımdan birisi de street fighter filmidir. ne büyük beklentiyle gitmiştim. küçüksün merkeze uzak bir ılçedesin. o zamanlar sinemaya gitmek falan bin türlü uğraş... o ne abuk subuk ne biçim filmdi allah belanızı versin. bir jacki chan filminin içinde bir 3 dakika street fighter sahnesi vardı. o 3 dakika hicivli komiklikli sahne bile o van damme'lı filmin içinden geçer.
(bkz: abi geçeyim mi)
edit: atari salonu efsane nesli toplanmışız. gelen mesajlardan öyle anlıyorum. çocukluktaki en büyük hayal kırıklıklarımdan birisi de street fighter filmidir. ne büyük beklentiyle gitmiştim. küçüksün merkeze uzak bir ılçedesin. o zamanlar sinemaya gitmek falan bin türlü uğraş... o ne abuk subuk ne biçim filmdi allah belanızı versin. bir jacki chan filminin içinde bir 3 dakika street fighter sahnesi vardı. o 3 dakika hicivli komiklikli sahne bile o van damme'lı filmin içinden geçer.
(bkz: abi geçeyim mi)