Sık geçen başlıklar

z kuşağı olarak asla 40 yaş üstüyle konuşmuyoruz 4

ekşi'de gör
z kuşağı mı ne haltsa artık bu nesil tam bir hormonlu domates. baksan, renk var, hacim var ama tad ve koku yok. en fazla bi kere alırsın, ikinci defa sofraya koymazsın. bu mankurtlar ana babalarının pilensesi olduğundan geleneksel yapılara iyi madik atarlar diyordum ki bunlar daha alaturka, daha arabesk oldu amk. dinledikleri müzikler falan fecaat lan. giyim tarzı desen yok. yiyip içmeyi de bilmiyorlar o yüzden hepsinin vücut deforme. baksan kimisinde boy pos var, ama o da sınıfsal elbette. kof, tatsız, rayihasız tuhaf bir nesil çıkmış ortaya. telefon yüzünden ileride hepsi boyun fıtığı olur bunların. fizik tedavi işine girip bunları bi on sene sonra tokatlamak mümkün. masama oturtmam. ver eline tableti kenarda takılsın, arada komikli video izleyip anırsın. başka bi s.kim olmaz bunlardan.
konuşacak ne derinliğiniz var ki dedirten.

not, 40 değilim.
şunu 30'a indirseniz de benimle de konuşmasanız dediğim enfes kampanya.