(bkz: lavabo açıcı)
hepsi sodyum hidroksit içerir. zartinium marka da bimden aldığın da aynı.
Sık geçen başlıklar
sylvester standalone 11
ekşi profiliebesinin amı artık.
akbank internet’in kurumsal mobil girişinde az önce şifre değiştirirken karşıma çıkan uyarı. bireyselde de böyle mi bilmiyorum.
bu kriteri tutturacağız diye şifreleri sağa sola yazıyoruz daha büyük güvenlik açığı oluyor.
akbank internet’in kurumsal mobil girişinde az önce şifre değiştirirken karşıma çıkan uyarı. bireyselde de böyle mi bilmiyorum.
bu kriteri tutturacağız diye şifreleri sağa sola yazıyoruz daha büyük güvenlik açığı oluyor.
(bkz: sınıf annesi)
bu nedir? hangi hakla hukuki ve idari bir mercii yerine koyuyor?
gelen mesajlar üzerine edit: meğer ne “köklü” ve “önemli” bir merciymiş de haberim yokmuş. çok yazık vallahi. eğitimsiz toplumlarda bireyler azıcık görev ve sorumluluk almayagörsün, gönüllülük esasındaki işlerde bile böyle cozutuyorlar.
bu nedir? hangi hakla hukuki ve idari bir mercii yerine koyuyor?
gelen mesajlar üzerine edit: meğer ne “köklü” ve “önemli” bir merciymiş de haberim yokmuş. çok yazık vallahi. eğitimsiz toplumlarda bireyler azıcık görev ve sorumluluk almayagörsün, gönüllülük esasındaki işlerde bile böyle cozutuyorlar.
işte bunlar hep agile çalışmamaktan. aşiret reisine urgent meeting iletmeden önce “sonraki sprintte deploy ediyor olacağız” denilseydi bunlar olmazdı.
- allah kurtarsın kardeş neden içerdesiniz?
+ onaysız metodoloji ile enflasyon açıkladık.
(bkz: dünyanın en kısa fıkrası)
+ onaysız metodoloji ile enflasyon açıkladık.
(bkz: dünyanın en kısa fıkrası)
pozitif çıkan takımlar kendi arasında covid-19 ligi kursun oldu olacak anasını satayım..
tc simülasyonu bir gün de şaşırt be..
tc simülasyonu bir gün de şaşırt be..
iki kova boya atmışlar, alt tarafı mazgal sökmüşlermişmiş.
o otogar mafyanın elindeyken içerde otopark haracı kavgası bitmiyordu. otobüs manevra için alt katlara indiğinde midemiz bulanıyordu. tuvaletleri saymıyorum...
e yapılsaymış madem bu kadar kolaysa?
25 sene neden yapılmadı? anca tıraş.
o otogar mafyanın elindeyken içerde otopark haracı kavgası bitmiyordu. otobüs manevra için alt katlara indiğinde midemiz bulanıyordu. tuvaletleri saymıyorum...
e yapılsaymış madem bu kadar kolaysa?
25 sene neden yapılmadı? anca tıraş.
chernobyl santralinde patlamadan sonra çatıyı temizlerken yere düşen işçinin akıbetinden bile daha kötü sonuçlar verebilecek elim olay.
düşüncesi bile korkunç.
düşüncesi bile korkunç.
her şeyi geçtim. 1750000 tl vereceğim, oturduğum sitenin adını soranlara dülgeroğlu exclusive diyeceğim, öyle mi?
yaran ilandır.
yaran ilandır.
kamudan ihraç edilen onbinlerce memur var.
nereye gitsem " bu sene çok sayıda memur alınacak" deniyor(du). düz mantıkla, giden personelin yeri dolacak(tı). demek ki devlette şu an aksayan bir nokta yok ki, personel alınmayacak. ben bunu anlıyorum.
yani 30-40 bin memuru görevden alıp, eğer işlerde bir aksama yoksa - ya da var ama söylenmiyor- bu durumda bir problem vardır. demek ki bu zamana dek bu kadar insan boşuna çalışıyor, maaş alıyordu?!
benim düz mantıkla çalışan beynim algılamıyor vallahi.
konuyla ilgilenenler bilir, kpss 2016 önlisans düzeyindeki sınavın sonuçlarının açıklanmasının üzerinden 1 ay geçti, ancak branş sıralamaları da henüz açıklanmadı. normalde 1 haftada açıklanırdı.
buyrun bakalım.
nereye gitsem " bu sene çok sayıda memur alınacak" deniyor(du). düz mantıkla, giden personelin yeri dolacak(tı). demek ki devlette şu an aksayan bir nokta yok ki, personel alınmayacak. ben bunu anlıyorum.
yani 30-40 bin memuru görevden alıp, eğer işlerde bir aksama yoksa - ya da var ama söylenmiyor- bu durumda bir problem vardır. demek ki bu zamana dek bu kadar insan boşuna çalışıyor, maaş alıyordu?!
benim düz mantıkla çalışan beynim algılamıyor vallahi.
konuyla ilgilenenler bilir, kpss 2016 önlisans düzeyindeki sınavın sonuçlarının açıklanmasının üzerinden 1 ay geçti, ancak branş sıralamaları da henüz açıklanmadı. normalde 1 haftada açıklanırdı.
buyrun bakalım.
aslinda cok var. ama birkac tanesini sayabilirim.
- oncelikle otel ucretini giriste tahsil etmek istemeleri.
- kahvaltida oda numarasi sormak icin gelen gorevliler.
- odada ikram olarak icecek bir ufak su, cay-kahve bile bulundurmamasi.
- otele giriste elinizde tasinacak canta olmamasina ragmen sirf bahsis koparmak icin odaya kadar eslik etmeye kalkan, gereksiz yere lafi uzatan bellboylar.
- otoparktan para alinmasi.
- en cok guldugum de "otele disardan yiyecek-icecek" getirmek yasaktir uyarisi koymalari. 4 yildizli otellerde bile gordum.
edit: son madde ile ilgili soyle bir uyari geldi, ben isin bu boyutunu pek dusunmemistim:
dışardan yiyecek içecek getirip ve bunlardan zehirlenip suçu otel yemeklerine atmaya çalışanlara yönelik bir önlem. başı ciddi belaya giren oteller var bu yüzden.
- oncelikle otel ucretini giriste tahsil etmek istemeleri.
- kahvaltida oda numarasi sormak icin gelen gorevliler.
- odada ikram olarak icecek bir ufak su, cay-kahve bile bulundurmamasi.
- otele giriste elinizde tasinacak canta olmamasina ragmen sirf bahsis koparmak icin odaya kadar eslik etmeye kalkan, gereksiz yere lafi uzatan bellboylar.
- otoparktan para alinmasi.
- en cok guldugum de "otele disardan yiyecek-icecek" getirmek yasaktir uyarisi koymalari. 4 yildizli otellerde bile gordum.
edit: son madde ile ilgili soyle bir uyari geldi, ben isin bu boyutunu pek dusunmemistim:
dışardan yiyecek içecek getirip ve bunlardan zehirlenip suçu otel yemeklerine atmaya çalışanlara yönelik bir önlem. başı ciddi belaya giren oteller var bu yüzden.