Sık geçen başlıklar

esenler otogarı'nın son hali 3

ekşi'de gör
30 yıllık otogarın 25 yılında başkan olup mezbahane gibi yere çivi çakmayan beceriksizleri delirten çalışma.
şerefsiz ve bir o kadar da piç kurusu akitlerin beğenmediği son hal.
ayrıca bu sığırlar tanımdan da habersiz
biri şu mallara başlık diye tanım olmadığını söylesin.
iki kova boya atmışlar, alt tarafı mazgal sökmüşlermişmiş.

o otogar mafyanın elindeyken içerde otopark haracı kavgası bitmiyordu. otobüs manevra için alt katlara indiğinde midemiz bulanıyordu. tuvaletleri saymıyorum...

e yapılsaymış madem bu kadar kolaysa?

25 sene neden yapılmadı? anca tıraş.