ahahahaha. ya götümle güldüm bu başlığa. türk kadınlarına bok atacaksanız bari altı dolu şeylerden bok atın. evlenirken düğün istiyolar, seks yapmıyolar elimizi sikmekten perişan olduk falan diyin.
dışarı çıksam kadınların çoğu güzel giyinmiş, bakımlı, pırıl pırıl, makyajlı, çok güzel kokuyo. erkeklere bakıyorum. ayakta pis bi sneaker götte potlaşmış kot, saç sakal berduş gibi. çoğunun kokusundan yanına yaklaşamıyorum. yani siz kadınlara hijyen ve bakım konusunda akıl vermeye kalkmayın. ağlatmasınlar sizi.
Sık geçen başlıklar
hele hele zevkleniy 16
ekşi profilisevgiyle alakası yok. bizim millet bayılır olumsuz duyguları nirvanalarda yaşayıp hayatı hem kendisine hem çevresine zehir etmeye.
benim aşkından gözümün döndüğü kişiler de oldu birine bile kıskançlık gibi bir duygu hissetmedim. kıskançlığın sebebi nedir onu da çözemedim.
başkasının sevgilime bakması, beğenmesi ya da flört etmeye çalışmasını niye kıskanayım güvendikten ve yüz vermeyeceğini bildikten sonra? ancak hoşuma gider kudursun onun beğendiği çocuğu ben kapmışım xd
etrafında çok alımlı güzel işveli cilveli bir kadın olmasını da kıskanmam. dünya güzeli değilim ama diğer her konuda kendime güvenim tam. sadece güzelliğe göre karar verecek ergenle de siz bir ilişki yürütmeyin zaten. biraz seçici olun.
kıskançlık sebebim de sevgilime güvenmemek ve aldatacağına ihtimal vermekse neden sevgiliyim aq. ayrılır yoluma bakarım.
yani mantık çerçevesinde hiçbir senaryoda kıskançlık bana mantığı olan bir şey gibi gelmiyo. ne kendim kıskancım ne kıskanç erkek severim.
gavat erkolar<3ben.*
benim aşkından gözümün döndüğü kişiler de oldu birine bile kıskançlık gibi bir duygu hissetmedim. kıskançlığın sebebi nedir onu da çözemedim.
başkasının sevgilime bakması, beğenmesi ya da flört etmeye çalışmasını niye kıskanayım güvendikten ve yüz vermeyeceğini bildikten sonra? ancak hoşuma gider kudursun onun beğendiği çocuğu ben kapmışım xd
etrafında çok alımlı güzel işveli cilveli bir kadın olmasını da kıskanmam. dünya güzeli değilim ama diğer her konuda kendime güvenim tam. sadece güzelliğe göre karar verecek ergenle de siz bir ilişki yürütmeyin zaten. biraz seçici olun.
kıskançlık sebebim de sevgilime güvenmemek ve aldatacağına ihtimal vermekse neden sevgiliyim aq. ayrılır yoluma bakarım.
yani mantık çerçevesinde hiçbir senaryoda kıskançlık bana mantığı olan bir şey gibi gelmiyo. ne kendim kıskancım ne kıskanç erkek severim.
gavat erkolar<3ben.*
bir şey olmaz. yaşayın geçin. böyle de mutlu olabilirsiniz. hayatta her şeyiniz dört dörtlük olmak zorunda değil. her iş severek başlasan bile bir süre sonra bok gibi gelir. yalnız olmak dünyanın sonu değil, yaşınız +67 değilse ilerlemiş değil, kötü şans diye bir şey yok. illa sizin de yolunda giden işleriniz olmuştur. herkes benzer sorunları yaşıyor hayatta.
kendinizi böyle şeyler düşünüp üzmeyin, üzerseniz de bir süre üzün sonra yine kendinizi yükseltmenin yolunu bulun. modunuzu düşürmeyin. mutlu ve güzel bir hayatın sırrı genel kabul görmüş şeyler değil. siz nasıl mutlu olursanız öyle yapın. zaten insanı mutsuz eden de toplumun dayattığı şeyleri başaramayınca gelen yetersizlik hissi. umursamamayı öğrenseniz hiç takmayacaksınız işinizi de eşinizi de hayatınızı da.
bunu neden böyle yapmadın diyene de sanane yarrak kafası diyin geçin. ben öyle yapıyorum. herkese yaşadığımız hayatın hesabını mı vericez aq.
kendinizi böyle şeyler düşünüp üzmeyin, üzerseniz de bir süre üzün sonra yine kendinizi yükseltmenin yolunu bulun. modunuzu düşürmeyin. mutlu ve güzel bir hayatın sırrı genel kabul görmüş şeyler değil. siz nasıl mutlu olursanız öyle yapın. zaten insanı mutsuz eden de toplumun dayattığı şeyleri başaramayınca gelen yetersizlik hissi. umursamamayı öğrenseniz hiç takmayacaksınız işinizi de eşinizi de hayatınızı da.
bunu neden böyle yapmadın diyene de sanane yarrak kafası diyin geçin. ben öyle yapıyorum. herkese yaşadığımız hayatın hesabını mı vericez aq.
videolarını takip eden birinin kendi zekasına saygısı olduğuna inanmıyorum.
bomboş içerikler çeken bir youtuber.
bomboş içerikler çeken bir youtuber.
zengin olmazsan başarısız sayılman.
ya istemiyorum birader çok zengin başarılı kariyerli en iyi arabaya binen en iyi evde oturan en lüks kıyafeti giyen insan olmak istemiyorum ben köyde kendi halimde inek tezegi temizlemek istiyorum haftada bir falan sosyalleşmek istiyorum ucuz giyinmek istiyorum. ben minimalist bir hayatla mutluyum neden böyle yaşarsam başarısız ezik zavallı olacağım algısı var ki insanlarda.
ya istemiyorum birader çok zengin başarılı kariyerli en iyi arabaya binen en iyi evde oturan en lüks kıyafeti giyen insan olmak istemiyorum ben köyde kendi halimde inek tezegi temizlemek istiyorum haftada bir falan sosyalleşmek istiyorum ucuz giyinmek istiyorum. ben minimalist bir hayatla mutluyum neden böyle yaşarsam başarısız ezik zavallı olacağım algısı var ki insanlarda.
ve ikisi tarafından da siklenmeyen erkek.
böyle saçmasapan düşünceler ancak ortadoğu çöplüklerinden çıkar.
ortadoğu çöplüğünden çıkan fikirleri de aklı selim bir insan ciddiye almaz zaten.
ortadoğu çöplüğünden çıkan fikirleri de aklı selim bir insan ciddiye almaz zaten.
(bkz: kadınların %95'inin mesleğe baktığı gerçeği)
ajsjsjs ah erkolar ah ah aq iki yüzlüleri sizi.
ajsjsjs ah erkolar ah ah aq iki yüzlüleri sizi.
psikolojimin gerçekten yarra yemiş olduğu. birkaç sene öncesine kadar kendime yediremezdim ama artık kabullendim.
ciddi ciddi zengin kesimin toplum sorunlarını düşüneceğine, üzüleceğine ve yas tutacağına ihtimal verenler var.
çok iyi niyetlisiniz bu dünya için.
edit: (bkz: deprem bölgesindeki yetişkin bezi ihtiyaci)
çok iyi niyetlisiniz bu dünya için.
edit: (bkz: deprem bölgesindeki yetişkin bezi ihtiyaci)
o sırada sohbete başlamaya çalışan erkek kişiler;
-selam,naber (hiçbir şekilde daha önce muhatap olmamışsınız ilk yazdığı şey bu)
-boy kilo?(6. mesajı)
-şehir neresi?
-telegram hesabın var mı?
-insta var mı?
-merak ettim seni fotoğrafın var mı ya?(hayır orospu evladı mağarada yaşıyorum hiç fotoğraf çektirmiyorum)
ama son soruları benim favorim
-anal sever misin denedin mi hiç?
-selam,naber (hiçbir şekilde daha önce muhatap olmamışsınız ilk yazdığı şey bu)
-boy kilo?(6. mesajı)
-şehir neresi?
-telegram hesabın var mı?
-insta var mı?
-merak ettim seni fotoğrafın var mı ya?(hayır orospu evladı mağarada yaşıyorum hiç fotoğraf çektirmiyorum)
ama son soruları benim favorim
-anal sever misin denedin mi hiç?
şişman değilim. hiç taytım da yok.
ama ben tayt giyen şişman bir kadın olsaydım tayt giydiğim bacaklarımı size sokardım.
ama ben tayt giyen şişman bir kadın olsaydım tayt giydiğim bacaklarımı size sokardım.
ben değilimdir. karakter zeka bunlar da önemli de karşımızdakini görünce de azıcık canımız çeksin.
ayrıca erkekler dış görünüş konusunda ayrıştırmanın allahını yapıyo. kadınların yine baktığı etkilendiği başka şeyler var, karşısındakini fiziksel olarak beğenmese bile aşık olabiliyo. erkekler kadın çirkinse direkt eliyolar hatta güzel kadınlara karşı çok kibarken beğenmedikleri kadınlara açık açık hor davranıyolar.
istiyosunuz ki dünyanın en güzel kadınları sorgulamadan size aşık olsun ama siz asla yakışıklı ya da başka bir şey olmak zorunda olmayın tipine soktuklarım.
ayrıca erkekler dış görünüş konusunda ayrıştırmanın allahını yapıyo. kadınların yine baktığı etkilendiği başka şeyler var, karşısındakini fiziksel olarak beğenmese bile aşık olabiliyo. erkekler kadın çirkinse direkt eliyolar hatta güzel kadınlara karşı çok kibarken beğenmedikleri kadınlara açık açık hor davranıyolar.
istiyosunuz ki dünyanın en güzel kadınları sorgulamadan size aşık olsun ama siz asla yakışıklı ya da başka bir şey olmak zorunda olmayın tipine soktuklarım.
benimdir.
karşılığını da her zaman ya terk edilerek ya da sallanmayarak almışımdır.
türk erkekleri peşinden koşturan, naz yapan, yüz vermeyen, çile çektiren, trip atan hanımlardan hoşlanıyolar. bunu çokça gördüm+deneyimledim. aferin kız size iyi yapıyosunuz bunlara.
karşılığını da her zaman ya terk edilerek ya da sallanmayarak almışımdır.
türk erkekleri peşinden koşturan, naz yapan, yüz vermeyen, çile çektiren, trip atan hanımlardan hoşlanıyolar. bunu çokça gördüm+deneyimledim. aferin kız size iyi yapıyosunuz bunlara.