Sık geçen başlıklar

yaş ilerledikçe fark edilen şey 17

ekşi'de gör
zaman geçtikçe, gözünde büyüttüğün insanların ve olayların içlerinin nasıl da boş olduğunu fark ediyorsun. sadece kendi tecrübelerine ve bilgine güvenmenin en doğrusu olduğunu anlıyorsun.
o sanatsal sezgilerinin aslında ne kadar değerli olduğunu görüyorsun.
psikolojimin gerçekten yarra yemiş olduğu. birkaç sene öncesine kadar kendime yediremezdim ama artık kabullendim.
hayatın ciddiye alınacak hiçbir tarafı yok. insanlar ve karakterlerinin beş para etmediğini, onlar için edilen mücadelenin anlamsız olduğunu nefes aldığın her gün ciğerine işleye işleye anlıyorsun. herkes sahtelikte birbiriyle yarışıyor. kimisinin vicdanı, kimisinin karakteri, kimisinin de sevgisi... bu mücadelede hiçbir şeyi önemsememenin ve yalnız olmanın insana bir ödül olduğunu fark ediyorsun.
yalnızsın…
yürümekte olduğun yol yalnızca senin, yola dahil olanlar,yoldan çıkanlar olsa da ... sevincinle, üzüntünle, kahkahalarınla ve gözyaşlarınla hep yalnız.
ailen neyse osun ne kadar istesen de kurtulamadığın, kendini sıyıramadığın bir hapis aile . baba travması hele hayatının her yerine sirayet ediyor; olamıyor, olduramıyorsun .
ruhsal yakınlık kurmanızın mümkün olmadığı insanlara vakit ayırmamak gerektiği.
beyaz yakalıların %99'u bir şey üretmiyor.
herkes sürekli tedirgin.
herkes içten içe yetersiz olduğunu düşünüyor.
türk insanına güvenilmez.
fikir özgürlüğü türkiye'de tesis edilemeyecek.
evlilerin çoğu mutsuz.
bekarların çoğu mutsuz.
sınıf atlamak imkansız.
çocuk sahibi olmak güzel bir şey.
keşke çocuğum hiç olmasaydı.
emekli olmak uzak bir ihtimal.
kimse kimsenin umrunda değil.
atatürk haklıymış.
atatürk boşuna çabalamış.
iş arkadaşları arkadaş değildir.
üniversite diplomalarının %99'u çöp.
öğretmenlerin derdi memur olup yatmak.
aileden başka bir şeyin önemi yok.
ailem olmasa daha özgür olurdum.
sık sık iş değiştirmek en iyisi.
türk mutfağı salça mutfağı oldu.
türk insanı artık türkiye'de parya.
din görevlileri gereksiz.
arkadaşlar hayata girer hayattan çıkar.
seks zamanla önemsizleşiyor.
seneye daha fakir olacağız.
hesap vermeyecekler.
türkiye düzelmeyecek.
kimse vazgeçilmez değil. herkesin tahammül sınırını var.

kimseye yüzde yüz güvenmemek gerek.
zamanın çok çabuk geçtiği ve vakit varken yeteri kadar verimli geçirilmediği.