Sık geçen başlıklar

tayt giyen şişman kadınlar 2

ekşi'de gör
şişman değilim. hiç taytım da yok.
ama ben tayt giyen şişman bir kadın olsaydım tayt giydiğim bacaklarımı size sokardım.
taytı kadınlar rahat ve pratik olduğu için tercih ediyor. kullanışlı, birçok şekilde kombin edilebiliyor.

erkekler taytı seksi bir kıyafet olarak kabul ediyor. manken gibi olacaksınız, o kalçalar löp diye ortaya çıkacak. bakınca offf çekecekler.

hayır efendim, tayt bir kadının rahatlığıdır, göz zevkiniz değildir.

bir kadın zayıf veya şişman olabilir. fiziki durumu tayt giymesini neden kısıtlasın. kendi bedenine göre giyer. bu kimseyi ilgilendirmez.