türk askerinin canlı yakaladığı ışid'li canlı bombalar.
videodaki geçen şu diyalog güzel;
-bunun gözünü kim patlattı ya?
-ben çok yüzüne vurdum belki ondan olabilir.
bu ışid'liler ve destekçileri videoda inleyen terörist gibi acı çekerek gebersinler. acı çeke çeke.
https://twitter.com/…turk/status/817096545304715270
edit: bu görüntüler kimlerin hoşuna gitmedi de entry eksiliyorsunuz a ibneler(!)
06.01.2017 · 7. sıra
siphonensis lacus
00:35 ~ 01:45