suriyelileri ulkeye doldurani elestirdiginizde sizi de vatan haini olarak ilan edecek insanlar tarafindan gerceklestirilmistir.
Sık geçen başlıklar
vilarestr 8
ekşi profiligelir gerekiyor ise app'i de ücretli yapmalılar mı mesela?
ya da garantili olabilmek için de ücret ödemeli miyiz?
garanti bankasının işlem ücretleri feci derecede kazık. bitti gitti sayfalarca tartışmaya gerek yok.
ya da garantili olabilmek için de ücret ödemeli miyiz?
garanti bankasının işlem ücretleri feci derecede kazık. bitti gitti sayfalarca tartışmaya gerek yok.
kur'an okusunlar yeter, hesap günü geldiğinde 4 işlem mi soracaklar.
peh.
peh.
chp bundan secim malzemesi yapmaya kalksa sonucu “cehape islamci teroru besliyor” olur. hatta bu beceriksizlik ile canli canli yakilan askerlerimizin sorumlulugu da ustlerine kalir.
trump delisinin “obama’nin olume yolladigi askerlerimizi sag salim eve getiriyorum, boklu isleri de baskasina yaptiriyorum” tivitidir.
trump delisinin “obama’nin olume yolladigi askerlerimizi sag salim eve getiriyorum, boklu isleri de baskasina yaptiriyorum” tivitidir.
kimsenin anlamadığı ironidir.
sıkı durun, normalde kapitalizmin erkeğe dayattığı şey maaşının 3 katı değerinde tek taş almasıdır, malesef evet böyle bir önerme uydurulmuş durumda, yiyip yememek size kalmış tabi. yazar da bununla maytaplanıyor olsa gerek.
bence destek atın beyler, 1/3 hiç fena değil, tek taş alan alayınız biliyorsunuz ki bu çok çok kabul edilesi bir oran.
kapanış: pırlanta almayın, bu kana ortak olmayın.
(bkz: kanlı elmas)
sıkı durun, normalde kapitalizmin erkeğe dayattığı şey maaşının 3 katı değerinde tek taş almasıdır, malesef evet böyle bir önerme uydurulmuş durumda, yiyip yememek size kalmış tabi. yazar da bununla maytaplanıyor olsa gerek.
bence destek atın beyler, 1/3 hiç fena değil, tek taş alan alayınız biliyorsunuz ki bu çok çok kabul edilesi bir oran.
kapanış: pırlanta almayın, bu kana ortak olmayın.
(bkz: kanlı elmas)
ya kalitesizlikte dünya markasıyız be.
ulan bir tek biz mi başka binaların arasına yeni inşaat yapıyoruz? niye sürekli dandik sonuçlar alıyoruz istikrarlı şekilde?
ulan bir tek biz mi başka binaların arasına yeni inşaat yapıyoruz? niye sürekli dandik sonuçlar alıyoruz istikrarlı şekilde?
"ateistler şunu bunu iddia ederler" diye başlayan müslüman cümlesi.
ulan bir kere de bizim adımıza beyanda bulunmayın arkadaş.
ulan bir kere de bizim adımıza beyanda bulunmayın arkadaş.
kolayca lastikleri indirilebilecek araçlardır..
hiç "patlatmak" gibi sizi afişe edecek riskli bir işlem de değildir..
1. 2-3 kişi olun, biriniz eğilerek araca yaklaşsın belli olmasın, diğerleir etrafta yürüyor sigara içiyor gibi yapabilirler. "random" görünmeyi bilmiyorsanız yapcak bişey yok.
2. lastikteki sibop kapağını çıkarın
3. içine minnak bir taş koyun, kapağı geri kapatın. bitti gitti 15dk içinde yavaş yavaş iner o lastik.
hiç "patlatmak" gibi sizi afişe edecek riskli bir işlem de değildir..
1. 2-3 kişi olun, biriniz eğilerek araca yaklaşsın belli olmasın, diğerleir etrafta yürüyor sigara içiyor gibi yapabilirler. "random" görünmeyi bilmiyorsanız yapcak bişey yok.
2. lastikteki sibop kapağını çıkarın
3. içine minnak bir taş koyun, kapağı geri kapatın. bitti gitti 15dk içinde yavaş yavaş iner o lastik.