gelir gerekiyor ise app'i de ücretli yapmalılar mı mesela?
ya da garantili olabilmek için de ücret ödemeli miyiz?
garanti bankasının işlem ücretleri feci derecede kazık. bitti gitti sayfalarca tartışmaya gerek yok.
12.09.2019 · 30. sıra
vilarestr
11.09.2019 09:15