Sık geçen başlıklar

garanti bankası'nın 6.75 tl eft ücreti alması 2

ekşi'de gör
gelir gerekiyor ise app'i de ücretli yapmalılar mı mesela?
ya da garantili olabilmek için de ücret ödemeli miyiz?

garanti bankasının işlem ücretleri feci derecede kazık. bitti gitti sayfalarca tartışmaya gerek yok.
bak bak bak

uluslararası process bağlamında para değilmişmiş.

garanti bankası çalışanlarına da, uluslarası standartlarda maaş ödüyor dimi?
o yüzden bizlerden euro bazlı etf ücret alıyor dimi .mınoğlu?

savunanı göndiklesinler dediğim ücrettir.