kimsenin anlamadığı ironidir.
sıkı durun, normalde kapitalizmin erkeğe dayattığı şey maaşının 3 katı değerinde tek taş almasıdır, malesef evet böyle bir önerme uydurulmuş durumda, yiyip yememek size kalmış tabi. yazar da bununla maytaplanıyor olsa gerek.
bence destek atın beyler, 1/3 hiç fena değil, tek taş alan alayınız biliyorsunuz ki bu çok çok kabul edilesi bir oran.
kapanış: pırlanta almayın, bu kana ortak olmayın.
(bkz: kanlı elmas)
23.10.2018 · 21. sıra
vilarestr
22.10.2018 10:09