Sık geçen başlıklar

erkek maaşının 3'te biri kadar tek taş almalı 1

ekşi'de gör
kimsenin anlamadığı ironidir.

sıkı durun, normalde kapitalizmin erkeğe dayattığı şey maaşının 3 katı değerinde tek taş almasıdır, malesef evet böyle bir önerme uydurulmuş durumda, yiyip yememek size kalmış tabi. yazar da bununla maytaplanıyor olsa gerek.

bence destek atın beyler, 1/3 hiç fena değil, tek taş alan alayınız biliyorsunuz ki bu çok çok kabul edilesi bir oran.

kapanış: pırlanta almayın, bu kana ortak olmayın.
(bkz: kanlı elmas)